Ambreiaj Nou

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ambreiaj Nou

    Salutare! Am un logan 1.5 dci 65 cp, 105500km din 2006 si i-a venit vremea sa-i schimb ambreiajul. Problema e alta. Am luat un Valeo cu 520 ron si miroase putin. E ok? Am mers cu asta nou 20 de km. Multam fain.

  • #2
    eu l am schimbat ieri tot cu un valeo 210+transport...m am orientat si l am gasit f f ieftin , nu stiu dc iti miroase pt k eu am facut deja 35 de km cu cel nou si nu miroase doar k dupa montare imi statea pedala prea jos si a trebuit ajustata din cablu...

    Comment


    • #3
      Dizalul n-are ambreiaj hidraulic? despre ce cablu vorbesti ?

      @stefan , despre ce miros vorbesti ? a ambreiaj incins ?
      " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

      Comment


      • #4
        Nu toate au hidraulic. Al meu e din 2006 si are ambreiaju cu cablu.Din cate stiu eu cele de 70cp si 85 cp au hidraulic!

        Comment


        • #5
          Tudor, ambreiajul dci-ului euro 3 este pe cablu, la dci euro 4 este hidraulic....eu asa stiu sigur am cablu aseara schimband kit-ul de ambreiaj

          Comment


          • #6
            eu asa stiam ca toate dci`urile au hidraulic, acu m-am lamurit
            " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

            Comment


            • #7
              Inainte de a monta cutia,ai pus si tu discul si placa pe volanta si ai incercat sa-l invarti,e mai chinuiala ca trebuie sa apesi mai cu forta soarele de pe placa,poate discul e mai gros,sau si placa,la disc nu ai ce-i face,pe placa o poti strunji.
              De intrat iti intra bine in a 1-a si marchariere?
              sigpic
              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

              Comment


              • #8
                Intra bine in toate vitezele. Cat despre miros, miroase un pic a ars, cum mirosea cel vechi, numai ca nu atat de puternic. pedala e mai moale, ceea ce e normal, din cablu mi l-au ajustat baietii sa tina unde am vrut eu. Nu am invartit de el la montare ca nu m-am gandit. Nu prea pricep de unde mirosul. Cred ca o sa le fac o vizita.

                Comment


                • #9
                  iti recomand sa te intorci la ei sau la un alt mecanic nu cumva sa fie o greseala de montaj...poate nu la centrat cine stie...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by stefan ion View Post
                    Cat despre miros, miroase un pic a ars, cum mirosea cel vechi, numai ca nu atat de puternic.
                    Mirosul de ferodo de la disc poate aparea doar in conditiile cand discul patineaza.

                    Originally posted by B73NBA View Post
                    iti recomand sa te intorci la ei sau la un alt mecanic nu cumva sa fie o greseala de montaj...poate nu la centrat cine stie...
                    La montajul kitului ambreaj se foloseste un centrator pentru disc, altfel pot aparea probleme la montajul cutiei.
                    Last edited by IancuMIC; 22 March 2012, 22:34.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #11
                      Da, o sa ma duc cat de curand. Multam fain, baieti! O sa va anunt ce am facut!

                      Comment


                      • #12
                        Am fost la ei si mi-au spus ca era prea strans si ca in cazul asta patineaza. L-au mai slabit si nu ma mai umple de parfum nici cu forja in urcare pe predeal.

                        Comment


                        • #13
                          Eu inteleg faptul ca rulmentul de presiune presa permanent pe diafragma placii de presiune; un fel de debraiere usoara, discul nefiind in contact ferm cu suprafata de lucru a placii.
                          Ma poti corecta daca n-am inteles bine.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #14
                            la logan oricum rulmenul sta presat pe placa non stop. cat de tare dicteaza pozitia pedalei de ambreiaj

                            Comment


                            • #15
                              La el era atat de presat incat actiona diafragma si implicit discul se departa usor de placa; de aici patinarea si mirosul de ferodo.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google