Va salut de cand au inceput ploile nu stiu daca e doar o coincidenta sau nu dar la rece cand vreau sa plec de pe loc mai precis cand ridic ambreiajul imi da in nas ca atunci cand esti in prima zi de condus si iti moare motorul ca nu sti sa pleci de pe loc , face asta de cateva ori pana se incalzeste banuiesc nu stiu la ce sa ma gandesc , in fine cert e ca dupa cateva porniri nasoale in care trebuie sa apas mai tare acceleratia fenomenul dispare si merge impecabil , aveti idee cam de la ce ar putea fi?
Problema Logan
Collapse
X
-
poate de la umezeala prinde mai tare discul de ambreiaj si nu merge asa patinat ca si atunci cand e uscat. ceva in genul franelor care prind mai 'zdravan' cand ajunge apa la ele. de ex la mine, cand ploua, chiar daca masina e stationata, toata zona de imbinare a cutiei e uda, pe la senzorul de pe volanta. banuiesc ca-mi picura pe la o stropitoare pt. parbriz.
dau si eu cu parerea. posibil sa zic prostii ca n-am intalnit fenomenul. doar am vazut ca ajunge apa in zona respectiva.internal combustionizer
-
Vrei sa zici ca pedala de ambreiaj si-a schimbat pozitia fata de ce stiai pana acum!! Adica cupleaza mai jos!! Pai este super!! Schimbi viteza mai repede; mergi mai sportiv!! Daca te incomodeaza vezi ca se poate regla!! Dar eu zic ca e mai bine sa te obisnuiesti cu ea asa; decat sa-i dai drumul la toata pedala pana cupleaza!!Am o masina la servici care tine pedala sus de tot la finalul cursei; tare inervant poate fi!! Dar la urmatoarea revizie le zic sa o regleze sa tina mai jos!!
Comment
-
nu si schimba pozitia pur si simplu imi da in nas de parca i as da drumul brusc sau as ridica ambreiajul fara acceleratie in fine dupa 1 km 2 nu mai face asa , se poate sa intre apa la ambreiaj?
dimineata cand plec trebuie sa mangai usor ambreiajul si sa apas pedala de acceleratie mai tare sa nu mai tremure , ma gandesc si la volanta nu stiu ce sa zic ca nu face mereu si cand face cum am spus si mai sus dispare dupa 2 km
un nimeni ai dreptate cu ambreiajul mai jos dar la logan mi se pare cam aiurea am incercat odata sa l las mai jos si mi s-a parut nasol adica l-a lasat jos ok s-a injumatatit cursa si parca nu mai simti ca apesi asa pe ambreiaj , ma refer ca se lasa si pedala jos nu doar punctul unde cupleazaLast edited by edee; 30 May 2012, 23:08.
Comment
-
daca era o problema de ambreiaj nu disparea dupa ce se incalzea motorul.la capitolul ambreiaj, daca ar fi ceva rupt, plesnit, probleme cu rulmentul, sau discul de ambreiaj uzat, toate astea nu sunt conditionate de faptul ca e motorul cald sau rece. eu te-as sfatui sa-i faci o diagnoza, atunci cind ii dai prima cheie,cind e rece motorul, iar pe timpul diagnozei sa nu te atingi de pedala de ambreiaj. o sa gasesti niste erori pe partea de injectie.
succes!
Comment
-
zi Doamne fereste nu am timp acum de vandut si cumparat alta masina , am verificat injectoarele acum 3 mii de km sunt ok pe retur si plus ca , cu 2 bujii arse porneste la sfert cum se zice , n-am nici un martor aprins , uitasem am atins si anul trebuie sa fac revizia mai am 300 de km pana la 10 mii , ma gandesc si la un filtru de aer imbacsit etc.. in fine totul pana la injectie la 1.5 dci sa nu glumim cu asa ceva
Comment
-
nu este neaparat sa vinzi masina in cazul in care ai niste erori pe injectie, se pot rezolva din calculator si ti-o pune in parametri normali, asta in cazul in care nu este ceva grav, sa-ti zic sincer si eu mai patesc la rece sa-mi mai dea in nas, dar accelereazo mai tare cand pleci de pe loc si no sa mai aio probleme pana se incalzeste un pic, nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji prea mari, ambreiaju iti zic din start ca nu are nimic daca nu-ti face tot timpu asa...bafta si mergi la un service sa stai linistit
Comment
-
Exista faza de incalzire, inainte de pornire, faza la care toate bujiile sunt in functiune si in functie de motor o faza de post incalzire, adica dupa pornire pana la atingerea unei anume temperaturi; in aceasta ultima faza e posibil sa lucreze alternativ cate doua bujii sau chiar toate dar pentru o perioada mult mai mica.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
se pare ca a mai aparut o problema dupa revizia vietii , am schimbat filtrul de motorina cu unul original bineinteles , mi a amorsat mecanicul din para a pornit am plecat , a doua zi dimineata nu a mai pornit pana nu am dat din para iar si tot asa se inmoaie para mereu cand sta oprita ce sa fie nasol ca motorina nu se scurge pe la filtru mergea perfect pana al scchimbarea filtrului
Comment
-
da jos partea de inalta de la pompa si curata foarte bine supapele si gitul unde inchide bila de la una din cele doua supape. abia atunci poti sa dai vina pe filtru sau un eventual aer, ca zici ca-ti ramine para moale. in toata ecuatia: rezervor-filtru-pompa-injectoare, para e 0(zero!). e pusa doar sa ajute la amorsarea sistemului. bine...sper sa nu fi umblat cineva si pe la para astfel incit sa-ti traga aer pe acolo, ca atunci se schimba situatia, dar oricum, para tot 0(repet, zero), ramine.
succes!
Comment
Comment