Senzor Turatie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nu incerca sa descoperi singur si nici sa o tot pornesti trasa/impinsa ca o strici mai rau.Pot fi multe cauze si cel mai bine e sa o pui pe tester mai ales daca nu porneste.Sigur vor vedea eroarea de unde e.

    Comment


    • #47
      multumesc pt raspuns o sa incerc si variantele acestea. dar pana la urma are senzor de turatie sau nu si cum arata senzoru si unde este ca de dimineata il caut?

      Comment


      • #48
        Daca nu ma insel,senzorul este la axa cu came.
        ubi concordia ibi victoria

        Comment


        • #49
          stie cineva cu exactitate unde este senzorul asta de turatie la un loagan 1.5 dci 65hp ca ce am inteles din forum ca asta ar fi cauza de nu mai porneste lunganu. in mers se mai aprinde si martorul de la apa. va multumesc si daca se pote poze . Va multumesc

          Comment


          • #50
            Cu exactitate,testerul iti va spune cauza pt. care nu-ti porneste agregatul.
            ubi concordia ibi victoria

            Comment


            • #51
              dacă are cineva o poză clară, precisă cu senzorul de turaţie la logan 1.6 mpi, să o posteze ca să scăpăm de discuţii inutile. o simplă poză şi, eventual, modalitatea de desfacere a acestui senzor şi cum se curăţă rezolvă problema.

              Comment


              • #52
                dai si tu cautare pe goagal dupa "senzor turatie" imagini si ai sa vezi cam cum arata ... este notat cu j in poza de mai jos
                Attached Files
                My ride

                Comment


                • #53
                  uite ...poate te ajuta mai mult poza asta
                  Attached Files
                  My ride

                  Comment


                  • #54
                    La dci-uri au fost mai rare cazurile cand nu au pornit din cauza senzorului de turatie.Sincer chiar iti doresc sa fie asta si nu alte piese cu care s-au confruntat multi pana acum:pompa injectie,injectoare care sunt foarte costisitoare.Incearca totusi sa ajungi la un test, e cel mai bine.

                    Comment


                    • #55
                      @ edward69-Ca sa scapam de discutii inutile,cauta la sectiunea "1.6 mpi" senzorul de turatie de care ai nevoie.Aici e taraba de tractoare!
                      ubi concordia ibi victoria

                      Comment


                      • #56
                        A mai patit cineva urmatoarea chestiune?

                        mergand normal, viteza constanta treapta a4a pe la 2300rpm, cand din senin vad cum pt. o jumate de secunda acul de la turometru "pica" vreo 400pm apoi isi revine? Nu am sesizat vreun zgomot anormal (scadere fizica de turatie), pierdere de putere, fluctuatie pe vitezometru, vibratie, intrerupere etc.

                        Am mai patit treaba asta de vreo 2 ori in ultimele 12luni (eu am zis ca mi se pare mie), si tot asa fara sa pornesc ventilatorul, radio, dezaburire ori sa iau piciorul de pe acceleratie.
                        Masina porneste f bine, merge normal in restul timpului, iarna porneste bine, bateria noua.

                        Azi, hai sa zic ca am dat putin jos bateria (sa schimb becul de pozitie stanga) si o fi vreo legatura cu asta. O fi de la turometru, de la senzorul de turatie (pe care inca nu l-a gasit nimeni ) sau o fi o chestie pur intamplatoare?

                        Comment


                        • #57
                          Stai linistit, si eu am patit asta de vreo 5 ori in ultimele 17 luni. Am un prieten care are 1.4 si ii face si lui din cand in cand. Probabil ca e ceva normal desi e cam dubios ori un senzor de proasta calitate e montat pe toate loganurile.

                          Si adevarat ca masina merge ok si cand patesti asta nu simti vreo diferenta la mers. Concluzia: mergi fara griji!

                          Comment


                          • #58
                            Fiindca spui tu asta, posesor de dci, ma face sa ma linistesc. Desi normal 100% nu cred ca e.
                            Cand dai search pe google "cadere turatie" gasesti rezultate cam pe toate forumurile auto, dar in general e vorba de probleme severe de caderi in mers pana spre relanti si zilnice cu intreruperi de motor in mers, sau cadere de turatie la turarea in gol de fiecare data. Unii zic ca ar fi un defect de harta ECU(opel).

                            Comment


                            • #59
                              Nu stiu ce sa zic daca e defect de fabricatie sau e o problema care apare in timp. Eu am 110 000 km pe bord si nu pot sa ma plang, masina merge brici. Totusi am auzit ca ar trebui sa ma pregatesc de niste injectoare. Sper sa nu fie cazul pt ca motorul trage foarte bine.

                              Comment


                              • #60
                                mergand normal, viteza constanta treapta a4a pe la 2300rpm, cand din senin vad cum pt. o jumate de secunda acul de la turometru "pica" vreo 400pm apoi isi revine? Nu am sesizat vreun zgomot anormal (scadere fizica de turatie), pierdere de putere, fluctuatie pe vitezometru, vibratie, intrerupere etc.

                                Senzorul de turatie; traductorul de viteza; sau cu se mai numeste; este de vina!
                                Il gasesti situat pe cutia de viteze; vine o mufa cu 3 fire care se cupleaza la el!! Eu la firma cand vreau sa fac km. fara sa stie nimeni; scot mufa respectiva din curul senzorului si am rezolvat prblm. Adica in bord kilometrajul ramane intepenit la kilometrii respectivi dinaintea cursei!! bine; sunt privat de kilometraj si turatie pe toata perioada deplasarii!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google