am si eu un logan 1.5 dci....dar are doar 65 de mii de km...si nu stiu de ce porneste greu cand e cald....mai ales cand e cald...aproape 6-7 secunde....!!! ma puteti ajuta ?? va rog!
Senzor Turatie
Collapse
X
-
Originally posted by Harcii View PostSalut! As avea si eu o problema tot cu senzorul cred. La relanti dupa ce pornesc motorul merge neregulat, trepideaza destul de putenic. Acum un an a inceput sa faca asa, dar foarte rar, numai cand era rece afara, acum aface de fiecare data si vara si iarna. Daca apas putin acceleratia sa ridic turatia la 1000 rpm, nu se mai simte, sau cand dau drumul la AC dar atunci parca tot mai trepideaza. Imi da impresia ca e subturata. Daca as curata senzorul de turatie as rezolva ceva? Multumesc!Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
Comment
-
Originally posted by cotropai View PostCine ma ajuta si pe mine dimineata cand o pornesc imi oscileaza tornometru si motorul merge cam in suturi asta pana se incalzeste dupa 10 minute nu mai am probleme. Sa fie senzorul de turatie?
Comment
-
ce parere aveti ?
buna seara oameni buni.am un logan diesel din 2007 cu care nu am avut nici un fel de problema.astazi am fost la ai mei sa imi iau juniorul si dupa ce am oprit motorul nu a mai vrut sub nici o forma sa porneasca.Mentionez ca nu a avut nici o problema , a mers in conditii bune.in urma cu doua luni am avut ceva similar dar dupa ce am amorsat pompa aproximatic 3-5 min a pornit fara probleme.de atunci pana astazi totul a fost ok.nu imi pot explica ce are.am schimbat astazi filtrul de motorina dar era bun si ala vechi.am verificat sigurantele , nimic.cand ii pun contactul pompa se aude declansand dar am observat ca de la pompa la injectoare nu vine motorina cel putin la cel din stanga motorului ca la ala am umblat.dati mi va rog un sfat ca sa nu fiu o victima a asa-zisilor mecanici care ne jupoaie de bani.multam mult de tot.masina are aproape 70000 km urma saptamana asta sa imi schimb distributia . am fost cu ea la 60000 si mecanicul mi a zis ca arta bine si mai pot rula fara probleme pana pe la 70000 km.nu scoate fum nu are absolut nici o chestie care sa ma puna pe banuieli.a mers normal .a oprit si nu a mai pornit.Multumesc mult.cu respect
Comment
-
Cine ma poate ajuta si pe mine va rog frumos cu o poza cu motorul in intregime si cu incercuirea zonei unde se gaseste senzorul de turatie? vreau sa incerc sa-l curat dar din motivul ca sunt aproape 0 la mecanica am nevoie de un ajutor vizual.
Multumesc foarte mult si un raspuns cat mai rapid m-ar ajuta extraordinar deoarece am niste motive mai personale pentru care trebuie sa remediez rapid problema.
Comment
-
Cica aici ar fi senzorul de turatie, nu sunt sigur nici eu care ce si cum, cert e ca nu cred ca poti sa ajungi la el decat daca te bagi pe sub masina. Am atasat 3 poze pe care le-am primit de la binevoitorul membru petremoisanu (sper ca nu am gresit numele). Cert e ca azi am fost si am pus masina la un tester si se pare ca am aflat de ce masina nu mai pleaca la prima cheie. Aparent nu este de la acest senzor din poze ci un altul care este mult mai accesibil. Nu am acum sa pun poze cu cel de la care ar fi problema cu pornirea la mine dar voi pune de indata ca ma voi convinge ca de acolo era buba.
Comment
-
Salutare tuturor,
Dupa ce m-am chinuit vreo 4 luni cu pornirea grea la masina plus sute de chei date fara sa porneasca masina... in sfarsit am aflat si am si rezolvat ce se intampla.
Se pare ca loganul 1.5 nu are un senzor de turatie ca la benzina ci problema apare de la un alt senzor. Am atasat 2 poze foarte clare. Problema a fost ca mi se dezlipise un fir din cele 3 care intra in mufa senzorului. Am desfacut mufa, am schimbat cele 3 fire (inainte erau portocaliu, maro, alb; pt ca nu am avut cabluri cu mai multe culori am pus toate firele maro) si gata, cheie dupa cheie porneste de fiecare data.
E drept ca daca vrei sa iti iasa treaba calumea trebuie sa ai rabdare vreo 2 ore mai ales daca nu stii cum se desface acea mufa din interior. Daca aveti intrebari va astept. Mentionez ca am stiut unde e problema dupa ce am fost la o diagnoza cu masina (30 de lei diagnoza).
Comment
-
Nu mai stiu cum se numeste acest senzor, mi-a zis baiatul de la diagnoza dar am uitat. La ce foloseste? pey nici eu nu stiu exact dar cert e ca daca scoti mufa din senzor si o sa incerci sa pornesti motorul o sa vezi ca nu porneste. Poate o ia daca ii dai cu spray pe conducta dar numai din cheie nicio sansa. De cand am reparat mufa am pornit motorul de vreo 5 ori pana acum si de fiecare data a luat-o la prima cheie. Eu zic ca cel mai bine este sa verificati daca cele 3 fire care intra in mufa nu sunt rupte. Cu senzorul in sine nu am avut nicio treaba, adica nu l-am scos de acolo, nici macar nu l-am sters de praf. Doar mufa era problema.
Comment
Comment