Problema Scut

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Scut

    Va salut , azi am facut revizia si am patit ceva nasol , mecanicul cand a dat jos scutul s-a chinuit sa desfaca suruburile de prindere si pana la urma s-au rupt mi-a zis ca erau ruginite , bineinteles acum suruburile de la prinderile din spate sunt rupte in sasiu si nu mai pot sa pun scutul pe masina , avand in vedere ca trebuie sa merg la tara si trebuie sa trec prin hartoape trebuie neaparat sa il pun , ce trebuie sa fac ? v-ati intalnit cu problema asta?

  • #2
    baga un burghiu pe suruburile alea rupte si le scoti de acolo
    ps :ce mecanic prost ,nu a fost in stare sa desfaca 2 amarate de suruburi

    Comment


    • #3
      pai a zis ca sunt ruginite si nu ies si le-a fortat si s-au rupt in fine nu cred ca ma descurc eu cu burghiul , trebuie sa bag un spiral mai mic sa dau direct in surub sau cum?

      Comment


      • #4
        Ideal ar fi sa poti imprumuta un kit complet pentru extras suruburi rupte; contine tot ce ai nevoie si in acest caz mergi la sigur.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          cand a vazut ca nu se desfac, a dat inainte ca berbecul pana le-a rupt. halal mecanic, putea sa dea si el cu un spray special mai intai, probabil nu a auzit de asa ceva. d-asta am ajuns in tara asta sa tinem fiecare de mecanicii carora le putem da la sigur cheile masinii pe mana ca nu se intampla nimic rau.

          mergi la unul care stie meserie, spune-i mai intai problema si te ajuta. nu este complicat daca are scule sa iti extraga suruburile de acolo.

          ai spus revizie, inseamna ca masina este in garantie, deci si suruburile.
          Last edited by Winnie; 29 June 2012, 23:51.

          Comment


          • #6
            Originally posted by edee View Post
            pai a zis ca sunt ruginite si nu ies si le-a fortat si s-au rupt in fine nu cred ca ma descurc eu cu burghiul , trebuie sa bag un spiral mai mic sa dau direct in surub sau cum?
            bagi un spiral mic si gauresti surubul ala

            Comment


            • #7
              nu mai e in garantie de 3 ani , da nu prea stiu pe cineva care stie meserie ) toti sunt mecanici nici unul meserias , osa incerc pe la un servis ceva

              Comment


              • #8
                Incearca la Serus pe B-dul Timisoara. Baieti tineri, dai un ban dar merita. Eu mi-am reglat volanul la ei dupa ce alti 2 nu au stiut cum sa-l puna sa stea drept.

                Comment


                • #9
                  Nu va agitati,cand sunt ruginite se rup,sunt suruburi de 6mm,eu am rupt 3,chiar daca inainte le-am dat cu degripant,le-am ciocanit, degeaba:

                  Ce te sfatuiesc sa faci:
                  -iei burgiu de 6mm si le tai pe cele rupte
                  -iei burghiu de 8mm si majorezi gaura
                  -bagi tarod de metric 8mm,filetezi si pui suruburi de 8 unse cu vaselina.
                  (aceeasi procedura am facut la mine)

                  Iti garantez ca nu se mai rup
                  Last edited by matheo66c; 30 June 2012, 13:14.
                  sigpic
                  "BRABUS" STYLE

                  Comment


                  • #10
                    Imi imaginez ce filet de M8 scoti intr-o gaura de 8; pana la prima ploaie; De rupt nu se mai rup, se strica filetul, care e o ...imitatie de filet.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #11
                      Asa sunt termenii,dar daca masori cu un aparat foarte precis o sa observi ca spiralul are mai putin de 8mm.

                      Se vede ca nu ai de-a face,off.
                      Ce va place sa vorbiti fara sa aveti prea mari cunostinte si nu in ultimul rand poate PRACTICA!

                      p.s. le am facute de un an si jumatate,si sa stii ca mai plouat de atunci !


                      edee daca vrei da-mi un pm si le rezolvam imediat!
                      Last edited by matheo66c; 30 June 2012, 14:40.
                      sigpic
                      "BRABUS" STYLE

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by IancuMIC View Post
                        Imi imaginez ce filet de M8 scoti intr-o gaura de 8; pana la prima ploaie; De rupt nu se mai rup, se strica filetul, care e o ...imitatie de filet.
                        subscriu ....
                        ............respectivul coleg ar fi trebuit sa faca o gaura cu un burghiu de 5 sau 5,5 si sa bage un tarod de 6 ,suruburi noi unse si cam asta e .....

                        Comment


                        • #13
                          deci pana la urma unde se poate face asta in Bucuresti si cam ce preturi se practica?

                          Comment


                          • #14
                            cu problema asta m-am confruntat si eu si chiar nu am pe cine sa dau vina ca eu le-am rupt unu revizia trecuta si unul acum cu ala primul sa rezolvat ca la partea din fata a scutului sant sudate 2 piulite si am reusit sa scot surubul rupt dar la asta din spate este cam nasol deocamdata l-am montat scutul asa dar trebuie sa rezolv problema ca ,cateodata la trepidatii se aude cum bate ,in fine chestia cu burghiuri si alte filete este cumva relativa si tine pana rugineste eu vin cu alta idee cum ar fi sudarea unui surub exact in locul unde sa rupt adica pe sasiu sau cadru ca nu prea m-am uitat unde vine prins minunea asta de scut .

                            Comment


                            • #15
                              @ gelica75 50 de lei te costa si o rezolvam.
                              sigpic
                              "BRABUS" STYLE

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google