Iesirea din filtru de aer, pe corpul acestuia, de care e prins cu colier tubul. Ala e debitmetru. Este si mufa pe el, e prins in 4 suruburi si scrie parca Siemens pe el. Daca e dus egr-ul atunci clar ai scadere de putere. Si de acolo poate fii si consumul marit. Te asteptam cu vesti bune. Doamne ajuta...
Consum Mare De Motorina
Collapse
X
-
Nu ai debitmetru ai senzor debit aer care e cam acelasi lucru. Ca sa-ti fie mai simplu, ia tot corpul filtru aer de la prietenul tau, vezi ca e si o mufa pe acolo, care intra in senzor. Parca scrie pierburg pe el. Nu sunt sigur, eu am euro 4, fabricat in 2006 si am crezut ca si al tau e la fel dar difera. Doamne ajuta...
Comment
-
am si eu aceeasi problema cu consumul. mi-am luat de curand un dci e3, 65 cp si imi consuma mai mult ca benzinarul de 1.2... cu dci ul in oras fac cam 500 km cu un plin si nici nu prea trage . imi recomanda cineva unde sa ma duc sa-i fac un test? am mers la 3 mecanici cu ea, unu zice ca e turbina, altul zice sa o turez in 3000 ca isi revine... dar tot 10 % consuma si tot nu trage...
Comment
-
un consum marit este cauzat, in principiu, de o cantitate mai mica a aerului din camera de ardere, dar poate fi si din cauza lucrului necorespunzator al injectoarelor.
in ambele cazuri de ,mai sus va recomand o curatire ca la carte a injectoarelor, iar pt JERE, recomand curatarea EGR-ului si obligatoriu a traseelor de la EGR.
am vb cu cineva si zicea ca ar fi o supapa de retur de la pompa de injectie ... dar am cautat peste tot si nu gasesc nici o informatie despre aceasta supapa
deci, injectoarele si aerul!
succes!Last edited by meggeo82; 24 September 2012, 01:11.
Comment
-
.. am pus masina pe tester iar injectoarele lucreza in parametri buni...
succes!
Comment
-
Daca e debitmetrul de aer atunci masina nu trage prea bine,ca sa vezi daca e asta cauza scoate-i mufa si daca trage de rupe poti schimba debitmetrul. Consumul nu stiu daca e afectat asa de mult si sper sa nu gresesc,dar ar trebui sa scada nu sa creasca. Oricum eu ti-as recomanda sa mergi la cineva care se pricepe si in 5 min iti spune ce are,oricare ar fi cauza.Last edited by lenard; 26 September 2012, 16:42.
Comment
-
Cred ca ar trebui verificate injectoarele - sa nu fie cumva decalibrate si sa bage mai multa motorina. In general daca era o problema cu turbina nu iti mai tragea si dadea mult fum negru. Zici ca EGR-ul l-au schimbat si ai schimbat si pompa. Ar trebui de asemenea verificata sonda de presiune de pe rampa comuna (de vazut ce presiune ai in rampa comuna)
De asemenea trebuie verificat returul injectoarelor si al pompei
Comment
Comment