Consum Mare De Motorina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Iesirea din filtru de aer, pe corpul acestuia, de care e prins cu colier tubul. Ala e debitmetru. Este si mufa pe el, e prins in 4 suruburi si scrie parca Siemens pe el. Daca e dus egr-ul atunci clar ai scadere de putere. Si de acolo poate fii si consumul marit. Te asteptam cu vesti bune. Doamne ajuta...
    Last edited by Fyrestarter; 10 September 2012, 09:47.

    Comment


    • #17
      nu am debitmetru ... iar consumul de morina e la fel chiar daca am schimbat egr-ul

      Comment


      • #18
        Nu ai debitmetru ai senzor debit aer care e cam acelasi lucru. Ca sa-ti fie mai simplu, ia tot corpul filtru aer de la prietenul tau, vezi ca e si o mufa pe acolo, care intra in senzor. Parca scrie pierburg pe el. Nu sunt sigur, eu am euro 4, fabricat in 2006 si am crezut ca si al tau e la fel dar difera. Doamne ajuta...

        Comment


        • #19
          cu ce metoda ai calculat consumul? poate ai calculat ceva gresit

          Comment


          • #20
            Ai gasit vinovatul pt consumul mare?

            Comment


            • #21
              Nu am gasit ... am vb cu cineva si zicea ca ar fi o supapa de retur de la pompa de injectie ... dar am cautat peste tot si nu gasesc nici o informatie despre aceasta supapa

              Comment


              • #22
                am si eu aceeasi problema cu consumul. mi-am luat de curand un dci e3, 65 cp si imi consuma mai mult ca benzinarul de 1.2... cu dci ul in oras fac cam 500 km cu un plin si nici nu prea trage . imi recomanda cineva unde sa ma duc sa-i fac un test? am mers la 3 mecanici cu ea, unu zice ca e turbina, altul zice sa o turez in 3000 ca isi revine... dar tot 10 % consuma si tot nu trage...

                Comment


                • #23
                  un consum marit este cauzat, in principiu, de o cantitate mai mica a aerului din camera de ardere, dar poate fi si din cauza lucrului necorespunzator al injectoarelor.
                  in ambele cazuri de ,mai sus va recomand o curatire ca la carte a injectoarelor, iar pt JERE, recomand curatarea EGR-ului si obligatoriu a traseelor de la EGR.
                  am vb cu cineva si zicea ca ar fi o supapa de retur de la pompa de injectie ... dar am cautat peste tot si nu gasesc nici o informatie despre aceasta supapa
                  consumul ti-l da injectoarele si aerul. pompa, intr-o acceptiune mai larga e doar un motor care alimenteaza injectoarele. (gindeste-te la o pompa de apa de gradina) le da ce le trebuie,motorina. daca e prea multa, o taie calculatorul, daca e prea putina, o mai lasa calulatorul sa mai bage putin, si tot asa, calculatorul mentinind un "echilibru", intre cerere si oferta. oricum, daca vrei lamuriri despre supapele din pompa, intreaba si ti se va raspunde. aici, si fi explicit.
                  deci, injectoarele si aerul!
                  succes!
                  Last edited by meggeo82; 24 September 2012, 01:11.

                  Comment


                  • #24
                    cum am mai scris si mai sus .. am pus masina pe tester iar injectoarele lucreza in parametri buni...iar la aer nu stiu unde sa umblu pt ca nu am debitmetru. exista vre-un senzor pe undeva ?

                    Comment


                    • #25
                      .. am pus masina pe tester iar injectoarele lucreza in parametri buni...
                      adica cel cu testerul le-a vazut ca raspund la comanda data de calculator. trebuia sa-ti spuna mai multe de injectoare deca ti-a pus testerul pe ea. in fine, nu te atingi de injectoare dar cureti EGR-ul masinii, nu cel imprumutat, si il pui la loc, cureti traseele de la EGR , verifici sa-ti lucreze normal turbina, si in conditiile astea nu are voie sa-ti consume mai mult de 5-5,5 in oras.
                      succes!

                      Comment


                      • #26
                        Daca e debitmetrul de aer atunci masina nu trage prea bine,ca sa vezi daca e asta cauza scoate-i mufa si daca trage de rupe poti schimba debitmetrul. Consumul nu stiu daca e afectat asa de mult si sper sa nu gresesc,dar ar trebui sa scada nu sa creasca. Oricum eu ti-as recomanda sa mergi la cineva care se pricepe si in 5 min iti spune ce are,oricare ar fi cauza.
                        Last edited by lenard; 26 September 2012, 16:42.

                        Comment


                        • #27
                          Ai schimbat distributia recent? Am vazut ca ai avut probleme si cu tubulatura turbinei.

                          Comment


                          • #28
                            nu am schimbat-o are 60.000 de km trebuie sa o schimb .. cjiar aseara am vb cu cineva care a fost la Mioveni si a zis ca preturile de acolo sunt destul de bune fata de ce se gaseste in Targoviste

                            Comment


                            • #29
                              Am schimbat pompa de injectie si supapele de retur (4 buc) .... consumul la fel de mare ... are cineva vre-o explicatie ?

                              Comment


                              • #30
                                Cred ca ar trebui verificate injectoarele - sa nu fie cumva decalibrate si sa bage mai multa motorina. In general daca era o problema cu turbina nu iti mai tragea si dadea mult fum negru. Zici ca EGR-ul l-au schimbat si ai schimbat si pompa. Ar trebui de asemenea verificata sonda de presiune de pe rampa comuna (de vazut ce presiune ai in rampa comuna)

                                De asemenea trebuie verificat returul injectoarelor si al pompei
                                Last edited by ion_R5; 16 January 2013, 15:18. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google