If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salutare! Am un DCI din 2006 cu 180.000 km care a inceput sa consume foarte multa motorina... in ext imi ia 7% iar in oras cred ca ajunge la 10 .Masina scoate putin fum dar nu negru din ala inchis.Masina porneste f bine la rece si la cald iar in accelerari e exact la fel.
A mai fost cineva in situatia mea ???
as inclina sa spun ca-i ceva pe la partea de turbo/admisie aer, dar daca zici ca trage la fel... nu stiu. fa-i o diagnoza.
ps. verifica si injectoarele, sa nu ai probleme si cu astea si sa ramana cumva blocate pe deschis mai mult decat trebuie.
astazi o sa ma duc la tester cu ea ... sper sa nu fie injectoarele.in caz ca sunt ma gandeam sa bag un aditiv de curatare in rezervor poate cine cstie apare vre-un rezultat
Pai ori, ori. Trebuia sa apara care e vinovatul. Ce erori ai avut? Nu vreau sa te superi pe mine dar sunt o gramada care pt 30 de lei iti spun exact ce vrei sa auzi. Cine a facut testarea?
Last edited by Fyrestarter; 22 August 2012, 19:48.
a avut o singura eroare pe care nu a stiut sa o afiseze exact ce e .. nu a dat decat un cod .... iar in cel care a facut testarea am incredere k e cunostinta
Daca da cu fum la accelerari rapide ......turbo...nu asigura debitul de aer.....
Accelereaz-o si in gol cand este motorul incalzit.....daca pana in 2000 rot/min acceleratie brutala da cu fum.....Turbina.....EGR-ul se inchide cand i se cere mult aer......
Mergi mai incet cu ea pana faci rost de o turbina....nu depasi 100 km?h si acceleratii moderate......
La toate acceleratiile ....schimbare de treapta.....marire rapida de viteza i se cere mult aer.....
Daca turbina intarzie sa furnizeze....fum.....
Daca gasesti urme de ulei pe turbina....pe furtunul de iesire....totul este clar....
toate dieselurile dau cu fum la accelerari rapide ia incearca si la a ta iti garantez ca lasi nor in spate datorita debitului de motorina rezultat din apsarea la maxim a pedalei de acceleratie
nu mai stiu codul deca cu 80 in fata...am vb cu un priten si o sa-mi dea egrul lui cateva zile sa vad daca apare vre-un sezultat...turbina merge cum trebuie k trage bine masina
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment