Ieri mergeam fain frumos spre Otopeni cu vreo 90 km/h si dintr-o data vitezometrul scade la 0 si in acelasi timp se intampla ceva si cu masina,parca nu mai are puterea normala de accelerare.Dupa cateva minute(sau secunde ptr ca face cand vrea ea)vitezometrul revine la viteza corecta si masina se simte ca trage iar normal.Chestia e ca amandoua se intampla CONCOMITENT.Nu se aprinde nici un martor in bord cand se intampla chestia asta.Am fost cu ea la doctor,mi-a bagat ala tester-u' pe ea si nimic.Am curatat EGR-degeaba.Restul chestiilor care pot fi verificate pe tester a spus ca sunt ok.Masina are 150.000 km,1.5DCI 48 kw.Un sfat daca se poate sau daca a mai patit cineva chestia asta sa-mi spuna si mie daca a rezolvat-o.
Vitezometrul Scade La 0 Si In Acelasi Timp Nici Masina Nu Mai Trage Cum Trebuie
Collapse
X
-
probabil ai doar impresia ca nu mai trage, nu stiu ce sa zic...iar in legatura cu virezometrul poate fi de la traducatorul/senzorul de viteza sau de la ceasuri, se intampla si la mine sa "pice" putin acul, dar pentru o secunda maxim, iar motorul trage ok...
-
Salut. E prima data cand iti face asa??? Mai scoate-o la plimbare si vezi in ce conditii se intampla cele de mai sus (mai turata, mai putin turata, la viteze mai mici, mai mari). Mi se pare foarte ciudat sa pierzi putere la motor dintr-o data si sa iti cada acul la 0. Apropo, turometrul ce zice? Are fluctuatii in timpul asta, sau este afectat decat vitezometrul?
Comment
-
A inceput sa faca asa de vreo luna si ceva dar n-am bagat de seama,am zis ca poate e o chestie de moment.De atunci mi s-a intamplat de vreo 4-5 ori chestia.Turometrul nu zice absolut nimic,merge ok fara nici o fluctuatie.Se intampla la viteze mai mari(din ce am sesizat eu in treapta a patra intarzie la demaraj cand se intampla treaba).Nu pot sa-mi dau seama care este legatura intre vitezometrul cazut la 0 si faptul ca masina nu mai trage cum trebuie.Ma gandesc la CB.Mi-a zis cineva sa dau un "reset" la el dar nu prea stiu cum si de unde.
Comment
-
Nu cred sa fie vre-o lagatura directa intre CB si acest tip de anomalie; asa cum spunea cineva e posibil sa fie senzorul de pe cutie, sau vreun conector, iar senzatia ca nu mai trage masina sa fie una psihologica indusa de stresul acestui moment.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
nu vad de ce nu ar trage cand vitezometrul nu mai indica...fugi cu ea la un "doctor" sa iti spuna ce errori are...curata senzorul de viteza...imprumuta alte ceasuri de la cineva si vezi cum se comporta...
cat timp pica indicatorul de viteza?
Comment
-
ce treaba are ceasurile sa le imprumute ? e traductorul de viteza de pe cutie, schimba-l, degeaba il cureti ( cel putin asa a fost la mine ) .. mie mi-a dat peste cap si cb ( consum, viteza , imi arata ca a "mancat" 99,9 litri ..etc)" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Comment
-
Am avut si eu problema asta, aceleasi simptome doar ca se aprindea si becul de la bujii, am fost in service si era de acceleartie, au dat-o jos au curatat contactele cu un spray si totul a fost ok . Motorul intra in turatie de avarie si nu poti depasi 60km /h cu acceleartia la maxim
Comment
-
La mine cand nu mai indica acul de la vitezometru dadea in nas...parca nu se mai alimenta,trebuia sa apas pedala de acceleratie mult mai mult.Cred ca este o legatura intre senzorul acela si calculatorul masinii.Intr un timp ajunsesem sa imi dau seama cand cadea acul dupa cum dadea in nas.Am schimbat sonda si totul a revenit la normal.Am un amic caruia i sa defectat senzorul de la pedala de frana si surpriza ...masina nu mai tragea.Am inteles ca atunci cand calci frana la dci calculatorul taie debitul de motorina de la pompa.Last edited by L3on; 4 December 2012, 20:32.
Comment
Comment