Posibil Apa In Motorina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Posibil Apa In Motorina

    Azi dimineata am plecat cu masina la munca si cand imi era lumea mai draga, asteptand la semafor mi s-a oprit motorul pur si simplu si n-a mai vrut sa porneasca de nicio culoare decat la a 7-a cheie cred. In tot acest timp cat dadeam la cheie aveam martorul de la baterie aprins in bord, in rest nimic. Curios e ca atunci cand a pornit pentru 2-3 secunde a scos un sunet asemanator celui de polizor. Dupa ce a pornit n-am mai avut probleme, am mers mai departe. Eu suspectez apa in motorina sau probleme la filtru pentru ca ieri neavand de unde sa alimentez si mergand vreo 20-30 de km pe rezerva am alimentat de la BENZINARIA CARREFOUR X( cine m-a pus... De cand am alimentat am mai mers ieri vreo 35 de km si azi dimineata 4-5 pana sa mi se intample chestia asta. Voi ce ziceti ca ar fi ? Dupa-amiaza o sa dau o fuga pana la service sa vad care e treaba. A da precizez ca filtrul este MANN si nu are senzor de apa.
    Last edited by pisty; 7 September 2012, 10:36.
    Don't drink and drive. Smoke and fly !

  • #2
    daca ti-a murit la ralenti deja hartia de la filtru e umflata si trebuie schimbat filtrul ca tota motorina iti trece prin supapa de by-pass si nu e indicat sa ajunga cu apa in injectoare.
    sigpic
    Ambition 1.5 dc

    Comment


    • #3
      ar fi culmea pentru ca l-am schimbat in urma cu 7 - 8 mii de km. o sa ma duc sa-l schimb din nou.
      Don't drink and drive. Smoke and fly !

      Comment


      • #4
        Cum adica "ar fi culmea sa il schimb" , filtrul de motorina se schimba la
        maxim 10 mii km.

        Comment


        • #5
          Daca vrei !In cartea de intretinere sint 20000 km.

          Originally posted by pisty View Post
          Azi dimineata am plecat cu masina la munca si cand imi era lumea mai draga, asteptand la semafor mi s-a oprit motorul pur si simplu si n-a mai vrut sa porneasca de nicio culoare decat la a 7-a cheie cred. In tot acest timp cat dadeam la cheie aveam martorul de la baterie aprins in bord, in rest nimic. Curios e ca atunci cand a pornit pentru 2-3 secunde a scos un sunet asemanator celui de polizor. Dupa ce a pornit n-am mai avut probleme, am mers mai departe. Eu suspectez apa in motorina sau probleme la filtru pentru ca ieri neavand de unde sa alimentez si mergand vreo 20-30 de km pe rezerva am alimentat de la BENZINARIA CARREFOUR X( cine m-a pus... De cand am alimentat am mai mers ieri vreo 35 de km si azi dimineata 4-5 pana sa mi se intample chestia asta. Voi ce ziceti ca ar fi ? Dupa-amiaza o sa dau o fuga pana la service sa vad care e treaba. A da precizez ca filtrul este MANN si nu are senzor de apa.
          Sint mai scumpe dar de ce nu folosesti filtre de origine?
          Last edited by vily pisica; 7 September 2012, 19:48. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            Originally posted by ady24 View Post
            Cum adica "ar fi culmea sa il schimb" , filtrul de motorina se schimba la
            maxim 10 mii km.
            are ceva daca filtrul "de origine" il purjezi la 10.000km si mai mergi cu el inca 10000km? a mai incercat careva asta?
            spun asta pt ca un amic are un megane 1.5dci, si la inceputuri schimba filtrul la 10oookm si apoi un mecanic (prieten) i-a propus sa ii purjeze filtrul de motorina si apoi numai asa a tinut-o. la 10ooo purja si apoi, la urmatorii 10oookm il schimba; apoi in cartea loganului scrie ca se schimba la 20oookm, nu 10mii.
            omu' cu megane-ul are @150mii si merge de rupe! nu i-a schimbat decat ceva pe la bucsaraie! aaaa... si i-a curatat odata egr-ul... si mai baga si motorina de la galeata, jumate-jumate cu motorina de la pompa...+ ulei 2t in motorina 50 ml/10L motorina!

            Comment


            • #7
              Da in cartea tehnica se specifica ca filtrul sa fie schimbat la 20 mii insa la ce calitate avem la motorina indicat este la 10 mii. Totusi nu este o avere 150 ron odata la cateva luni.

              Comment


              • #8
                si eu il schimb pe la 10/11 000 oricum 15.0000 fac eu pe an filtru de origine in acest timp il mai desfac sa mai curga ce este adunat prin el.de cand am spalat rezervorul e curata lacrima motorina in el ;;) ceea ce face sa cred ca nu am muncit degeaba.
                http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                Comment


                • #9
                  n-am pus filtru de origine ca nu am gasit la momentul ala...am luat ce aveau in service, oricum diferenta mare de pret nu este intre MANN si cel de origine...de vreo 10-20 de lei, doar ca nu aveau atunci. O sa-l schimb si o sa pun de origine. De atunci n-am mai avut probleme, i-am facut plinul si s-a dus apa zic eu sau ce era.
                  Don't drink and drive. Smoke and fly !

                  Comment


                  • #10
                    mda am descoperit problema ) pentru ca azi ma apucasera nervii ca pornea din ce in ce mai greu si consumul crescuse la 8.5 :O. fix unde nu ma gandeam. am descoperit ca unul din furtunele care merg de la filtrul de motorina la motor era fisurat sau mai bine zis gaurit(habar n-am de la ce). e vorba de cel din stanga(cum te uiti la motor) care are un fel de mufa in capat cu o mica sageata in semicerc pe ea. are cineva idee de unde pot cumpara acel furtun, cum se cheama, un cod...ceva detalii ? momentan l-am captusit cu muuulta banda adeziva si nu mai am nicio problema, dar cat de curand vreau sa-l schimb.


                    P.S. Am aflat ca acele furtunase sunt cele de tur si retur, deci are cineva mai multe detalii despre ele? (pret, modalitati de schimbare).
                    Last edited by 77sky; 13 September 2012, 20:10. Reason: Automerged Doublepost
                    Don't drink and drive. Smoke and fly !

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google