Schimb Gresit De Antigel + Alta Prostie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by logan21cdc View Post
    Ce inseamna "diluat"? Adica cu cat pui in alcool de 90 grade mai multa apa cu atat e mai tare vodka? Cea de 90 e mai slaba decat cea de 40?
    nu stiu la cine te referi. eu am zis asta cu apa distilata ca pe-o gluma:

    Originally posted by zeegermans View Post
    ...nu antigel romanesc 'universal'. asta o fi asa, cu cat il diluezi cu atat e mai bun, pana ajungi sa pui doar apa distilata in motor si sa reziste -100
    Originally posted by Cromatic View Post

    zeegermans, pai de ce sa astepti pana la iarna, da frigiderul la maxim si baga o proba in congelator...
    in congelator nu cred ca am decat vreo -5. nu stiu daca s-ar face gel antigelul pur. merita incercat.
    Last edited by zeegermans; 2 October 2012, 21:39.
    internal combustionizer

    Comment


    • #32
      Nu cred ca ai doar -5 grade in congelator, ti s-ar strica alimentele...
      Cel putin -15 grade
      Am avut probleme cu combina frig. si am pus senzorul inauntru
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • #33
        Originally posted by zeegermans View Post
        in congelator nu cred ca am decat vreo -5. nu stiu daca s-ar face gel antigelul pur. merita incercat.
        Congelatorul se seteaza in intervalul -10 la -20 gr.C. Bacteriile, mucegaiul şi microbii îşi pierd efectul la asemenea temperatură.

        Comment


        • #34
          misto comentariu,am ras cum de mult nu am mai facut-o )))))))999 aia cu gustul a fost tare

          Sunt niste norme care trebuiesc respectate, dar daca tot ai un PC, care banuiesc ca stii sa-l pornesti, sa deschizi o pagina de google, te las pe tine sa cauti ce antigel trebuie bagat, inainte sa intrebi de culoarea lui.

          L.E. Bine, totusi, ca n-ai intrebat de gust. Atunci era mai grav.
          Last edited by amitaf; 2 October 2012, 22:33. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #35
            Daca nu sunt indiscret, cui te-ai adresat cu acest post? asta ca sa stim si noi cu cine vorbim ca nu-mi prea place tonul de abordare a problemei "intens discutate"...

            ... ah ce-am maio ras si eu de tine...
            Last edited by Cromatic; 7 October 2012, 13:05. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #36
              pare ca se refera la postul 2, nu la tine.
              internal combustionizer

              Comment


              • #37
                M-am lecuit !
                Am schimbat Antigelul din masina(Original Glaceol RX tip D) cu unul low - cost 20lei- 5L , (Tampit-ce sunt) ! Toate bune si fumoase-am mers un an asa (caldura aveam , liniutele erau la 4....) dar nu am pus Glaceol RX tip D si roadele au inceput sa apara !!!!!!!! Cred ca am bulit termostatul + imi pierde Antigel pe la un racord !
                Concluzie ! Puneti fratilor lichid Original (Glaceol RX tip D), chiar daca este mai scump, ca altfel patiti ca mine..........!

                Comment


                • #38
                  Termostatul nu se buleste de la antigel. Se buleste, pur si simplu
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by ady0807 View Post
                    M-am lecuit !
                    Am schimbat Antigelul din masina(Original Glaceol RX tip D) cu unul low - cost 20lei- 5L , (Tampit-ce sunt) ! Toate bune si fumoase-am mers un an asa (caldura aveam , liniutele erau la 4....) dar nu am pus Glaceol RX tip D si roadele au inceput sa apara !!!!!!!! Cred ca am bulit termostatul + imi pierde Antigel pe la un racord !
                    Concluzie ! Puneti fratilor lichid Original (Glaceol RX tip D), chiar daca este mai scump, ca altfel patiti ca mine..........!
                    Cand mai dai asemenea sfaturi fii mai exact !. Orice produs pe baza de etilen glicol + aditivi protectie este ok. Daca citesti atent eticheta unui original -ce sa zic-si a unui low cost pe baza de etilen glicol de inalta puritate, vei vedea ca la continut substante sunt identice. Singura chestie ce difera sunt trei cuvinte "aditiv formula noua" sau ceva de genu' insirate acolo la continutul "Glaceol".
                    Sigur ca ai bulit ceva daca ce ai pus acolo ataca cauciuc, metale, aluminiu, etc...

                    Voi nu v-ati prins ca e marketing, de ce Renault ar avea trei ... nu stiu, cand toata lumea normala are doua !

                    Comment


                    • #40
                      eu am patit alta belea . cand am schimbat distributia,am inlocuit si pompa de apa.evident ca nu l-am putut recupera tot.s-a pierdut 0.5-1 l de antigel.Si m-am gandit sa ii pun antigel roz G12 (ori havoline , ori hepu...nu mai stiu exact.)si chestia e ca imi disparea din vas.La o saptamana completam cu 0.5 l . Apoi am pus antigel Dacia Concentrat Glaceol RX tip D.nici pana in ziua de azi nu am mai completat.am ajuns la concluzia ca , probabil, s-a evaporat.ar fi singura explicatie.de pierdut nu pierde .si oricum din cate am inteles glaceol rx nu corodeaza chiuloasa.

                      Comment


                      • #41
                        G12 e compatibil cu Tip D. De evaporat nu avea unde fara repercusiuni asupra motorului. Probabil a fost problema la aerisirea instalatiei
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #42
                          hehe...asa am zis si eu...ideea e ca am mers cu ea asa vreo 2 luni.nici dupa 2 luni sa nu se aeriseasca?in plus..baga caldura...nu se punea problema.Dupa cum am zis,masina nu pierde apa.cum am completat cu acel antigel verde,nu a mai scazut din vas.

                          Comment


                          • #43
                            Pai da dar nu exista nici o logica in "comportamentul" asta. Puteai sa-i bagi si tescovina, nu avea de ce sa dispara lichidul, pe motiv ca-l "evapora". Unde putea sa-l evapore? In Eter?
                            Instalatia de racire este circuit inchis, orice pierdere inseamna o defectiune. Nu are treaba lichidul.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #44
                              pai si explica-mi si mie,te rog, unde s-a dus antigelul?de ce din momentul in care am pus alt antigel nu a mai disparut din vas?trebuie sa existe o explicatie rezonabila!dupa cum am zis,cu cel roz completam la o saptamana cu 0.5 l.Initial credeam ca pierde pe la pompa de apa.in alta parte nu am umblat la masina.

                              oricum...nu mai conteaza...a trecut aproape 8-9 luni de atunci si nu sunt probleme.
                              Last edited by 405bxgld; 1 December 2012, 00:26. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #45
                                Nu pot sa-ti dau o explicatie rezonabila asa cum nu e rezonabil sa crezi ca antigelul rosu se "evapora" (oare unde, ma gandesc), iar ala verde e mai bun. Norma G12 este compatabila cu norma Tip D a Renault. Culorile nu sunt foarte relevante.
                                Asa cum ai spus, e bine ca s-a terminat cu bine.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google