Schimb Gresit De Antigel + Alta Prostie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimb Gresit De Antigel + Alta Prostie

    Salutare tuturor.

    Pentru cei care nu vor sau nu ii intereseaza toate aspectele, intrebarea e simpla: Daca TOT antigelul este inlocuit cu unul de culoare (tip) roz in loc de portocaliu, poate strica ceva in radiator/motor sau e in regula si trebuie doar sa verific nivelul??

    Acum sa va prezint toate detaliile:
    Aseara m-am intors din concediu si ca un mic cadou am aflat ca a mea prietena (care a avut masina pe aceasta durata) a facut o mica prostie. A vrut sa puna lichid de parbriz, dar a gresit recipientul si a pus in cel de antigel (nu foarte mult zice ea), a mers cam 5 km cu masina, dupa care a intrebat pe cineva daca e bine si spre norocul meu persoana respectiva a zis ca ar trebui sa goleasca instalatia si sa puna doar antigel.

    Acum apare cealalta prostie, in loc de antigel portocaliu, asa cum aveam inainte, ea a cumparat si a pus roz, baiatul a golit toata instalatia si i-a spus sa mai completeze si pe viitor, dar ea a completat doar a doua zi, iar astazi, dupa cateva sute de km facute de ea, imi tot pornea ventilatorul de la radiator. Am verificat nivelul antigelului -era sub minim si se auzea un sfârâit din zona aia-.
    Maine o sa incerc sa nu mai umblu cu masina pana nu ma lamuresc daca mai trebuie golita o data instalatia si schimbat cu antigel portocaliu, plus completat pana se stabilizeaza nivelul.

    Mii de multumiri si o zi placuta va doresc!

  • #2
    Eu, sincer, sper ca postul asta este la misto. Daca nu e la misto, tu si prietena ta aveti nevoie de ajutor chiar si atunci cand alimentati, pentru ca poate, cine stie, incurcati benzina de 95 cu cea de de 98, iar masina voastra functioneaza pe motorina.
    Cum sa intrebi asa ceva? Daca a pus antigel, de ce ar conta culoarea lui?

    Sunt niste norme care trebuiesc respectate, dar daca tot ai un PC, care banuiesc ca stii sa-l pornesti, sa deschizi o pagina de google, te las pe tine sa cauti ce antigel trebuie bagat, inainte sa intrebi de culoarea lui.

    L.E. Bine, totusi, ca n-ai intrebat de gust. Atunci era mai grav.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #3
      Hai sa nu mai fim porniti pe om ca totusi e posibil ca omul sa vorbeasca serios.
      Sunt o gramada de oameni care habar n-au cu ce se manca diverse chestii pe la masina si pentru ei masina e ca sa ii duca din A in B si cam atat,nu o pasiune cum e pentru noi.
      Nu e nicio problema daca pui antigel de o culoare sau de alta,desi daca o sa mergi la reprezentanta o sa iti recomande un tip anume de antigel.La fel de bine mergea sa pui si apa pana rezolvai situatia nu se intampla nimic ciudat.
      Verifica in continuare nivelul,completeaza.Urmareste liniutele din bord,au sarit de 4 linii la temperatura apei ?Daca nu , e in regula,n-a fiert apa .Ventilatoru porneste oricum,e posibil ca ai nimerit o zi mai calduroasa.La fel ventilatorul porneste cand folosesti clima.De multe ori porneste dupa ce opresti masina.Daca n-a sarit de 4 linii temperatura,eu cred ca e ok.Cand verifici nivelul,verifica ca nu cumva ala cand a golit sa nu fi strans ceva pe acolo si sa pierzi apa pe undeva.Oricum nivelul ar trebui verificat cand e cat de cat rece,sa poti desface si capacul,asa cand e fierbinte e sub presiune,daca il desfaci se modifica nivelul,zboara pe tine etc...Deci verificat la rece , completat daca e necesar.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        Glaceol RX tip D,eu din asta folosesc.

        Apa este o solutie proasta si temporara pentru antigel
        Last edited by john Q; 11 September 2012, 15:36. Reason: Automerged Doublepost
        "light up the darkness" Bob Marley

        Comment


        • #5
          Originally posted by newcristy View Post

          Acum apare cealalta prostie, in loc de antigel portocaliu, asa cum aveam inainte, ea a cumparat si a pus roz,

          ...si schimbat cu antigel portocaliu, plus completat pana se stabilizeaza nivelul.
          antigelul vandut de dacia (glaceol rx tip d, facut in belgia) e... verde.
          internal combustionizer

          Comment


          • #6
            Si mai un amanunt, sper ca mecanicul a diluat antigelul.

            Comment


            • #7
              Originally posted by ionut.stavar View Post
              Glaceol RX tip D,eu din asta folosesc.

              Apa este o solutie proasta si temporara pentru antigel
              Gresit-apa creste punctul de inghet al antigelului, cu alte cuvinte, efectul antigelului nediluat este mai mic decat al celui diluat(in anumite proportii bineinteles).

              Comment


              • #8
                Hai ca-mi place. Adica daca pui apa in el rezista la mai multe grade minus decat nediluat? Pai hai sa punem numai apa cu ceva urme de antigel si sa vina minus 50 ca nu nici o problema!!!

                Comment


                • #9
                  cromatic, probabil ai inteles tu ceva gresit. apa creste punctul de inghet al antigelului, dar cand cresti (cu 10 grade de ex) de la -30, nu ajungi la -40 ci la -20 de fapt
                  antigel pur probabil doar prin siberia se foloseste.
                  internal combustionizer

                  Comment


                  • #10
                    omul e indignat ca a pus fata roz in loc de portocaliu si antigelul defapt trebuie sa fie verde , sa vezi si sa nu crezi ))

                    Comment


                    • #11
                      Daca va uitati bine pe o sticla de antigel concentrat veti vedea ca de ex. nediluat rezista la - 10 grade si diluat 1/1 la -20 de grade iar in dilutie de 2l apa/1l antigel scade iar la -5 ,asa ca are dreptate cu apa !!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Steppe View Post
                        nediluat rezista la - 10 grade si diluat 1/1 la -20 de grade iar in dilutie de 2l apa/1l antigel scade iar la -5
                        Mai calculeaza o data...

                        Comment


                        • #13
                          Oameni buni mergeti sa va schimbe antigelul la service ca distrugeti masinile cu gandirea asta.
                          Antigelul pur rezista la temperatura de -50de grade.
                          Cum in tara asta nu sunt temperaturi asa de scazute se dilueaza antigelul cu apa distilata in proportie de 50%/50% ca sa tina la - 25 grade pentru sudul tarii si in proportie de 60/40 in partea de nord unde este mai rece iarna.
                          Pentru unii aritmetica cifrelor negative este inca o enigma.

                          Comment


                          • #14


                            de fapt asta scrie pe antigelul de origine.

                            30% antigel, 70% apa distilata rezista la -15
                            40% antigel, 60% apa distilata rezista la -24
                            50% antigel, 50% apa distilata rezista la -36

                            100% antigel n@iba stie la cat rezista, da-i mult cu minus si noi oricum nu suntem in siberia.
                            internal combustionizer

                            Comment


                            • #15
                              Cea mai buna explicatie de pana acum. Daca stii sa citesti o eticheta.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google