Bună ziua acolo,
Avem un Logan 1.5 dCi DLE în familie. Este folosit pentru a reveni 20-27 kmpl pe diesel în timpul zilelor sale de proprietate devreme. După serviciul treilea, redusă FE și vibrațiile motorului a crescut brusc. Acest lucru a fost de aproximativ 3 ani în urmă.
Am încercat tot felul de soluții pentru a rezolva vibrațiile și de atunci le-au redus vizibil. Dar FE rămâne neapărat mai bine scăzut de la aproximativ 9-10kmpl. Deoarece utilizarea masinii a fost singurul oraș, abia ruleaza ~ 700-800 km / luna. Eu sunt cel care, de obicei, conduc masina a învățat să trăiască cu această cifră redusă FE, deoarece nu am fost nici măcar calcularea cât de mult FE mașina se întorcea. Dar, recent, am sa întâmplat pentru a verifica FE (după majorarea prețului Diesel), și a dat seama că a returnat o parte 9.5kmpl.
Nu este nici o probleme cu livrarea de energie sau accelerarea. Nici unul din parametrii ECU arata nici un defect.* Doar putin diferit * Am putea deduce fost un zgomot fluierat atunci când bobine turbo în sus. Dar, apoi, acest zgomot a fost cu noi încă din prima zi când mașina utilizată pentru a reveni 20-25 + kmpl.
Am postat întreaga problemă înapoi în septembrie 2010 aici. Citând textul aici pentru comfortul cititor.
1: curent ODO lectură este 47,200 km
2: Nu începând cu probleme. Începe în 1 manivela întotdeauna.
3: fumător este incoloră în timp ce de mers în gol, fum negru la accelerare ușoară mare.
4: pick-up / accelerație. Normal ca Logan alte returnează dublu FE.
5: F E Tankfull metoda
6: Nu codurile de eroare după resetarea ECU. Nu-mi amintesc codurile de eroare înainte de resetarea. Resetare sa realizat în septembrie 2010.Masina nu este în modul Bizkit. Nu pot rev tot drumul până la 4-5k. Nu-mi amintesc cât de mult pentru ca iau foarte rar peste 3k.
Ne pare rău pentru Român rău. Utilizarea Google Translate. Moderatori rog scuză.
Avem un Logan 1.5 dCi DLE în familie. Este folosit pentru a reveni 20-27 kmpl pe diesel în timpul zilelor sale de proprietate devreme. După serviciul treilea, redusă FE și vibrațiile motorului a crescut brusc. Acest lucru a fost de aproximativ 3 ani în urmă.
Am încercat tot felul de soluții pentru a rezolva vibrațiile și de atunci le-au redus vizibil. Dar FE rămâne neapărat mai bine scăzut de la aproximativ 9-10kmpl. Deoarece utilizarea masinii a fost singurul oraș, abia ruleaza ~ 700-800 km / luna. Eu sunt cel care, de obicei, conduc masina a învățat să trăiască cu această cifră redusă FE, deoarece nu am fost nici măcar calcularea cât de mult FE mașina se întorcea. Dar, recent, am sa întâmplat pentru a verifica FE (după majorarea prețului Diesel), și a dat seama că a returnat o parte 9.5kmpl.
Nu este nici o probleme cu livrarea de energie sau accelerarea. Nici unul din parametrii ECU arata nici un defect.* Doar putin diferit * Am putea deduce fost un zgomot fluierat atunci când bobine turbo în sus. Dar, apoi, acest zgomot a fost cu noi încă din prima zi când mașina utilizată pentru a reveni 20-25 + kmpl.
Am postat întreaga problemă înapoi în septembrie 2010 aici. Citând textul aici pentru comfortul cititor.
1: curent ODO lectură este 47,200 km
2: Nu începând cu probleme. Începe în 1 manivela întotdeauna.
3: fumător este incoloră în timp ce de mers în gol, fum negru la accelerare ușoară mare.
4: pick-up / accelerație. Normal ca Logan alte returnează dublu FE.
5: F E Tankfull metoda
6: Nu codurile de eroare după resetarea ECU. Nu-mi amintesc codurile de eroare înainte de resetarea. Resetare sa realizat în septembrie 2010.Masina nu este în modul Bizkit. Nu pot rev tot drumul până la 4-5k. Nu-mi amintesc cât de mult pentru ca iau foarte rar peste 3k.
Ne pare rău pentru Român rău. Utilizarea Google Translate. Moderatori rog scuză.
Comment