Schema Distributie Furtune Alimentare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schema Distributie Furtune Alimentare

    Stimati colegi ! Va rog sa ma ajutati intr-o problema!
    In urma unui accident am ramas fara furtune de alimentare cu combustibil atat cele care duc la filtru cat si cele de la filtru catre pompa de injectie. Va rog frumos daca ma puteti ajuta cu o schema care m-ar putea ajuta cu distributia furtunelor de alimentare din compartimentul motor (cele care duc catre filtru respectiv de la fioltru catre pompa).Momentan am ramas cu 2 furtune negre taiate langa tamburul motor si pompitza de amorsare.
    Masina e 1,5 DCI euro 4, 2007, filtru motorina Delphi.
    Va multumesc frumos si va doresc o zi buna!
    Last edited by bitmaryan; 26 September 2012, 17:49.

  • #2
    Din 2007 am vazut si cu filtru Euro3, chiar daca masina este Euro4. Daca ai filtrul cu patru conducte(Euro3) iti trimit eu schema lor, poze nu am cum ca trebuie sa dau bara jos pentru asta.

    Comment


    • #3
      Asta e schema pentru 1.5, 48 de kw. Nu stiu daca te ajuta cu ceva...
      Attached Files
      sigpic

      Comment


      • #4
        Va spun sincer ca nu stiu ce fel de filtru a avut...masina are 8000km nu il schimbasem niciodata ca sa imi ramana in minte cum arata ( in urma impactului filtrul a disparut).Acum am vazut pe piata pe original (deoarece delphi recomanda filtre originale 2 microni pentru a nu strica injectoarele) 2 modele unul cu 4 conducte numit euro 3 (renault) si unul cu 3 conducte numit euro 4 (delphi). Nu stiu care din astea 2 l-a avut in dotare. M-am uitat la un logan euro 4 si dupa cum a spus colegul de mai sus este dotat din fabrica cu filtru cu 4 conducte insa DE LA REZERVOR VINE NUMAI 1 conducta la mine vin 2 conducte.

        Multumesc @alexgrasu asta e filtrul cu 4 conducte. Are cineva pe ala cu 3?

        Totusi din cate imi dau seama in schema de mai sus se pare ca turul ar fi conducta de jos fara pompa de amorsare ceea ce mi se pare ciudat!
        Last edited by bitmaryan; 26 September 2012, 20:14. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          fa niste poze la ce ti-a mai ramas pe masina, posteaza-le, si o sa primesti si poze cu filtrul care ar trebui sa-l ai pe masina, si poze cu scheme de conducte si ce mai vrei tu la capitolul asta. asa din vorbe...
          o poza face cit o mie de cuvinte...

          Comment


          • #6
            Mergi la un magazin de piese cu talonul, si in functie de seria de caroserie iti spune exact.De preferat ar fi la un dealer Dacia.

            Bafta!
            sigpic
            "BRABUS" STYLE

            Comment


            • #7
              @meggeo82 Pozele nu ajuta la nimik. Dupa accident masina a fost reparata de un "nea caisa" care in loc de filtru delphi mi-a pus unu de golf 3.... in loc de conducte de alimentare mi-a pus furtune de udat florile din dedeman....si culmea invers ca in fotografia postata mai sus de colegul. Pozele ar fi un motiv de amuzament. Acum ca m-am gandit sa o repun pe picioare am zis ca niste schite extrase din manual sau eventual sa imi dai tu niste poze sa vad cum arata o masina normala mi-ar prinde extrem de bine.In caz de nu se vad pozelele va rog sa ma ajutati cu o schita proprie dupa cum le vedeti dvs.
              Cu stima,
              Attached Files
              Last edited by bitmaryan; 27 September 2012, 22:52.

              Comment


              • #8
                merge si cu furtune foarte bine. important e sa le legi cum trebuie, adica sa ti cont de tur si retur,si in functie de asta poti pune orice model de filtru delphi, daca bineinteles,ii poti face si o prindere adecvata sa nu trepideze sau sa cada pe acolo la gropi.
                iar daca vrei sa vezi cum vin exact, fara nspe mii de sfaturi,mergi la niste dezmembrari si te lamuresti.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by matheo66c View Post
                  Mergi la un magazin de piese cu talonul, si in functie de seria de caroserie iti spune exact
                  Bafta!
                  @bitmaryan: Urmeaza sfatul lui Matheo
                  Eu lucrez la un magazin de piese auto. Da-mi un pm cu seria de caroserie si o sa-ti dau schema exacta cu pozitionarea furtunelor de alimentare, asa cum a iesit masina din fabrica
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Buna seara tuturor!
                    Am rezolvat problema conductelor la filtru, se pare ca cel de euro 4 nu are schita grafica in baza de date a celor de la Renault asa ca a trebuit sa rog pe cineva sa vad cum e la un logan similar si le-am legat dupa cum am vazut acolo:
                    Filtru 3 cai EURO 4:
                    TUR - Rezervor - para amorsare - intra filtru - iese filtru - pompa injectie
                    RETUR - intra in T-ul (culoare rosie) - 1 iesire din T in filtru - 2 iesire din T in rezervor.
                    Va rog sa ma corectati daca am gresit.

                    VA ROG SA VA UITATI BINE PE POZA DE MAI SUS OFERITA DE @ALEXGRASU AM STUDIAT-O BINE SI MI SE PARE GRESITA. (Para de amorsare e bagata pe retur direct in supapa aceea cu sens)

                    P.S. prima data am facut o prostie....am pus ca T-u supapa de la un filtru euro 3 cu sageata directa catre rezervor s-a creat presiune in rampa de retur si imi refula motorina pe la returul fiecarui injector. (mare prostiee am putut sa fac)
                    Last edited by bitmaryan; 8 October 2012, 22:35.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google