Salutare
Am si eu o problema careia mecanicul nu stie sa-i dea de cap...
Veneam dinspre Pitesti spre Bucuresti pe autostrada cand am simtit ca masina nu se mai accelereaza. Am bagat intr-o treapta mai mica si masina s-a infranatdar . Am repetat procedura cu o treapta mai jos si daca am vazut ca nu se schimba nimic am tras pe dreapta. Nu era prima data cand se intampla lucrul asta. Ca si data trecuta am lasat-o ceva timp si am incercat sa o pornesc, numai ca de data asta masina nu mai pornea. Dupa vreo 5 minute de stat am dat din nou la cheie. Masina a pornit si a inceput sa se tureze singura aproape de maxim..am dat de cheie sa opresc mortorul si chiar am si scos-o dar motorul mergea in continuare tot atat de turat. Am deschis capota repede si am incercat sa scot o borna de la baterie zic asa poate se opreste. In timp ce incercam asta..masina s-a oprit singura, fara sa fi scos borna.
In momentul ala mi-am dat seama ca e ceva ciudat si am sunat la toata lumea. Cu ceva chin am reusit sa aduc masina la service.
Desfacut motorul cei de la service au constat ca 2 dintre pistoane sunt topite si o a 3-a camasa zgariata. Mi s-a spus ca pompa de injectie este buna, turbina arunca putin ulei dar nu e stricata(deci nu e de la ea) si 2 injectoare stricate. Sa schimbat chitul motor complet, s-au schimabt/refacut capetele injectoarelor. Cand sa-mi dea masina au realizat ca scoate fum si miros intens metalic asa ca au considerat ca trebuie schimbata si turbina totusi. A dat cateva ture cu masina pana a eliminat tot uleiul ramas pe teava si din acel moment motorul se aude bine nu mai scoate fum dar dar se infige prea tare A readus calculatorul la setarile din fabrica (s-a gandit ca e de la el). Inca nu-mi poate da masina in momentul in care se incalzeste se aude un pacanit la injectoare.
A mai patit careva asa? S a rezolvat? Sau e o cauza pierduta?
Mentionez ca minunata masina este Logan 1.5 motorina 2006 Full Option, mana a 14-a, km dati inapoi.
Am si eu o problema careia mecanicul nu stie sa-i dea de cap...
Veneam dinspre Pitesti spre Bucuresti pe autostrada cand am simtit ca masina nu se mai accelereaza. Am bagat intr-o treapta mai mica si masina s-a infranatdar . Am repetat procedura cu o treapta mai jos si daca am vazut ca nu se schimba nimic am tras pe dreapta. Nu era prima data cand se intampla lucrul asta. Ca si data trecuta am lasat-o ceva timp si am incercat sa o pornesc, numai ca de data asta masina nu mai pornea. Dupa vreo 5 minute de stat am dat din nou la cheie. Masina a pornit si a inceput sa se tureze singura aproape de maxim..am dat de cheie sa opresc mortorul si chiar am si scos-o dar motorul mergea in continuare tot atat de turat. Am deschis capota repede si am incercat sa scot o borna de la baterie zic asa poate se opreste. In timp ce incercam asta..masina s-a oprit singura, fara sa fi scos borna.
In momentul ala mi-am dat seama ca e ceva ciudat si am sunat la toata lumea. Cu ceva chin am reusit sa aduc masina la service.
Desfacut motorul cei de la service au constat ca 2 dintre pistoane sunt topite si o a 3-a camasa zgariata. Mi s-a spus ca pompa de injectie este buna, turbina arunca putin ulei dar nu e stricata(deci nu e de la ea) si 2 injectoare stricate. Sa schimbat chitul motor complet, s-au schimabt/refacut capetele injectoarelor. Cand sa-mi dea masina au realizat ca scoate fum si miros intens metalic asa ca au considerat ca trebuie schimbata si turbina totusi. A dat cateva ture cu masina pana a eliminat tot uleiul ramas pe teava si din acel moment motorul se aude bine nu mai scoate fum dar dar se infige prea tare A readus calculatorul la setarile din fabrica (s-a gandit ca e de la el). Inca nu-mi poate da masina in momentul in care se incalzeste se aude un pacanit la injectoare.
A mai patit careva asa? S a rezolvat? Sau e o cauza pierduta?
Mentionez ca minunata masina este Logan 1.5 motorina 2006 Full Option, mana a 14-a, km dati inapoi.
Comment