Pistoane Topite

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pistoane Topite

    Salutare

    Am si eu o problema careia mecanicul nu stie sa-i dea de cap...
    Veneam dinspre Pitesti spre Bucuresti pe autostrada cand am simtit ca masina nu se mai accelereaza. Am bagat intr-o treapta mai mica si masina s-a infranatdar . Am repetat procedura cu o treapta mai jos si daca am vazut ca nu se schimba nimic am tras pe dreapta. Nu era prima data cand se intampla lucrul asta. Ca si data trecuta am lasat-o ceva timp si am incercat sa o pornesc, numai ca de data asta masina nu mai pornea. Dupa vreo 5 minute de stat am dat din nou la cheie. Masina a pornit si a inceput sa se tureze singura aproape de maxim..am dat de cheie sa opresc mortorul si chiar am si scos-o dar motorul mergea in continuare tot atat de turat. Am deschis capota repede si am incercat sa scot o borna de la baterie zic asa poate se opreste. In timp ce incercam asta..masina s-a oprit singura, fara sa fi scos borna.
    In momentul ala mi-am dat seama ca e ceva ciudat si am sunat la toata lumea. Cu ceva chin am reusit sa aduc masina la service.
    Desfacut motorul cei de la service au constat ca 2 dintre pistoane sunt topite si o a 3-a camasa zgariata. Mi s-a spus ca pompa de injectie este buna, turbina arunca putin ulei dar nu e stricata(deci nu e de la ea) si 2 injectoare stricate. Sa schimbat chitul motor complet, s-au schimabt/refacut capetele injectoarelor. Cand sa-mi dea masina au realizat ca scoate fum si miros intens metalic asa ca au considerat ca trebuie schimbata si turbina totusi. A dat cateva ture cu masina pana a eliminat tot uleiul ramas pe teava si din acel moment motorul se aude bine nu mai scoate fum dar dar se infige prea tare A readus calculatorul la setarile din fabrica (s-a gandit ca e de la el). Inca nu-mi poate da masina in momentul in care se incalzeste se aude un pacanit la injectoare.
    A mai patit careva asa? S a rezolvat? Sau e o cauza pierduta?

    Mentionez ca minunata masina este Logan 1.5 motorina 2006 Full Option, mana a 14-a, km dati inapoi.

  • #2
    Ca de obicei, injectoarele stricate ti-au topit doua pistoane, lucru care a dus in cascada la actualele neplaceri. Cat timp nu-ti va functiona sistemul de injectie, perfect, motorul ala nu mai e...motor. Acum depinde si de cum s-a facut reparatia.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #3
      Cica reparatia e ok, eu nu ma pricep, piese noi in garantie, restul functioneaza zice perfect, in afara de faptul ca se infige prea tare (asta chiar nu am realizat vreodata) si pacane cand se incinge.

      Comment


      • #4
        Nu stiu de ce imi face impresie dar afirmatia "se infige mai tare" mi se pare la misto.
        Adica cum se infige mai tare?...in cat timp face suta de km pe ora?
        sigpic

        Comment


        • #5
          Nu e la misto, iti spun ce mi s-a zis...prea tare pentru un diesel, el zice ca e posibil din calculator, iar o varianta data de el a fost un alt logan euro 3 sa mute calculatorul de pe ea pe loganul meu sa vada daca se comporta tot asa.
          Iti dai seama ca numai de misto nu-mi arde cand stau cu masina in service de 2 saptamani si inca nu i-a dat de cap.

          Comment


          • #6
            Poate chiar din ecu a pornit problema. Dupa ce-l schimba cu altul cred ca o sa mearga. Ai remapat-o? Mecanicul nu are tester? Care e presiunea in rampa in sarcina? Nu cumva injectoarele raman deschise mai mult? Poate aveai probleme si la turbina si acum cu asta noua normal ca pe infige. Nu da cu fum? Nivelul la ulei scade sau nu?
            Last edited by Fyrestarter; 1 October 2012, 20:15.

            Comment


            • #7
              au reglat turbina? cati Bari face turbo? mare grija acolo la setari... din cate stiu eu ( testat ) presiunea normala este undeva pe la 0.9 bari ... dupa soft se duce undeva la 1.4 bari ... si da ! se simte ....

              Comment


              • #8
                chestia cu "se infige prea tare" - ar trebui lamurita... Adica dupa ce ai refacut motorul i-ai dat talpa?

                Trebuie sa ai in vedere ca motorul nu este rodat, segmentii inca nu sunt asezati pe cilindrii... Nu-i da talpa ca il prapadesti de tot. Daca turbina scapa ulei ("un pic de ulei") nu-i deloc bine. Trebuie curatata bine admisia, inclusiv EGR-ul. Daca se incinge... trebuie vazut despre ce e vorba. Motorul diesel daca il incingi de cateva ori i-ai mancat din viata.

                Nu stiu ce vrei sa faci cu masina - daca vrei sa alergi cu ea, trebuie sa te gandesti sa ai bani pregatiti pentru orice poate sa mai pice. Merci cu masina cat mai cuminte cel putin 3000 - 5000 km. Pana una trebuie sa vezi ce se intampla cu injectoarele, sa nu ajungi iar la pistoane topite. Chiulasa cum se prezinta?

                Comment


                • #9
                  Ca masina "se infige" a mai zis-o cineva care are o varianta identica, cu 1 luna in urma cand a condus-o ceva drum .Deci e boala veche daca ii pot spune asa.
                  Dupa ce a refacut motorul, mecanicul a testat-o, eu nu am mai vazut-o la ochi de 3 saptamani, a fost luata doar pentru aer (doar atat am vrut de la ea) circulam cu ea prin oras cca 100 km/zi si in week la munte. Deci practic nu trebuia sa faca prea mult efort. DacA incing motorul diesel ii manac viatza? Omg deci e masina de parcare) VAAAAND LOGAAAAN

                  Originally posted by Fyrestarter View Post
                  Poate chiar din ecu a pornit problema. Dupa ce-l schimba cu altul cred ca o sa mearga. Ai remapat-o? Mecanicul nu are tester? Care e presiunea in rampa in sarcina? Nu cumva injectoarele raman deschise mai mult? Poate aveai probleme si la turbina si acum cu asta noua normal ca pe infige. Nu da cu fum? Nivelul la ulei scade sau nu?
                  Nivelul la ulei a fost bun si dupa ce a facut autoaprinderea.
                  Mecanicul are tester original Reanult.
                  Restul ce ma intrebi e chineza pentru mine
                  Last edited by 77sky; 1 October 2012, 21:50. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    @ cikko cand ai dus o in service mai avea ulei in baie ?

                    a patit un prieten la Passat. s a stricat turbina, a inceput sa bage ulei din motor in admisie. statea turat la 5500 rpm cu cheia scoasa din contact pentru ca statea turat cu ulei nu cu motorina.

                    pe masura ce sta turat, ramane si fara ulei in baie deci fara ungere.
                    Last edited by alessandro; 1 October 2012, 20:58.

                    Comment


                    • #11
                      Daca mai păţeşti asta nu scoate borna de la bateriei că tot nu se opreşte. Bagă a 5-a cât mai repede şi dă drumul la ambreiaj, doar aşa îl opreşti, asta dacă nu rupe ambreiajul.
                      Ai avut noroc că s-a oprit singur.
                      Când mai iei o maşină "călărită" la bani puţini ia ceva pe benzină că după cum vezi ai mai multe şanse să meargă.
                      http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                      Comment


                      • #12
                        Varianta cu a 5-a am aflat-o dupa^^ Data viitoare sper sa nu mai fie cazul. Calarita si ieftina zici? 3000 pe ea 2000 dupa s-o fac brici! Si inca nu am masinaNo comment

                        Comment


                        • #13
                          mda..la 5000 de coco iti luai un dizal de 85cp, cu ala scapai de problema injectoarelor si a pompei. ma rog, ideea e, cum au zis ceilalti mai devreme, verificata presiunea in turbo, sa nu pape ulei, sa nu scuipe ulei, sa mearga egr-ul, sa nu tacane injectoarele, sa nu bata linia...si nu-i da pe coaja pana nu ii faci din nou rodajul.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Azi, 17 iunie 2012, am schimbat filtrul de motorina, filtru pe care-l schimb la fiecare 10.000km. Si m-am gandit sa testez cata mizerie gas...


                            eu nu stiu ce sa mai cred nici despre alea de 85. asa se zice, ca la astea pompele sunt mai de calitate. in ultima vreme am auzit de cazuri cu pompe duse + injectoare si la alea de 85...
                            internal combustionizer

                            Comment


                            • #15
                              Depinde si cum au fost "calarite" si cele de 85 PS. (si motorina... ) Multi care isi iau DCI 85/90 PS considera ca trebuie sa la alerge ca la raliu... Daca le inchingi/fierbi... usor, usor incep problemele

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google