Pistoane Topite

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by zeegermans View Post
    http://www.tutorialelogan.ro/2012/06...iltrul-de.html

    eu nu stiu ce sa mai cred nici despre alea de 85. asa se zice, ca la astea pompele sunt mai de calitate. in ultima vreme am auzit de cazuri cu pompe duse + injectoare si la alea de 85...
    Cred ca ca au durata de viatza si atat..apoi sa tot bagi in ele ca au niste scoruri de plangi In concluzie..nimeni a mai avut o problema asemanatoare? Ma interesa daca exista sansa de a fi masina sigura cu care sa te poti deplasa cu familia in siguranta (excluzand factorii exteriori)

    Comment


    • #17
      ba da, mai sunt cazuri pe forum, ori datorita injectoarelor blocate pe deschis, ori a turbinei duse si ulei ajuns in camera de ardere. da un search.
      internal combustionizer

      Comment


      • #18
        Originally posted by zeegermans View Post
        ... in ultima vreme am auzit de cazuri cu pompe duse + injectoare si la alea de 85...
        Au inceput sa adune si astea kilometri si acum se vad adevaratele probleme... Ajung din urma celelalte Logane mai vechi...

        Comment


        • #19
          Originally posted by valeriuciprian View Post
          Nu stiu de ce imi face impresie dar afirmatia "se infige mai tare" mi se pare la misto.
          Adica cum se infige mai tare?...in cat timp face suta de km pe ora?
          mi se pare de prost gust ca sa ne luam de lume asa aiurea si OFF
          Cikko: problema ta este cum au zis si baietii de la injectie, la tine in motor se ating temperaturi mult mai mari decat cele optime datorita sistemului de injectie necorespunzator, injectoarele fiind "infundate" cu span de la pompa de injectie nu mai injecteaza cum trebuie motorina.

          Comment


          • #20
            S-a rezolvat in mare...mai sunt injectoarele de schimbat ca momentan am de "megane" pe ea si consuma bestial, cca 2%mai ca-mi vine s-o las asa. Merge bine...are momente cand face ca un tractoras dar bine ca ma pot folosi de ea. Va multumesc pentru tot.
            Last edited by 77sky; 27 November 2012, 22:35.

            Comment


            • #21
              Salut. Eu sunt de parere ca pana nu schimbi pompa care sigur baga span ca altfel nu se blocau injectoarele pe deschis(daca ai scos cheia din contact si masina era iin continuare turata maxim sigur erau pe deschis), in acelasi timp cu schimbarea pompei mai trebuie sa dai rezervorul jos si sa il speli foarte bine(daca il dai jos o sa observi ca are pe fund un mare strat de pilitura (span)], conductele de alimentare le cureti cu spray de frane + aer comprimat, si para o cureti cu 3 litri de benzina(pompezi la para pana circula benzina dintr-o sticla in alta) si filtru de combustibil. Personal am trecut prin asa ceva, dar eu am luat motor din dezmembrari, pompa si injectoare noi, turbina veche ca nu avea nimic si curatarea sistemului de alimentare. Ce ti-au facut tie mecanici e vopsea peste rugina. Daca se topesc pistoanele, se topesc si bujiile si supapele, iar dieselu de logan e monobloc, nu stiu ce camasa ti-a schimbat tie mecanicul. poate ti-a alezat blocul... da nu prea cred. daca mai ai nelamuriri si pot, te ajut cu placere, stiu prin ce treci. Succes
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Da o intrebare masina pornea mai greoi la rece si daca da dece nu ai reparat injectia(pompa si injectoarele) eu am 430000 si la 2 schimburi de curea dau la verificat pompa de inalta si asa economisesti reparatia injectoarelor eu am reparat injectoare la 280000 si filtru de mot numai de origine este cam scump dar totusi nu fac dzastru

                Nu trebuie schimbata pompa se schimba practic pompa de joasa(pompa de alimentare)care produce pilitura si mai am o observatie de facut incercati sa mergeti cu rezervorul plin pentru ca forta de decomprimare scade pe tur si nu mai forteaza asa tare pompa de joasa reparatia pompei de inalta costa 500ronsi este ca noua daca schimbi cu schrot tot schrot vei avea
                Last edited by rabla62; 10 April 2014, 22:31. Reason: Automerged Doublepost

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google