Originally posted by zeegermans
View Post
Pistoane Topite
Collapse
X
-
-
Originally posted by valeriuciprian View PostNu stiu de ce imi face impresie dar afirmatia "se infige mai tare" mi se pare la misto.
Adica cum se infige mai tare?...in cat timp face suta de km pe ora?
Cikko: problema ta este cum au zis si baietii de la injectie, la tine in motor se ating temperaturi mult mai mari decat cele optime datorita sistemului de injectie necorespunzator, injectoarele fiind "infundate" cu span de la pompa de injectie nu mai injecteaza cum trebuie motorina.
Comment
-
S-a rezolvat in mare...mai sunt injectoarele de schimbat ca momentan am de "megane" pe ea si consuma bestial, cca 2%mai ca-mi vine s-o las asa. Merge bine...are momente cand face ca un tractoras dar bine ca ma pot folosi de ea. Va multumesc pentru tot.Last edited by 77sky; 27 November 2012, 22:35.
Comment
-
Salut. Eu sunt de parere ca pana nu schimbi pompa care sigur baga span ca altfel nu se blocau injectoarele pe deschis(daca ai scos cheia din contact si masina era iin continuare turata maxim sigur erau pe deschis), in acelasi timp cu schimbarea pompei mai trebuie sa dai rezervorul jos si sa il speli foarte bine(daca il dai jos o sa observi ca are pe fund un mare strat de pilitura (span)], conductele de alimentare le cureti cu spray de frane + aer comprimat, si para o cureti cu 3 litri de benzina(pompezi la para pana circula benzina dintr-o sticla in alta) si filtru de combustibil. Personal am trecut prin asa ceva, dar eu am luat motor din dezmembrari, pompa si injectoare noi, turbina veche ca nu avea nimic si curatarea sistemului de alimentare. Ce ti-au facut tie mecanici e vopsea peste rugina. Daca se topesc pistoanele, se topesc si bujiile si supapele, iar dieselu de logan e monobloc, nu stiu ce camasa ti-a schimbat tie mecanicul. poate ti-a alezat blocul... da nu prea cred. daca mai ai nelamuriri si pot, te ajut cu placere, stiu prin ce treci. SuccesAttached Files
Comment
-
Da o intrebare masina pornea mai greoi la rece si daca da dece nu ai reparat injectia(pompa si injectoarele) eu am 430000 si la 2 schimburi de curea dau la verificat pompa de inalta si asa economisesti reparatia injectoarelor eu am reparat injectoare la 280000 si filtru de mot numai de origine este cam scump dar totusi nu fac dzastru
Nu trebuie schimbata pompa se schimba practic pompa de joasa(pompa de alimentare)care produce pilitura si mai am o observatie de facut incercati sa mergeti cu rezervorul plin pentru ca forta de decomprimare scade pe tur si nu mai forteaza asa tare pompa de joasa reparatia pompei de inalta costa 500ronsi este ca noua daca schimbi cu schrot tot schrot vei avea
Comment
Comment