Reglaj Avans Injectie Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reglaj Avans Injectie Logan

    salut am si eu o intrevare si poate reuseste cineva sa ma lamureasca si pe mine cu o problema destul de importanta spun eu din punctul meu de vedere. Am un logan 15 dci din 2006 si am reusit sa-i rup cureaua de distributie. Daune doua supape strambe trei capace la axul cu came sparte si pana la axu cu came rupta. Am reparat masina si am un zgomot ascutit pronuntat de injectie marita ceva de genul avans foarte mare adica rontaia prea tare. Daca stie cineva cum se regleaza avansul corect sau are date va rog ajutatima si pe mine. Precizez faptul ca am reglat avansul de la axul cu came dar tot se mai aude , si de pus distributia e pusa cred bine la semne . Am la injectie optisprezece dinti de la semnul axului cu came. Masina merge binisor nu prea trage dar porneste la sfert de cheie Astept raspuns si sustinere din partea voastra merci mult

  • #2
    avansul din soft, restul zgomotelor sunt de natura mecanica...ceva nu e ok.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Chiulasa ai pus-o noua? Sau dezmembrari?

      Comment


      • #4
        Chiuloasa am reparato am schimbat doua supape care erau strambe una pe admisie si una pe evacuare dupa care am facut reglajul tachetilor in parametri dati de carte douazeci pe admisie si patruzeci pe evacuare cu ajutorul lerei. Zgomotul e unul specific injectiei zgomot pe care nu-l aveam inainte si care e mult mai pronuntat la rece. Am mai luat din avans rotind axul cu came in sens invers rotatiei motorului si acel rontait de injectie a mai disparut. Problema e ca nu mai am unde sa-i mai iau fiind dat la maxim. Daca cineva stie vreo alta solutie din soft sa-mi zica si mie cum.

        Comment


        • #5
          si eu am patit acelas lucru si am aceleas simptome si nu stiu ce sa fac

          Comment


          • #6
            distributia ca sa fie cum trebuie si nu cum crezi tu ca trebuie sa fie,se face caland arborele cotit si axa cu came cu niste spioni si asa nu se greseste sigur,cat despre reglajul tachetilor tin sa-ti spun(si eu am dci 1,5 si l-am si desfacut)ca acestea nu se regleaza,sant fixi,adica atunci cand incep sa tacane , se schimba.cel ce a intervenit la tine nu este de meserie sau face scoala pe banii tai,daca tu esti acela ,este de laudat faptul ca incerci sa-ti repari masina singur dar nu-ti forta norocul si dute la un specialist,ca se poate sa te coste mult mai mult.

            Comment


            • #7
              Bine era sa ii inlocuiesti toate supapele.Nu iti da nimeni garantia ca celelalte nu au fost afectate.Mai ales ca a rupt axa cu came.Am avut o cunostinta(vorbind asupra cazului de fata) la un golf 4 diesel ...s-a rupt distributia.a inlocuit 3 supape din 8.nu a mers 1000 de km si s-a rupt o supapa,acesta infigandu-se in chiuloasa.

              Comment


              • #8
                Am reparat masina si am un zgomot ascutit pronuntat de injectie marita ceva de genul avans foarte mare adica rontaia prea tare. Daca stie cineva cum se regleaza avansul corect sau are date va rog ajutatima si pe mine. Precizez faptul ca am reglat avansul de la axul cu came dar tot se mai aude , si de pus distributia e pusa cred bine la semne . Am la injectie optisprezece dinti de la semnul axului cu came.
                din faza asta, faci urmatoarele:
                1=adu pistonul 1 la PMS cu cureaua nedata jos, apoi scoti cureaua de distributie si cum iti pica axa cu came, asa o lasi. mai verifici inca o data daca ai pistonul 1 la PMS, cu cureaua scoasa, apoi pui inapoi cureaua si ti cont de cei 18 dinti interval.
                chiar daca ai suruburi de reglaj pe rola dintata de la axa cu came, nu te baga la ele. un reglaj de acolo se face in paralel cu un tester. e mai delicat, asa ca fa-o doar d.p.d.v. mecanic, sa fie toate cum ar trebui sa fie.
                2=verifici injectoarele pe banc, si in presiune dinamica si in presiune statica.
                abia dupa toate astea ii dai cheie si vezi ce zice.
                succes!

                Comment


                • #9
                  sunt 2 scule-uri:
                  unu de blocat ptr a aduce vibrochenu la punct (ai o gaura de M14 in blocu motor)
                  iar la chiulasa ai un device care se baga prin roata aia dintata din spatele motorului
                  dupa care reglezi distributia
                  e detaliat in manualul de reparatii cum se regleaza pe acolo, tot procedeul ..
                  ​​​​​​

                  Comment


                  • #10
                    Ai verificat jocul din ghidurile supapelor si presiunea de ulei si de aici poate fi motorul zgomotos

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google