Suierat Ca Si Cum Ar Iesi Aer Pe Undeva

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Suierat Ca Si Cum Ar Iesi Aer Pe Undeva

    Buna ziua.Sunt posesor al unui Logan 1.5 dci 65 cp. De vreo 2 zile ma confund cu o problema eu zic banala altii zic grava nici nu stiu cum sa o cataloghez,se aude un suierat ca si cum ar pierd aer sau cel putin asta pare a fi sunetul. Se aude din clipa cand pornesc motorul pana in 4900 rpm deci nu dispare deloc,doar dupa 2400 rpm pare sa-l acopere cel de la turbo.Multii mi-au zis ca ar fi din turbina dar motorul merge perfect oarecum sa zic ca are un anumit lag in momentul in care o calc mai violent,fum nu scoate absolut deloc e adevarat am gasit niste pete de ulei pe turbina dar nu le-am bagat in seama.S-a mai confruntat vre unul dintre voi cu o asemenea problema? Si daca da,care a fost cauza? Ati avut probleme vre unul dintre voi cu turbina? Multumesc anticipat!

  • #2
    Acolo unde ai gasit ulei, strange bine colierele si scapi de problema. Doamne ajuta...

    Comment


    • #3
      verifica daca la conducta de iesire turbo nu cumva este garnitura rupta sau iesita
      (este ceva de genu asta garnitura-conducta-iesire-turbo-dacia-logan-1-5-dci)
      cauta pe google

      Comment


      • #4
        furtun iesire turbo crapat pierde aer si vapori de ulei.
        schimba-l si curata valva egr .

        Comment


        • #5
          a

          sau mai este alternatoru..asa am si eu problema al meu fasie ca un aer fals am fost cu ea la mecanic si sa uitat la ea concluzia fraiu acum vezi si tu ce are

          Comment


          • #6
            deci daca zici ca se aude de cand ai pornit motorul nu e aer.
            pana nu intra turbina in turatii sa creasca presiunea in admisie, nu ai de unde sa pierzi aer.
            oricum s-ar auzi cand ar umfla turbo furtunele cu incepe sa rasufle. zgomotul ar fi proportional cu presiunea din admisie, dupa turbo.
            ar fi mai usor daca ne-ai spune mai multe despre masina. ce an este, cati km, ce ai intervenit la ea pana acum.
            asa din ce spui inclin sa cred ca e un rulment de rola/o pompa (daca nu ai masina de mult) poate e chiar servo si nu i-ai dat atentie pana acum. se modifica odata cu virarea?

            Comment


            • #7
              Scuze ca ma bag si eu dar si la mine se aude un suierat cum spune colegul mai sus.La mine se aude cand am 1900-2000 rot/min si cu cat accelerez mai tare cu atat se amplifica sunetul.Cand este la relanti nu se aude nimic, se aude doar in mers, nu stiu de la ce sa fie, sunt nedumerit.Precizez ca am un logan mcv 1.5 dci 85 cp, 118900 km reali, urmeaza sa schimb consumabilele.Consumabilele le-am schimbat la timp adica la 10 000 km cu tot cu filtru de motorina si de calitate.Stima la toata lumea.

              Comment


              • #8
                Originally posted by skd_ozenel View Post
                deci daca zici ca se aude de cand ai pornit motorul nu e aer.
                pana nu intra turbina in turatii sa creasca presiunea in admisie, nu ai de unde sa pierzi aer.
                oricum s-ar auzi cand ar umfla turbo furtunele cu incepe sa rasufle. zgomotul ar fi proportional cu presiunea din admisie, dupa turbo.
                ar fi mai usor daca ne-ai spune mai multe despre masina. ce an este, cati km, ce ai intervenit la ea pana acum.
                asa din ce spui inclin sa cred ca e un rulment de rola/o pompa (daca nu ai masina de mult) poate e chiar servo si nu i-ai dat atentie pana acum. se modifica odata cu virarea?
                Ma scuzati ca nu am mai postat. Masina este din 2005. Am achizitionato recent adica in luna august avea 96000 si acum are 106 000 km. Sunetul a aparut pe la 99 000km. Masina porneste,ruleaza perfect nu scoate fum,insa arunca cu ulei la greu la turbina.

                Comment


                • #9
                  Am avut o problema asemanatoare la loganu de firma. Acelasi sunet,acelasi lag,aceeasi lipsa de putere. Problema era la furtunul de la intercooler care s-a gaurit exact in locul unde trebuia prins pe caroserie. Problema am rezolvat-o cu 1000 de lei in service-inlocuire furtun+manopera.

                  Comment


                  • #10
                    Unde vezi uleiul? Mai precis. Era buna o poza... Doamne ajuta...

                    Comment


                    • #11
                      Uleiul il vad pe aceea bucata de material textil sau panza care este montata pe,peretele din compartimentul motor,practic il arunca in dreapta sa(de turbina vorbesc) n-am elucidat inca cine este vinovatul eu suspectez ca ar fi furtunul acela negru si gros de vina. O sa vin si cu poze zilele acestea.

                      Comment


                      • #12
                        Vezi ca trebuie sa se vada si pe furtun pe unde iese uleiul, adica pe undeva in dreptul petei de pe mocheta de care vorbesti. Si eu am patit treaba asta, mi se sparsese furtunul ala de plastic (mai bine zis teava aia de plastic care vine de la intercooler la turbina) si in magazin era 800 lei, dar am mers pe la toate service-urile dacia si am gasit pe acolo una second hand cu 100 lei. Vezi intai unde este buba si apoi restul se rezolva.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by MihaiiahiM View Post
                          Vezi ca trebuie sa se vada si pe furtun pe unde iese uleiul, adica pe undeva in dreptul petei de pe mocheta de care vorbesti. Si eu am patit treaba asta, mi se sparsese furtunul ala de plastic (mai bine zis teava aia de plastic care vine de la intercooler la turbina) si in magazin era 800 lei, dar am mers pe la toate service-urile dacia si am gasit pe acolo una second hand cu 100 lei. Vezi intai unde este buba si apoi restul se rezolva.
                          Nu are intercooler masina. Este modelul de 65 cp fara.

                          Comment


                          • #14
                            Asta e sigur cauza...mai ales daca ai si lag mai mare. Exact problema asta am avut-o si eu cu furtunul spart. Se inlocuieste si gata.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by giowanny View Post
                              Asta e sigur cauza...mai ales daca ai si lag mai mare. Exact problema asta am avut-o si eu cu furtunul spart. Se inlocuieste si gata.
                              Da man exact pe la furtunul acesta am observat si eu ulei,mai exact la colierul acela. Cat te-a costat furtunul si de unde l-ai achizitionat? (Asta daca nu-i secret profesional)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google