Consum De 20% Logan Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum De 20% Logan Diesel

    A pornit de la 22% apoi a scazut treptat pana la 8% si a ramas o perioada acolo.. Nu e in permanenta acelasi consum are momente depinde cum i se pune pata .Stie cineva dc..???
    Attached Files

  • #2
    20% pe computerul de bord? Ai incercat sa vezi, iti termina repede si benzina din rezervor?
    Eu azi iarna cum nu am circulat cam 1 luna si doar am pornit-o sa se mai incalzeasca am avut pe computer si 26%...) Dupa ce am inceput sa merg cu ea si-a revenit...
    MY CLA

    Comment


    • #3
      Nu e aceeasi situatie .. la mine se intampla si in mers daca i se pune pata sare lejer de 7% Pana acum nu mi s a intamplat niciodata sa sara de 5,5%
      A consumat 15/170km mers lejer 120kmh
      Ma ia capu cu rabla asta cand zic si eu ca merge bine si nu mai am probleme mai pica cate ceva)









      Nu mai folosi limbajul mirc (k, dc), te rog!
      Last edited by vitriol; 23 October 2012, 13:24.

      Comment


      • #4
        se mai intampla sa se reseteze calculatorul de bord si daca e proaspat resetat si stai pe loc 5-10 min o sa afiseze consumuri de astea de 50% ...Pe masura ce te deplasezi cu masina o sa revina la normal.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          are dreptate cristi_xp,dupa ce se reseteaza cb-ul,consumul mixt este mare ,dar va scadea dupa un anumit nr de km.spre ex. eu alimentez mereu 40l, si dupa 2-3 km efectuati,imi arata un mixt de 7-8%,dar spre final(dupa 500-600km),am un consum de maxim 4.5-4-6%. Daca ai consumul acela enorm dupa ce ai mers mai multi km si ai consumat 20l de motorina,sa zicem,abia atunci sa-ti pui intrebari k ceva nu e ok

          Comment


          • #6
            Corect ce spuneti voi dar...
            Dupa resetare daca e sa mearga bine imi arata direct consum de 3,7 apoi urca usor pana la 4,7 si ramane acolo asta daca nu depasesc 120kmh daca trec peste 120 urca la 5,4 maxim.. Ceea c este foarte oke
            Dupa resetare daca merge aiurea imi arata consum de 14-20% apoi scate usor undeva la 5,7...6% si apoi urca in functie de cata blana ii dau si ajunge p la 120kmh undeva la 7,5.. 8%
            Ma gandesc ca e din cauza sondei din rezervor .??? Sa eroneze calculatorul din cauza ei.??
            Am obs ca imi arata consum mai mare cand scad sub 2 liniute la rezervor..
            Daca tin apasat butonul ala de la ceasuri (nu stiu denumirea lui) pun contactul si incepe el sa plimbe limbile imi arata in rezervor mereu mai mult dekt imi arata normal fara sa intru acolo
            Resetez si o iau de la kpt
            Dupa reset nu merge neaparat normal sau neaparat cu consum mare ....Depinde cum i se pune pata
            Alte indrumari??
            Multumesc!!

            Comment


            • #7
              la mine cand s.a resetat mi.a aratat maxim 7. la mers sportiv bate spre 6, iar mers normal 5

              sau mai putin d 5
              Last edited by MicRoBu'; 27 October 2012, 05:11. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Eu as suspecta mai degraba un contact imperfect, ceva. Vitezometrul indica normal tot timpul?
                GL-22-TOF

                Comment


                • #9
                  Am si eu problema asta cam de o luna cu toate ca masina merge f bine. Eu tin sa mentionez ca uneori ...spre f rar imi '' pica '' acul de la kilometraj si cel de la turatii pentru o fractiune de secunda si apoi isi revine, fara a avea vreun impact asupra functionarii motorului (scadere de putere, sa vina in nas sau alte chestii). Care sa fie problema?
                  Don't drink and drive. Smoke and fly !

                  Comment


                  • #10
                    Pysti o sa te lase sonda de la cutie care e responsabila de afisarea vitezei.La inceput o sa cada acul de la vitezometru pentru cateva secunde apoi o sa cada definitiv.Nu dispera o sonda este de la 60 de ron pana la 130 ron.Eu am pus una de 60 ron si merge perfect.

                    Comment


                    • #11
                      Ms pentru raspuns.
                      Last edited by 77sky; 2 December 2012, 21:40.
                      Don't drink and drive. Smoke and fly !

                      Comment


                      • #12
                        Treaba asta se manifesta la 99% din loganuri. De noua am sesizat asta si nu s-a intamplat nimic in 5 ani.
                        Adica sa nu te pui sa schimbi ceva asa gratuit.

                        Comment


                        • #13
                          @Knll: Daca ti-a picat senzorul de viteza e normal sa-ti indice consum eronat, deoarece computerul inregistreaza consum de carburant, dar nu si deplasare.
                          Daca esti putin atent, poti observa ca atunci cand nu-ti mai indica viteza de deplasare, nici distanta parcursa nu se inregistreaza.
                          If it ain't broke, don't fix it!

                          Comment


                          • #14
                            Probabil erai intr-o acceleratie puternica !!!!
                            Nu mai mult de 8 la o acceleratie moderata !
                            Drumurile noastre sunt de kkt !!!! La 90-100 km/h constant vara am avut consum de 3.8 cu un Logan dci 65 cp 2006 ce are peste 200 000 km in prezent ! Nu mergi prea mult ca trebuie sa pui frana....indiferent de drum ....urban ...extra....Autostrada......
                            Chiar 3.7 putea sa consume masina aia vara cand nu era prea cald....fara mers subturat....la drum intins....
                            Cand vedeam ca trebuie sa reduc...in Romania....localitati ...Politie....etc...Muream de nervi....
                            Jigodii ordinare cu drumurile lor...
                            As fi fost in stare sa opresc langa masina de politie care statea la panda si sa ii dau furtunul si bidonul sa imi dea motorina de la el din masina pentru prostia lor.....
                            Masina consuma sub 4 si datorita prostiei lor....treci de 4.....vara.....
                            Datorita prostiei unora cu drumurile arata masina asemenea consumuri....
                            Daca te duci pana la Unguri pe A1--Valea Oltului----Sibiu----Cluj----Oradea----o iei razna....fortezi masina fara rost dat prostiei unora....
                            De aia iei masini de peste 100 000 km de afara si nu au mare lucru....
                            Ce mama dracului....ala sta sa frece masina ca la noi....nu bine ai prins viteza ca tb sa pui frana....
                            Cand o da la peste 100 000 km ala nu a schimbat mai nimic....decat filtre si ulei.....

                            Nu te va lasa nici o sonda...de afisare a vitezei....Pastreaza motorul curat....
                            Am un Logan ce are peste 200 000 km si mai facea dinastea....
                            Poate ai si senzorul de turatie murdar.....la acel logan era plin de ulei ce prelingea de pe langa pompa de vacuum....ma mir cum de a functionat peste 1 an in conditiile alea....
                            Cand l-am dat jos sa il curat....dadeam uleiul depus pe el ca pe vaselina la o parte.....
                            L-am curatat bine cu degresant...remediat scurgerea....si numai face figura cu viteza....
                            Last edited by gloriacp12; 2 December 2012, 23:32. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google