Radiatorul se incalzeste pe toata suprafata? Vezi cum il incerci sa nu iti prinzi degetele in elicea de la ventilator!
Fierbe Motorul
Collapse
X
-
Foarte nasol si greu sa-ti dai cu parerea (fara sa fie gratuit)
Eu cred ca circuitul de racire are o buba dupa ce am umblat mecanicosul la motor, undeva este blocat, un furtun infundat sau ceva gauri din motor care nu mai comunica, nu face circuitul complet, adica apa cred ca nici nu trece prin radiator.
Poate ai spus, ai verificat cand fierbe cum e radiatorul, il poti atinge?
Porneste ventilatoru?
Comment
-
Poate te ajuta, e de la dci 70cp dar ar trebui sa fie la fel:Attached Files
Comment
-
am patit ceva de genul asta la vechiul logan dci, imediat dupa schimbarea distributiei. luasem kit de distributie original, dar pompa de apa nu. era ceva nemtesc cica (am uitat momentan marca). motorul se incingea de nebun, tot asa, intr-un timp foarte scurt. problema era la pompa de apa care functiona cat motorul era relativ rece. cand se incalzea, aproape se bloca si freca putin si pe cureaua de distributie. zgomote ciudate culmea, nu prea erau.
tu ai pus pompa de apa de origine sau tot ceva 'ieftin si bun'?internal combustionizer
Comment
-
tot pe pompa dau vina,mai ales ca:pana la firbere, apa se incalzeste intai inainte de termostat, dechide termostatul si se incalzeste si radiatorul si da sunt toate furtunele calde.
deci termostatul isi face treba, se deschide, se incalzeste toata instalatia, dar se pare ca nu are cine sa circule apa prin instalatie, sa fie adusa cea fierbinte in radiator, si sa-i i-a locul cea rece din radiator asa ca neinvirtita, logic ca se incinge si ajunge sa fiarba.
verifica cu un furtun intrerupt intr-un vas daca dupa ce iti deschide termostatul iti circula apa.
sau... scoate pompa, da-i o turatie in aer si vezi daca se blocheaza sau merge greu, si verifica odata cu scoaterea ei daca acolo inauntru nu sunt orificiile infundate.
din ce ai postat, la capitolul pompa de apa e problema. iar daca ai dat chiuloasa jos de n-spe mii de ori, pompa deja e prea usor acum.
succes!
Comment
-
Am schimbat si pompa de apa de doua ori, cea originala este ok dar am luat una tot originala care in momentul asta este pe masina, apa circula pentru ca vine pe retur in vasul de expansiune, radiatorul se incalzeste foarte tare, ventilatorul porneste dar degeaba (am schimbat si radiatorul cu unul nou). Multumesc de sfaturi si sper sa-i dau de cap pana la urma...
Comment
-
se pare ca mai ramine blocul motor infundat.
dar, in faza asta a lucrurilor, iti recomand o cana de Ariel de automata, in vasul de expansiune, incalzeste motorul, si lasa-l vre-o 2-3 zile cu detergentul in instalatie,mai incalzit, mai oprit,mai mers cu el, etc.
eu am facut lucrul asta si am mers doua saptamini, ca nu imi placea cum se murdarea antigelul. dupa ce am scos apa cu detergent din instalatie, am scos termostatul, am suflat cu jet de apa curata totul, motor, furtune, radiator, calorifer, toate astea cu motorul pornit, am pus antigel nou si abia atunci am avut o culoare clara la antigel.
in momentul cind am scos detergentul din instalatie, sa vezi cocleala si gudron ce a iesit. ziceai ca e vitanja motorul. dar s-a spalat foarte bine.
si nu iti corodeaza sau sa manince in ceva pe acolo.
oricum pe un traseu nu circula cum trebuie...
Comment
-
Eu as mai incerca o treaba, as scoate termostatul (partea metalica din interior,sa nu mai aiba supapa), poate nu ii convine ceva pe acolo. Orice ar fi radiatorul trebuie sa faca fata si sa aduca apa la temperatura normala. Daca scoti supapa termostatului ar trebui sa ajungi cu greu si la 4 linii pe vremea asta, nicidecum sa fiarba.
Comment
-
Lamuriti-ma si pe mine, ce inseamna ca "iti fierbe motorul" ?
Uneori (vara mai ales) dupa un drum mai lung sau daca urc un deal mai mare si deschid imediat capota in vasul de expansiune vine pe sus antigel cu bulbuci, ca o bolboroseala. Daca las motorul pornit in continuare 2-3minute vine tot asa, nu curge lin. Am mai intrebat pe aici pe forum si lumea a zis ca asa e normal. GMV porneste doar vara, destul de rar, tot vara 2 linii la temp. se fac cam dupa 2.5km iar 4 se fac dupa 7-8km.
Cum e pana la urma? Multumesc!
Comment
Comment