Ecu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ecu

    salut tuturor
    exista posibilitatea de a verifica un ecu, din punct de vedere hard?
    daca da ,unde? prin apropierea bucurestiului.
    multumesc stefan

  • #2
    Detaliaza, care-i baiul cu Ecu?
    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

    Comment


    • #3
      pai asta-i baiul..exista ceva de verificat ECU?
      ,ca daca ar fi sa detaliez cum trebuie, exista cineva care in loc sa-ti raspunda la proble ma ,iti sugereaza altceva.
      multumesc stefan

      Comment


      • #4
        Verificarea finala, indiferent de ce s-a facut la un ECU tot pe masina se face. Cum se manifesta?
        Detaliaza, totusi, promit ca daca cineva incearca sa deturneze subiectul sterg
        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

        Comment


        • #5
          am un logan diesel de 1,5 dci si care a inceput sa fluctueze ,turatia,la relanti,.am solicitat testari cu diagnoza si mai fiecare a dat verdictul ca este de la regulatorul de preesiune de pe pompa,fapt pentru care la final m-am ales cu 3 astfel de bobine ,fara nici-o rezolvare.
          pana la urma m-am decis sa o i-au cu inceputul,adica:am verificat pompa de injectie la RUNE,service autorizat si reprezentanta DELPHI in romania(daca nici ei nu se pricep la delphi....)am schimbat injectoare(le-am reparat dupa manualul de reparatii DELPHI,ceea ce nu multi fac asa.in bucuresti ,doar RUNE)am schimbat rampa comuna cu acel senzor ( nu nou)tot fluctueaza,am verificat EGR-ul (pe laptop ,ca valoare si mecanic scotind-ui mufa,) tot as face . si asa am ajuns la concluzia ca poate fi de la ECU ,pe parte de hard si daca e in regula ,pot face un update la soft.

          cam asta este,,,,
          stefan
          0723558125
          Last edited by stefan_tr; 26 November 2012, 19:40. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            E posibil ca softul sa fie de vina, la un Megane 1.9 dci cu aceleasi simptome, adica fluctuatii mari ale presiunii in rampa, implicit ralanti neregulat, s-a rezolvat cu update de soft.
            Am intalnit si un ecu defect fizic, la un co-forumist, mers neregulat, la fel ca si tine schimbase si verificase cam tot pe motor fara a rezolva problema. Dovada ca ecu e defect a fost faptul ca in momentul cand am lovit peretele din spatele bateriei s-a oprit motorul.
            Incearca cu update, daca ai posibilitatea.
            INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

            Comment


            • #7
              multumesc fane
              am sa incerc si asta ,ca nu prea mai am multe solutii,dar am vrut sa vad daca se gaseste un service sa verifiCe si HARD ,ca daca faci update de soft si are "buba" hardul ,.......cam degeaba le faci.
              am vorbit si eu cu cineva care avea cam aceleasi simptome si dupa ce a schinbat TOT(pompa ,injectoare si altele) pana la urma,la soft a fost rezolvarea.
              softarea se face fara probleme ,dar verificarea este cu probleme.

              ....sau ar mai fi o solutie:pus ,pentru teste,un alt ECU euro3 de la cineva care are asa ceva prin "trusa de scule".............dar nu cred ca are nimeni asa ceva .
              Last edited by stefan_tr; 27 November 2012, 19:07. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                intrebare
                in pompa de inalta presiune ,exista cumva vreun filtru?

                Comment


                • #9
                  @stefan_tr : poti gasi prin " trusa de scule " pe la unii si cite un ecu DCM12 ratacit, si mai mult ca sigur este si cu immo off ca sa poti face probe cu el pe masina ta...

                  Sint unii care tin cite un ecu prin " trusa de scule " chiar pentru asta, sa excluda alte cauze de functionare proasta, adica exact cazul tau ...

                  Asa ca nu te descuraja, cauta, sanse sint mari ...

                  Comment


                  • #10
                    buna seara
                    am o intrebare:ecu euro 4 poate gestiona un motor euro 3 ?
                    multumesc

                    Comment


                    • #11
                      intrebare
                      in pompa de inalta presiune ,exista cumva vreun filtru?
                      nu!

                      iar la parte cu fluctuatiile, iti recomand sa mai pui o data distributia. de aici trebuia sa incepi,apoi sistemul de injectie, senzori sau alte parti electronice, etc.
                      daca mecanic nu ai componentele asa cum trebuie, atunci partile electronice nu fac altceva decit sa-ti arate continuu eventualele neregularitati. practic... incepe cu inceputul, nu de la jumatate.
                      succes!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google