Diferente Injectoare Euro 3 Si 4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferente Injectoare Euro 3 Si 4

    Salut, de curand m-a lasat un injector, s-a aprins martorul bujiei si pe tester-ul clip zice ca are doua erori:

    1: Ciclu programare nerealizat complet
    2: Circuit comanda injector 1 defectuos

    Simptome: Motorul la rece porneste mai greu dar porneste si scoate fum alb-albastrui si merge parca in 3 pistoane pana se incalzeste iar dupa merge relativ bine cu mici intreruperi.
    Dupa ce s-au sters erorile din calculator si-a revenit miraculos si merge fara probleme
    Dupa 200 Km aceeasi problema, am sters erorile si din nou a mai mers vre-o suta de km.

    S-a mai confruntat cineva cu aceeasi problema ? (cel cu testerul a zis ceva de partea electronica a injectorului)

    Un amic mi-a dat 4 injectoare zice el bune de la un logan tavalit bine si mi-a spus ca sunt euro 4.
    Intrebare: cum aflu daca sunt de euro 4 si nu de euro 3?
    Keep smiling, live your life...

  • #2
    pai a introdus codul de la injector in ECU ?
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Dupa ce a sters erorile toate injectoarele apareau pe tester cu aceleasi coduri cu care sunt ele inscriptionate in aceeasi ordine
      Keep smiling, live your life...

      Comment


      • #4
        la schimbarea injectorului trebuia introdus codul de pe injector in ECU , stearsa eroarea si trebuia sa mearga.Am patit eu la cineva care a incurcat injectoarele si pana nu le-am codat din nou nu mergea rotund motorul.
        Eroarea 2 e posibil sa fie de la mufa injectorului, sa nu faca contact bine ...
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          Eu am avut aceiasi problema,am inlocuit partea electrica a injectorului,si am scris noul cod in calculator.

          Comment


          • #6
            Pai problema este ca eu nu am scos nici un injector de la masina sunt cele originale.
            Vroiam sa stiu cum fac diferenta ca sa stiu daca alea care mi le-a dat amicul meu sunt compatibile cu loganul meu
            Keep smiling, live your life...

            Comment


            • #7
              inj.euro4 are mai multe orificii fata de euro3,daca il desfaci pe al tau iti dai seama dupa forma diuzei, trebuie sa fie virful diuzei exact ca si la tine.

              Comment


              • #8
                Deci tu de fat ai inlocuit numai partea superioara a injectorului ?

                Trebuie din nou rescrise codurile prin tester ?
                Last edited by 77sky; 2 December 2012, 16:05.
                Keep smiling, live your life...

                Comment


                • #9
                  Da asa am facut,iar eruoarea a ramas pina ce a sterso cu testerul si scris noul cod.

                  Comment


                  • #10
                    Nu te lasa sa scrii codul----daca partea superioara este de Euro 4
                    Trebuie sa il pastrezi pe cel precedent
                    Merge in schimb cu partea sup de injector de Euro 4 si partea pulverizatoare de Euro 3-----Pregatit pt vanzare !!!!!!!

                    Comment


                    • #11
                      Se pare ca nu ii dau de cap, am schimbat injectorul cu totul si acel bec se reaprinde mersul este la fel si aceeasi eroare: Circuit injector cilindru 1 in limitare minima
                      Keep smiling, live your life...

                      Comment


                      • #12
                        verifica cablajul injectorului...
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          Azi am fost la un atelier de reparatii injectoare au pus testerul si mi-au zis ca injectoarele nu au nimic si ca valva egr nu lucreaza. M-au trimis sa o curat, am fost am curatat-o si tot asa intrerupe, cei de unde am fost sa curat egr mi-au zis ca daca nu merge sa o schimb.

                          Dar de ce pe tester imi da eroare injector si nu egr

                          Originally posted by Cristi_Xp View Post
                          verifica cablajul injectorului...
                          Vizual sau cum ar trebui masurat cu vre-un aparat ?
                          Daca scot mufa in timp ce merge motorul se simte cum merge in 3
                          Last edited by krissstian; 3 December 2012, 19:01. Reason: Automerged Doublepost
                          Keep smiling, live your life...

                          Comment


                          • #14
                            e posibil sa nu faca contact din cand in cand si atunci sa memoreze eroarea...
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by krissstian View Post
                              Se pare ca nu ii dau de cap, am schimbat injectorul cu totul si acel bec se reaprinde mersul este la fel si aceeasi eroare: Circuit injector cilindru 1 in limitare minima
                              Atunci , foarte probabil ai probleme cu ecu (calculatorul de injectie) Trebuie verificat daca ai continuitate intre mufa de la injectorul numarul 3 cu pinul de la mufa calculatorului de injectie. Nu stiu exact care sunt pini respectivi.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google