Salut, de curand m-a lasat un injector, s-a aprins martorul bujiei si pe tester-ul clip zice ca are doua erori:
1: Ciclu programare nerealizat complet
2: Circuit comanda injector 1 defectuos
Simptome: Motorul la rece porneste mai greu dar porneste si scoate fum alb-albastrui si merge parca in 3 pistoane pana se incalzeste iar dupa merge relativ bine cu mici intreruperi.
Dupa ce s-au sters erorile din calculator si-a revenit miraculos si merge fara probleme
Dupa 200 Km aceeasi problema, am sters erorile si din nou a mai mers vre-o suta de km.
S-a mai confruntat cineva cu aceeasi problema ? (cel cu testerul a zis ceva de partea electronica a injectorului)
Un amic mi-a dat 4 injectoare zice el bune de la un logan tavalit bine si mi-a spus ca sunt euro 4.
Intrebare: cum aflu daca sunt de euro 4 si nu de euro 3?
1: Ciclu programare nerealizat complet
2: Circuit comanda injector 1 defectuos
Simptome: Motorul la rece porneste mai greu dar porneste si scoate fum alb-albastrui si merge parca in 3 pistoane pana se incalzeste iar dupa merge relativ bine cu mici intreruperi.
Dupa ce s-au sters erorile din calculator si-a revenit miraculos si merge fara probleme
Dupa 200 Km aceeasi problema, am sters erorile si din nou a mai mers vre-o suta de km.
S-a mai confruntat cineva cu aceeasi problema ? (cel cu testerul a zis ceva de partea electronica a injectorului)
Un amic mi-a dat 4 injectoare zice el bune de la un logan tavalit bine si mi-a spus ca sunt euro 4.
Intrebare: cum aflu daca sunt de euro 4 si nu de euro 3?
Comment