Originally posted by ady24
View Post
Diferente Injectoare Euro 3 Si 4
Collapse
X
-
Nu e nici o problema daca scoti mufele de la ecu,din contra acolo ar trebuii sa ii dai cu un spary de contacte,lasi sa se evapore si apoi le pui inapoi.Aceeasi operatiune ar trebuii sa o faci si la mufele de la injectoare insa la mufa de lainjectorul cu probleme cu un ac ar trebuii putin sa umbli si la acei 2 pini,poate sau mai largit si nu mai face contact cum trebuie.
Comment
-
Motorul la rece porneste mai greu dar porneste si scoate fum alb-albastrui si merge parca in 3 pistoane pana se incalzeste iar dupa merge relativ bine cu mici intreruperi.
Comment
-
Fratilor am dat de BUBA referitor la eroarea legata de injector in spatele bateriei este un corson de cabluri care se ramifica unul vine de la cutia de sigurate si unul de la ecu, la imbinare era un invelis de banda de plastic iar langa este un furtun de apa intr-un teu prins cu colier, ... ei acel colier din cauza vibratiilor a frecat pe invelisul ala pana la tocit si a ajuns la cabluri iar apoi am vazut 3 fire roase pana la sarma si codita acelui colier isi facea de cap cu firele alea, acum ramane sa izolez bine firele sa schimb pozitia colierului si eventual un manson de cauciuc pe cabluri, cat despre partea cu fumul care a mai ramas putin si acum porneste super dupa ce am curatat egr-ul mai ramane sa fac o ghidusie si anume sa scot egr-ul si din tester sa il deschid ( merge sigur cu ddt2000) si sa ii curat bine si scaunul pe care calca acel pistonas pentru ca banuiesc ca nu se inchide 100%...Aviz amatorilor aveti grija la acel colier pentru ca va poate face sa dati multi bani si nu va lasati pe mana mecanicilor pentru ca nu am intalnit nici unul care sa ia vizual la puricat toate furtunasele mufele sau cablajul ci toti cu testerul sau partea aia binecunoscuta " a e Logan schimba-i injectorul !!! "Keep smiling, live your life...
Comment
-
Originally posted by krissstian View PostSalut, de curand m-a lasat un injector, s-a aprins martorul bujiei si pe tester-ul clip zice ca are doua erori:
1: Ciclu programare nerealizat complet
2: Circuit comanda injector 1 defectuos
Simptome: Motorul la rece porneste mai greu dar porneste si scoate fum alb-albastrui si merge parca in 3 pistoane pana se incalzeste iar dupa merge relativ bine cu mici intreruperi.
Dupa ce s-au sters erorile din calculator si-a revenit miraculos si merge fara probleme
Dupa 200 Km aceeasi problema, am sters erorile si din nou a mai mers vre-o suta de km.
S-a mai confruntat cineva cu aceeasi problema ? (cel cu testerul a zis ceva de partea electronica a injectorului)
Un amic mi-a dat 4 injectoare zice el bune de la un logan tavalit bine si mi-a spus ca sunt euro 4.
Intrebare: cum aflu daca sunt de euro 4 si nu de euro 3?
Comment
Comment