Diferente Injectoare Euro 3 Si 4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by ady24 View Post
    Atunci , foarte probabil ai probleme cu ecu (calculatorul de injectie) Trebuie verificat daca ai continuitate intre mufa de la injectorul numarul 3 cu pinul de la mufa calculatorului de injectie. Nu stiu exact care sunt pini respectivi.
    Apropo de ecu ca sa o incerc si pe asta are ceva daca scot cele 3 mufe de la calculator si dau cu spray pe acolo sa curat de praf ? (Am ajuns la disperare !)
    Keep smiling, live your life...

    Comment


    • #17
      Nu e nici o problema daca scoti mufele de la ecu,din contra acolo ar trebuii sa ii dai cu un spary de contacte,lasi sa se evapore si apoi le pui inapoi.Aceeasi operatiune ar trebuii sa o faci si la mufele de la injectoare insa la mufa de lainjectorul cu probleme cu un ac ar trebuii putin sa umbli si la acei 2 pini,poate sau mai largit si nu mai face contact cum trebuie.

      Comment


      • #18
        Originally posted by krissstian View Post
        Vizual sau cum ar trebui masurat cu vre-un aparat ?
        O verificare corecta,profesionala,impune folosirea osciloscopului de catre un specialist.

        Comment


        • #19
          Motorul la rece porneste mai greu dar porneste si scoate fum alb-albastrui si merge parca in 3 pistoane pana se incalzeste iar dupa merge relativ bine cu mici intreruperi.
          chestia asta suna a lipsa de compresie, segmenti dusi, cu toate ca eroarea data de tester se refera strict la injector. fumul alb-albastrui nu e de motorina. ulei... poate ti s-au dus segmentii doar la un piston. i-ai facut si un test de compresie?

          Comment


          • #20
            Fratilor am dat de BUBA referitor la eroarea legata de injector in spatele bateriei este un corson de cabluri care se ramifica unul vine de la cutia de sigurate si unul de la ecu, la imbinare era un invelis de banda de plastic iar langa este un furtun de apa intr-un teu prins cu colier, ... ei acel colier din cauza vibratiilor a frecat pe invelisul ala pana la tocit si a ajuns la cabluri iar apoi am vazut 3 fire roase pana la sarma si codita acelui colier isi facea de cap cu firele alea, acum ramane sa izolez bine firele sa schimb pozitia colierului si eventual un manson de cauciuc pe cabluri, cat despre partea cu fumul care a mai ramas putin si acum porneste super dupa ce am curatat egr-ul mai ramane sa fac o ghidusie si anume sa scot egr-ul si din tester sa il deschid ( merge sigur cu ddt2000) si sa ii curat bine si scaunul pe care calca acel pistonas pentru ca banuiesc ca nu se inchide 100%...Aviz amatorilor aveti grija la acel colier pentru ca va poate face sa dati multi bani si nu va lasati pe mana mecanicilor pentru ca nu am intalnit nici unul care sa ia vizual la puricat toate furtunasele mufele sau cablajul ci toti cu testerul sau partea aia binecunoscuta " a e Logan schimba-i injectorul !!! "
            Keep smiling, live your life...

            Comment


            • #21
              Originally posted by krissstian View Post
              Salut, de curand m-a lasat un injector, s-a aprins martorul bujiei si pe tester-ul clip zice ca are doua erori:

              1: Ciclu programare nerealizat complet
              2: Circuit comanda injector 1 defectuos

              Simptome: Motorul la rece porneste mai greu dar porneste si scoate fum alb-albastrui si merge parca in 3 pistoane pana se incalzeste iar dupa merge relativ bine cu mici intreruperi.
              Dupa ce s-au sters erorile din calculator si-a revenit miraculos si merge fara probleme
              Dupa 200 Km aceeasi problema, am sters erorile si din nou a mai mers vre-o suta de km.

              S-a mai confruntat cineva cu aceeasi problema ? (cel cu testerul a zis ceva de partea electronica a injectorului)

              Un amic mi-a dat 4 injectoare zice el bune de la un logan tavalit bine si mi-a spus ca sunt euro 4.
              Intrebare: cum aflu daca sunt de euro 4 si nu de euro 3?
              varful la e4 este mai subtire decat la e3

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google