Nu Porneste La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    N-are supapa pe admisie.
    Si daca ar da la pompita ar trebui sa porneasca, are altceva...
    Last edited by 77sky; 16 January 2013, 23:45.

    Comment


    • #17
      De unde sti tu ca nu are??? Atunci cum face de ridica presiunea pana la 1600 bari??? Eu vad ca tu nici nu sti principiu de functionare a pompei. Chiar nu inteleg de ce postezi aici, sa bagi si mai rau oamenii in ceata. Am reparat o groaza de asemenea pompe, pe acest defect. Stiu perfect ce indrug aici.

      Comment


      • #18
        Originally posted by adicata2003 View Post
        Exact. Se blocheaza supapa de admisie a partii de inalta a pompei de injectie.
        E vorba cumva de aceasta supapa de pe exteriorul capului hidraulic , de fapt e pe lateral si care se desface cu o combinata de 15 ?
        Attached Files

        Comment


        • #19
          Originally posted by adicata2003 View Post
          Nu o mai tot tineti sus cu injectoarele. Daca la prima pornire porneste greu, apoi porneste perfect, e clar ca injectoarele nu au nimic. Daca bujiile sunt OK, atunci clar e pompa blocata.
          Corect!

          Originally posted by dan_mec30 View Post
          N-are supapa pe admisie.
          Si daca ar da la pompita ar trebui sa porneasca, are altceva...
          Poti sa amorsezi pompita cat vrei tu o viata intreaga. La prima cheie devine iar "moale". Nu e problema de acolo, e din pompa de motorina.

          Originally posted by adicata2003 View Post
          De unde sti tu ca nu are??? Atunci cum face de ridica presiunea pana la 1600 bari??? Eu vad ca tu nici nu sti principiu de functionare a pompei. Chiar nu inteleg de ce postezi aici, sa bagi si mai rau oamenii in ceata. Am reparat o groaza de asemenea pompe, pe acest defect. Stiu perfect ce indrug aici.
          Iar perfecta dreptate!

          Ca pentru copiii mici, voi explica astfel, adicata2003 are dreptate in ceea ce spune, nu este o problema asa scumpa cum pare la prima vedere.

          Am avut si eu problema aceasta la al meu dCi 85 cand avea 170.000 km. (fara probleme injectoare, turbo, egr sau alte alea, am electrovalva pilotare turbo schimbata de vreo 20.000 km., dar nu are legatura, in fine).

          Simptome: la RECE, incepe sa porneasca din ce in ce mai greu (a 3-a; 4-a;... 10-a cheie). La cald, pornire perfecta, motorul merge perfect, trage normal, consuma asa cum trebuie si se agraveaza problema pe masura ce trec zilele pana ajungi sa dai la automat si sa nu o mai ia decat cu spray-ul. Eu am tinut-o pe spray cateva zile pana intr-o zi cand o luase tot cu spray-ul la a 3-a cheie iar dupa 1 minut se oprise subit motorul. Nu mai puteam de nervi, masina fiind taxi.

          Pe tester NU aparea nicio problema de niciun fel si niciun service nu i-a dat de cap pana am dat de un service ca lumea care nu-mi spunea sa curat rezervor, sa schimb injectoare si alte tampenii, dupa ce au vazut ca presiunea din pompa era foarte slaba la rece. Motorina numai OMV, mers turat, a 3-a mereu in oras, vede a 4-a doar dupa 80 km/h, cu cox-uri la final de zi spre casa, revizii la timp.

          Problema mea a fost din aceste piese micute (poza) care se gasesc in interiorul pompei de motorina. In prima faza, le-am curatat cu presiune de aer in speranta ca a 2-a zi o va lua la sfert... FALS, va bateti capul aiurea si se va manifesta la fel la rece (o ia tot cu spray-ul). Cu inima indoita am cumparat piesele acestea micute care m-au dus undeva la 350-400 RON din cate-mi amintesc si arata la fel ca si cele vechi. Din ziua in care le-am schimbat si pana astazi, masina porneste la sfert oricat de frig ar fi afara.

          Pun o poza cu piesele care mi-au fost inlocuite, ele gasindu-se in pompa de motorina. Asta este problema cu faptul ca nu porneste decat la rece iar in rest la cald porneste ca si cum nu ar avea nicio problema...

          Post lung, 4:30 dimineata... sper sa ajute celor care se vor lovi de problema asta.
          Attached Files
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • #20
            Alea sunt supapele care dau porniri grele la rece, dar sunt in interiorul capului hidraulic, nu unde ai indicat in poza cu numarul 2. Doamne ajuta...

            Comment


            • #21
              Am luat poza de la userul de mai sus, n-am mai stat sa sterg sageata. Piesele se gasesc in ansamblul acela.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • #22
                Originally posted by aleXpeed View Post
                Corect!



                Poti sa amorsezi pompita cat vrei tu o viata intreaga. La prima cheie devine iar "moale". Nu e problema de acolo, e din pompa de motorina.



                Iar perfecta dreptate!

                Ca pentru copiii mici, voi explica astfel, adicata2003 are dreptate in ceea ce spune, nu este o problema asa scumpa cum pare la prima vedere.

                Am avut si eu problema aceasta la al meu dCi 85 cand avea 170.000 km. (fara probleme injectoare, turbo, egr sau alte alea, am electrovalva pilotare turbo schimbata de vreo 20.000 km., dar nu are legatura, in fine).

                Simptome: la RECE, incepe sa porneasca din ce in ce mai greu (a 3-a; 4-a;... 10-a cheie). La cald, pornire perfecta, motorul merge perfect, trage normal, consuma asa cum trebuie si se agraveaza problema pe masura ce trec zilele pana ajungi sa dai la automat si sa nu o mai ia decat cu spray-ul. Eu am tinut-o pe spray cateva zile pana intr-o zi cand o luase tot cu spray-ul la a 3-a cheie iar dupa 1 minut se oprise subit motorul. Nu mai puteam de nervi, masina fiind taxi.

                Pe tester NU aparea nicio problema de niciun fel si niciun service nu i-a dat de cap pana am dat de un service ca lumea care nu-mi spunea sa curat rezervor, sa schimb injectoare si alte tampenii, dupa ce au vazut ca presiunea din pompa era foarte slaba la rece. Motorina numai OMV, mers turat, a 3-a mereu in oras, vede a 4-a doar dupa 80 km/h, cu cox-uri la final de zi spre casa, revizii la timp.

                Problema mea a fost din aceste piese micute (poza) care se gasesc in interiorul pompei de motorina. In prima faza, le-am curatat cu presiune de aer in speranta ca a 2-a zi o va lua la sfert... FALS, va bateti capul aiurea si se va manifesta la fel la rece (o ia tot cu spray-ul). Cu inima indoita am cumparat piesele acestea micute care m-au dus undeva la 350-400 RON din cate-mi amintesc si arata la fel ca si cele vechi. Din ziua in care le-am schimbat si pana astazi, masina porneste la sfert oricat de frig ar fi afara.

                Pun o poza cu piesele care mi-au fost inlocuite, ele gasindu-se in pompa de motorina. Asta este problema cu faptul ca nu porneste decat la rece iar in rest la cald porneste ca si cum nu ar avea nicio problema...

                Post lung, 4:30 dimineata... sper sa ajute celor care se vor lovi de problema asta.


                Perfect adevarat colegu'.

                Piesa cu pricina este cea incercuita de mine. Se demonteaza colivia (indicata cu sageata), si acolo veti gasi un arculet foarte fin si o supapa (arata ca un puc de hokei minuscul). Exact acolo se blocheaza. Trebuie doar curatata acea supapa cu un smirghel foarte foarte fin. La demontare se va vedea acea parafina depusa.
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  Originally posted by ady24 View Post
                  E vorba cumva de aceasta supapa de pe exteriorul capului hidraulic , de fapt e pe lateral si care se desface cu o combinata de 15 ?


                  Nu. Nu este acea supapa.

                  Comment


                  • #24
                    Trebuie doar curatata acea supapa cu un smirghel foarte foarte fin
                    merge curatata si cu flexul?
                    am un polizor adevarat acasa..., daca pui piesa in doua secunde uiti ca a existat.

                    Comment


                    • #25
                      Salutare!

                      Am avut si eu probleme cu pornirea, dar ieri le-am rezolvat. Vinovat era un contact imperfect la senzorul de turatie al motorului, din cauza caruia calculaorul nu stia ca motorul se invare si nu-i dadea motorina. Am dat la automat pana nu a mai mers, am dus-o tractata pana la service.
                      La tester nu se vedea nicio eroare, mi-au spus ca trebuie sa schimb injectoarele, ca la 1 si la 4 dadea mai multa motorina pe retur. Abia dupa ce au reusit sa o porneasca au vazut eroarea pe tester si au curatat contactul la senzor. Acum pleaca la sfert, fara probleme.
                      Sper sa va ajute

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google