Asa...hai ca la injectoare ziceti ca e pompa ...ca pisici , alea alea...dar la cric ..poate inca nu stiti care e problema..am vrut sa schimb cauciucurile de vara cu cele de iarna....acum pana in sezonul de iarna..si pentru prima data..nu am mai pus acel chituc de protectie..pe care il puneam mai mereu ...si ghici belea...a cedat cricul , s-a rupt clema aceea care intra in orificiul de la prag, inclusiv rotitele acelea din interiorul cricului .... astfel incat masina a cazut de pe cric , cricul ramanand infipt in prag , dreapta spate..si uite asa...INCA UN MOTIV..SA REGRET CA AM ALES LOGANUL !!! PANA NICI CRICUL NU TINE !! D"APOI MASINA , CAREIA II PICA INJECTOARELE LA 43000 KM, II CUMPAR ALTELE NOI , SI PICA SI ACELEA DUPA 4000 KM...SI ACUM STAU SI MA UIT LUNG LA EA !!! BANI SA AM SI LOGAN NU MAI CUMPAR !!!
Probleme Cric Logan -un Jaf !!!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Salut.
Vad ca ai parte de mari neplaceri din cauza loganului.Sau cred ca tu nu stii sa folosesti o masina,in speta logan.
ori ai prea mare ghinion,ori ........
Numai bine.
ps:eu am folosit cricul de multe ori si nu am avut probleme.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Originally posted by adelyn10 View Post.nu am mai pus acel chituc de protectie..pe care il puneam mai mereu ...si ghici belea...a cedat cricul , s-a rupt clema aceea care intra in orificiul de la prag, inclusiv rotitele acelea din interiorul cricului ....
2..Esti sigur ca NU ai pus clema/ciocul direct sub prag in loc sa o bagi pe gaura aia?
3..Il rog ( il rugam) pe Cristi Streulea sa faca un tutorial despre cum se foloseste un cric
4..Inainte de a folosi un cric se citeste cu atentie manualul de utilizare.
Scuze,,dar esti primul care se vaita de cric si ca i-a cazut masina de pe ea. Mie unul nu mi s-a intamplat asta niciodata!
Comment
-
in thread-ul cu injectoarele scrii ca :
Sunt posesorul unui logan (fab 2007 ), la recomandarea unui prieten, (posesor tot de logan) , patriot fiind am ales tot logan .Regret alegerea facuta si banii dati .Am luat teapa totala. La 33000 km m-au lasat injectoarele , n"am alimentat de la o firma anume , am mai bagat si din alte parti si nici n"am turat"o la maxim , mi"a fost mila de ea fiind noua.Cumpar injectoare noi de la cineva din Baia Mare (aviz amatorilor ), ALTA TEAPA , in service montajul si injectoarele fiind foarte scumpe si nu mi"am putut permite.Spal rezervor , curat sorbul ,schimb filtru motorina, purjez furtune, pun inca un filtru suplimentar pana in pompa, nu alimentez direct , iau in canistra , o filtrez prin palnie de benzina, sita deasa +ciorap de matase .Merg mai turat , schimb la 3000 , si bomba ..la 3000 km ma lasa iar.Se aprinde becul de la apa , bla bla bla ...
aici scrii :
.INCA UN MOTIV..SA REGRET CA AM ALES LOGANUL !!! PANA NICI CRICUL NU TINE !! D"APOI MASINA , CAREIA II PICA INJECTOARELE LA 43000 KM, II CUMPAR ALTELE NOI , SI PICA SI ACELEA DUPA 4000 KM...SI ACUM STAU SI MA UIT LUNG LA EA !!! BANI SA AM SI LOGAN NU MAI CUMPAR !!!
pana la urma? ai chef de misto ???
Comment
-
eu nu inteleg de ce ti-ai facut cont aici ca sa ne explici cat de varza e loganul . . . toti avem logan (sau au avut) si stim despre ce e vorba... trebuia sa iti cumperi un bmw pisicuta daca loganu e prea "JAF" .Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit
Comment
-
Eu am rupt singur acea clema ca sa-l pot folosi si la alte masini, oricum are doar rol de ghidaj, toate cricurile de tipul pus pe logan sunt predispuse la alunecare daca masina nu sta bine , e in panta, nu e trasa frana de mana sau nu are pene puse la roti. Ala cu geometrie de paralelogram deformabil sun cele mai bune, bine si cele hidraulice.Last edited by madi; 29 December 2012, 21:57.
Comment
-
Originally posted by skandal View Postin thread-ul cu injectoarele scrii ca :
Sunt posesorul unui logan (fab 2007 ), la recomandarea unui prieten, (posesor tot de logan) , patriot fiind am ales tot logan .Regret alegerea facuta si banii dati .Am luat teapa totala. La 33000 km m-au lasat injectoarele , n"am alimentat de la o firma anume , am mai bagat si din alte parti si nici n"am turat"o la maxim , mi"a fost mila de ea fiind noua.Cumpar injectoare noi de la cineva din Baia Mare (aviz amatorilor ), ALTA TEAPA , in service montajul si injectoarele fiind foarte scumpe si nu mi"am putut permite.Spal rezervor , curat sorbul ,schimb filtru motorina, purjez furtune, pun inca un filtru suplimentar pana in pompa, nu alimentez direct , iau in canistra , o filtrez prin palnie de benzina, sita deasa +ciorap de matase .Merg mai turat , schimb la 3000 , si bomba ..la 3000 km ma lasa iar.Se aprinde becul de la apa , bla bla bla ...
aici scrii :
.INCA UN MOTIV..SA REGRET CA AM ALES LOGANUL !!! PANA NICI CRICUL NU TINE !! D"APOI MASINA , CAREIA II PICA INJECTOARELE LA 43000 KM, II CUMPAR ALTELE NOI , SI PICA SI ACELEA DUPA 4000 KM...SI ACUM STAU SI MA UIT LUNG LA EA !!! BANI SA AM SI LOGAN NU MAI CUMPAR !!!
pana la urma? ai chef de misto ???
imi cer scuze ..din neatentie..varianta corecta e 43000 si 4000..
si nu am chef de misto..sunt doar foarte dezamagit..
Originally posted by Ivan Marian View Post1..Despre ce chituc vorbesti?
2..Esti sigur ca NU ai pus clema/ciocul direct sub prag in loc sa o bagi pe gaura aia?
3..Il rog ( il rugam) pe Cristi Streulea sa faca un tutorial despre cum se foloseste un cric
4..Inainte de a folosi un cric se citeste cu atentie manualul de utilizare.
Scuze,,dar esti primul care se vaita de cric si ca i-a cazut masina de pe ea. Mie unul nu mi s-a intamplat asta niciodata!
un chituc de lemn ..in caz de ceva(sa cedeze cricul )..masina sa ramana pe acesta..daca il puneam , nu mai aveam si pragul stricat..nu e nevoie de tutorial...
Originally posted by florin.fanatik View Post@ adelyn10, eu zic sa vinzi masina sa treci la bicicleta... nu de alta dar nu stii ce vorbesti, in primul rand acea clema a cricului se putea rupe numai daca puneai pragul pe ea direct, fara s-o mai introduci in orificiul din prag.
------------------------------
@florin.fanatik
deocamdata, cred ca n"ai dreptul sa ma jignesti.!!!.bicicleta daca vrei sa"ti cumperi tu !!!..eu deocamdata vand loganul si gata...sa scap de belea din curte..LOGANURILE SUNT NISTE SPANURI !!! ASTA E ADEVARUL !!
Originally posted by skandal View Postproblema cea mai mare este ca ai luat cric de diesel si nu de benzina... ai fost pacalit!
---------------
Este vorba despre cricul masinii , cel din portbagaj..original..nu am folosit alt cric
Comment
-
Salut.
Sunt spanuri si cei care nu stiu sa le foloseasca cum trebuie.Sau e mentalitatea aceea,e masina romaneasca si nu e'buna.Dar te-ai intrebat de ce sunt alti care au "spanuri"si au peste300.000km si nu au probleme?
Eu totusi tind sa cred ca nu ai utilizat masina cum trebuie........sau ......sau esti tu cel mai ghinionist posesor de logan.
Sarbatori fericite!!!!!!!!!!!!!
ps:vinde spanul,si trage-ti o nemtoaica sh cu ceva km.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Originally posted by Augustin-Yng View PostSalut.
Vad ca ai parte de mari neplaceri din cauza loganului.Sau cred ca tu nu stii sa folosesti o masina,in speta logan.
ori ai prea mare ghinion,ori ........
Numai bine.
ps:eu am folosit cricul de multe ori si nu am avut probleme.
Nu e vorba ca nu stiu sa folosesc o masina ..daca a picat la 43000 km , cu ce sunt vinovat? eu cred ca e ghinionul..din cate imi dau seama , exista un anumit lot , dintr"un anumit an , sau luna ..care sunt praf ...iar altele ..care sunt reusite..de rezista peste 100.000 km fara probleme.. ..
Originally posted by kubala7 View Posteu nu inteleg de ce ti-ai facut cont aici ca sa ne explici cat de varza e loganul . . . toti avem logan (sau au avut) si stim despre ce e vorba... trebuia sa iti cumperi un bmw pisicuta daca loganu e prea "JAF" .
Din ce inteleg de la tine .. sunt mai bune loganurile pe benzina /benzina +GPL decat loganurile DCI ..asa e? Cati km ai ..ce"mi poti spune despre loganul tau?
Comment
Comment