O Da Pe Ulei?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O Da Pe Ulei?

    Salutare! Asta inseamna cand se spune ca "turbina o da pe ulei"?

    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


    Multumesc.

  • #2
    Da. Cand se intampla lucrul asta, singurul mod de a opri masina este sa pui in viteza a 5a si dai drumul la ambreiaj.
    I HAVE A !sigpic
    fara linkuri externe in semnatura

    Comment


    • #3
      Da! Turbina baga uleiul din baie in capul pistonului si face autoaprindere.Am vazut multe motoare sparte in felul asta !

      Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
      Last edited by 405bxgld; 7 January 2013, 12:18. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        la majoritatea cazaturilor din germania se intampla asta , si nici la logan nu stam rau la capitolul asta , hahaha

        Comment


        • #5
          Originally posted by X@by View Post
          Da. Cand se intampla lucrul asta, singurul mod de a opri masina este sa pui in viteza a 5a si dai drumul la ambreiaj.
          In treapta 5 risti sa faci praf si ambreajul. Se baga in treapta 1 si se lasa incet ambreajul, iar cu celalalt picior ti-i frana pusa!
          http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

          Comment


          • #6
            Ce importanta are treapta?

            Comment


            • #7
              Motorul foloseste puterea si forta maxima, iar tu daca pornesti cu treapta a5a oare e bine?
              http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

              Comment


              • #8
                Este foarte importana treapta pentru ca motorul este turat peste limitare.Eu am patit cu o Fabia sa se duca la 7000 de ture , cel putin asa arata ceasul din bord, ca mai mult nu stia sa arate, dar norocul meu a fost ca eram pe A1 si aveam 130km/h si mi-a fost mai usor sa o opresc din mers.Daca esti stationat si o da pe ulei risti nitel si ambreiajul dar oricum este mai ieftin decat un motor terminat.
                Ca sa o opresti o bagi in viteza si te urci pe frana cu ambele picioare, deoarece nu prea ai timp sa obturezi galeria de admisie.
                real power..... diesel power by

                Comment


                • #9
                  Faci la fel de putin praf ambreiajul in orice treapta.
                  Cutia si implicit discul sunt blocate prin intermediul franei de picior. Important e sa dai drumul lent la ambreiaj, ca e in treapta 1 sau 5, patinarea va fi aceeasi.
                  In orice caz, solicitarile in cutie vor fi mai mici intr-o treapta mai mare, de aia e de preferat a 5-a.

                  Comment


                  • #10
                    Ok, atunci cand ti se va intampla asta, aplica in treapta 5.
                    http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                    Comment


                    • #11
                      Nu i se va intampla, ca are 1.4.
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • #12
                        poate i se intampla atunci cand va merge cu un diesel, dar in momentele acelea sigur nu o sa stie cum sa fuga mai repede, la fel cum au facut si cei din filmuletele de mai sus.
                        real power..... diesel power by

                        Comment


                        • #13
                          Stii cum e? Ca patitul, nu stie nimeni cum e. Prima data si eu am vrut sa o iau la sanatoasa cand am auzit in ce hal face...dupaia cand am vazut ca nu pot face nimic, treapta 1, frana blana si am lasat ambreajul...
                          http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                          Comment


                          • #14
                            N-am patit inca, desi am avut multi ani diesel.
                            Ce mi s-a intamplat la Logan a fost sa ramana pedala agatata in pres; la schimbarea de treapta te poti speria putin, iar daca se intampla intr-o zona lenta cu treceri de pietoni sau mers bara la bara, poti sa faci si un mic buftai.
                            Da-l poti opri din cheie...

                            Era prin anii 90, ma intorceam din Bucuresti cu un VW T2 (2000cc benzina), si mi s-a rupt cablul de acceleratie. Singura solutie a fost sa-i leg cu o sarma acceleratia cam la trei sferturi... si am venit asa pana in Iasi. Sigur, nu era traficul de acum, insa era 'comic' sa conduci doar cu frana si cu ambreiajul/schimbatorul. Mai ales in depasiri (trebuia sa faci si din alea) si prin localitati, la trecerile pentru pietoni.

                            De speriat si luat la fuga sigur nu o sa fie vorba, dar sper totusi sa nu mi se intample...

                            Comment


                            • #15
                              am vazut cuti sparte de la asemenea opriri in viteza

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google