If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Masina era din 1991 cu vreo 300 000 km in bord.
Dar na...poate pt el e mai bun 5w40 decat 0w40 care e extrem de subtire si din cate stiu eu 0w se pune doar la motoare pe benzina
stai linistit ca mai sunt diesele pe forum care merg cu 0w40 si nu au nici pe dq...eu am fost multumit de castrol si e foarte probabil ca o sa mai merg tot cu el si la urmatoarele schimburi
Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
La urmatorul schimb de ulei incearca 5w40 si poate rezolvi problema.
Masina nu o sa pateasca nimik nici daca pui 5w40 si apoi revii la 0w40 cu conditia sa schimbi de fiecare data filtrul de ulei
App. decat sa dai banii pe un ulei scump mai bine schimba si filtrul odata cu uleiul
Last edited by Nytro; 4 January 2013, 19:45.
Reason: Automerged Doublepost
La fiecare schimb(10.000km) am schimbat toate filtrele(ulei,aer,motorina, polen). Oricum vad ca toata discutia este pe tema uleiului.........ma gandesc daca era si altceva zicea cineva ceva.....o sa incerc si asta
daca va uitati prin cartile care s-au livrat odata cu masinile, pentru dci-urile din Romania se recomanda uleiul 10w40. (5w sau 0w se recomanda pentru tari cu climat mai rece). Zgomotul motorului nu este dat nici de tachetii hidraulici (dci-ul nu are!!!), nici de viscozitatea uleiului, neaparat. este posibil ca nivelul de zgomot sa se modifice datorita unor etanseitati deficitare pe treseul admisie aer, datorita chiar uzurii injectoarelor, datorita lipsei acelui capac aflat pe motor pe care multi renunta sa il mai puna. este adevarat ca nivelul zgomotului poate aparea si datorita uzurii anormale a unor componente ale motorului. Pentru un diagnostic corect, recomand consultarea unui specialist, care chiar poate spune daca sunetul motorului este anormal
Gogota lasa uleiul ala in motor.0w40mobil1 turbo diesel am si eu in motor e un ulei f bun mai ales acum iarna.
Sfatul meu e 1:sa ai grija la capacul de plastic si mie imi vibra(am lipit putin burete peste si am scapat de vibratie)
2: pune 50 ml de ulei 2t in 20L motorina cand alimentezi
si ce e hidraulic in paharele astea. pina la urma sunt fier pe fier, si lubrifiate. paharele respective care sunt numerotate vin intre camele de la axa si supape. unde e partea hidraulica? sau nu am inteles eu ceva?
"Paharele" alea sunt incarcate cu ulei prin orificiul de pe lateral, dupa care uleiul ramane in ele. In momentul pornirii daca nu ai presiune de ulei la orificiile lor "motzul" ala din "pahar" nu mai se umfla, apare un joc intre cozile supapelor si tacheti si tzacane. Incearca google ca gasesti exact ce fac "paharele" alea.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment