Uruit Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Masina era din 1991 cu vreo 300 000 km in bord.
    Dar na...poate pt el e mai bun 5w40 decat 0w40 care e extrem de subtire si din cate stiu eu 0w se pune doar la motoare pe benzina

    Comment


    • #17
      Sa trec acum la 5W40 Mobil 1 sa nu mai astept pana la 100.000?

      Comment


      • #18
        stai linistit ca mai sunt diesele pe forum care merg cu 0w40 si nu au nici pe dq...eu am fost multumit de castrol si e foarte probabil ca o sa mai merg tot cu el si la urmatoarele schimburi
        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

        Comment


        • #19
          La urmatorul schimb de ulei incearca 5w40 si poate rezolvi problema.
          Masina nu o sa pateasca nimik nici daca pui 5w40 si apoi revii la 0w40 cu conditia sa schimbi de fiecare data filtrul de ulei

          App. decat sa dai banii pe un ulei scump mai bine schimba si filtrul odata cu uleiul
          Last edited by Nytro; 4 January 2013, 19:45. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            La fiecare schimb(10.000km) am schimbat toate filtrele(ulei,aer,motorina, polen). Oricum vad ca toata discutia este pe tema uleiului.........ma gandesc daca era si altceva zicea cineva ceva.....o sa incerc si asta

            Comment


            • #21
              daca va uitati prin cartile care s-au livrat odata cu masinile, pentru dci-urile din Romania se recomanda uleiul 10w40. (5w sau 0w se recomanda pentru tari cu climat mai rece). Zgomotul motorului nu este dat nici de tachetii hidraulici (dci-ul nu are!!!), nici de viscozitatea uleiului, neaparat. este posibil ca nivelul de zgomot sa se modifice datorita unor etanseitati deficitare pe treseul admisie aer, datorita chiar uzurii injectoarelor, datorita lipsei acelui capac aflat pe motor pe care multi renunta sa il mai puna. este adevarat ca nivelul zgomotului poate aparea si datorita uzurii anormale a unor componente ale motorului. Pentru un diagnostic corect, recomand consultarea unui specialist, care chiar poate spune daca sunetul motorului este anormal

              Comment


              • #22
                Esti sigur ca nu are tacheti hidraulici? Pune un atachement ceva sa vada si ochiul meu...

                Comment


                • #23
                  Intr-adevar la mine buretele de subcapac s-a cam topit.......dar ma gandesc ca nu asta ar fi motivul...

                  Comment


                  • #24
                    ala-i motivul. insonorizare deficitara.

                    din ulei care realizeaza corect ungerea (0w40 orice firma) nu poate fi la un motor de sub 100.000 km , aproape nou daca e exploatat corect.
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • #25
                      DCI are tacheti hidraulici!!!

                      Comment


                      • #26
                        Sustineti cu dovada afirmatia voastra, nu ca vine Ionescu si ne zice ca are tacheti hidraulici si domnu Pifta zice ca nu are.
                        I HAVE A !sigpic
                        fara linkuri externe in semnatura

                        Comment


                        • #27
                          Multumit acum?
                          Attached Files

                          Comment


                          • #28
                            Gogota lasa uleiul ala in motor.0w40mobil1 turbo diesel am si eu in motor e un ulei f bun mai ales acum iarna.
                            Sfatul meu e 1:sa ai grija la capacul de plastic si mie imi vibra(am lipit putin burete peste si am scapat de vibratie)
                            2: pune 50 ml de ulei 2t in 20L motorina cand alimentezi
                            http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                            Comment


                            • #29


                              si ce e hidraulic in paharele astea. pina la urma sunt fier pe fier, si lubrifiate. paharele respective care sunt numerotate vin intre camele de la axa si supape. unde e partea hidraulica? sau nu am inteles eu ceva?

                              Comment


                              • #30
                                "Paharele" alea sunt incarcate cu ulei prin orificiul de pe lateral, dupa care uleiul ramane in ele. In momentul pornirii daca nu ai presiune de ulei la orificiile lor "motzul" ala din "pahar" nu mai se umfla, apare un joc intre cozile supapelor si tacheti si tzacane. Incearca google ca gasesti exact ce fac "paharele" alea.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google