Intrerupe Motorul La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrerupe Motorul La Relanti

    Salutare tuturor. Am si eu o problema de vreo doua zile cu motorul meu 1.5 dci de 48 kw 65cp. Nu mai merge rotund la relanti si parca sa zic ca am simtit si de vreo 2-3 ori in mers in sarcina o smuceala usoara a masini. Nu am nici o problema cu pornirea. Daca a intampinat cineva problema asta si poate sa imi de-a un raspuns cu o idee care ar putea fii problema va-s multumi. Am uitat sa va spun ca nu face tot timpul probabil ca problema este la inceput si as vrea sa o remediez din timp sa nu apara si altele. MULTUMESC

  • #2
    Posibil sa fie regulatorul de presiune de pe pompa de inalta.

    Dar cel mai bine mergi si faci un test clip intr-o reprezentanta.
    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

    Comment


    • #3
      Eu am patit ceva asemanator la viteza pe autostrada. Problema a fost de la filtru. Era aproape de revizie si dupa schimbare nu a mai intrerupt in sarcina.

      Comment


      • #4
        Profit si eu de subiectul deschis de colegul Catalin si intreb si eu daca e normal ca dupa o saptamana cat a stat nepornita, azi dimineata la -10grade sa porneasca dar in primele 2-3 secunde motorul sa se auda putin ciudat, adica sa nu sune "rotund" dar nici sa trepideze ca la o dacie 1310 care da sa se opreasca. Dupa alea 2-3s de la pornire a inceput sa mearga "rotund". Asa face dieselul la temperaturi mai mici? Iarna trecuta la -14grade a mai facut asa dupa perioade de stat in rest porneste normal pana pe la -5 as zice eu.

        Comment


        • #5
          asa a facut si a mea de dimineata, ba circa o secunda dupa ce a pornit a ramas si martorul de abs aprins,dar tinand cont ca erau -18 grade afara, ma gandesc ca e normal sa faca ceva zgomot... totusi e diesel...
          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

          Comment


          • #6
            Originally posted by lord_wader View Post
            Profit si eu de subiectul deschis de colegul Catalin si intreb si eu daca e normal ca dupa o saptamana cat a stat nepornita, azi dimineata la -10grade sa porneasca dar in primele 2-3 secunde motorul sa se auda putin ciudat, adica sa nu sune "rotund" dar nici sa trepideze ca la o dacie 1310 care da sa se opreasca. Dupa alea 2-3s de la pornire a inceput sa mearga "rotund". Asa face dieselul la temperaturi mai mici? Iarna trecuta la -14grade a mai facut asa dupa perioade de stat in rest porneste normal pana pe la -5 as zice eu.
            Este normal sa sune putin mai tare la pornire deoarece motorul are tot atatea grade cate sunt si afara, iar motorina se aprinde din 2 motive:1- din cauza compresiei si 2 din cauza temperaturii , si este perfect normal sa sune ca un tractor cand este rece. Idem face si Skoda sau WV.
            real power..... diesel power by

            Comment


            • #7
              Nu sunetul m-a surprins ci felul cum a mers ieri dimineata pt. 2-3s la prima pornire si anume putin mai balbait sa zic asa, dar nu atat de evident precum o dacie(carburator) care stiti si voi cum face pe frig la prima pornire. Dar cred ca ai dreptate, motorina mult sub 0 grade, bujii de cand masina(7ani), camera de ardere rece. Eu eram curios daca si ale voastre mai fac asa.

              Comment


              • #8
                si a mea face la fel daca sta mai mult timp nepornita si e ger afara, nu ai de ce sa te ingrijorezi pt ca "asa face toate"...
                Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                Comment


                • #9
                  Salut am si eu aceeasi problema la 1.5 dci.De ceva timp,cand stau la semafor, motorul parca da semne ca se opreste ,la intervale neregulate de 10--20 secunde.(cateodata chiar se opreste,)totul tine o fractiune de secunda dupa care iar ieste in regula .

                  Comment


                  • #10
                    In principiu , principalul vinovat pentru mersul intrerupt al motorului este regulatorul de presiune care nu poate sa faca corectia la injectoare. Insa problema poate fi si de la un injector care da mai mult pe retur decat celelalte si regulatorul nu poate sa compenseze cantitatea de motorina fata de cele care sunt bune. Mai pe intelesul tuturor daca diferenta de motorina care o da pe retur un injector este mai mare de 10% fata de celelalte atunci regulatorul nu mai reuseste sa faca corectia.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google