Problema Fum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La diesel e alta mancare de peste, prestige. Nu are voie sa intrerupa brusc, la al meu logan cand e frig afara si motorul rece vreo cateva secunde fluctueaza acul turometrului intre 900 si 1000 rpm dupa care se stabilizeaza la 900 pana se incalzeste si coboara la 800...daca nu ai nicio eroare memorata, cred ca la rece trebuie cititi parametrii motorului si sa fie cineva care sa-i cunoasca bine ca sa nu schimbi la piese dupa ureche....
    Last edited by popavlm; 24 January 2013, 18:31.
    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

    Comment


    • #17
      Originally posted by edee View Post
      Revin cu alta problema dupa ce am schimbat injectie , rezervoare , tampoane etc.. si deja m-am saturat de dacia diesel , urmatoarea masina jur ca nu va mai fi dacia sau renault dci ,
      dar sa revin la problema , dimineata la rece sau dupa o zi nepornita , la relanti ,cateva minute pana se incalzeste am fluctuatii la rpm , sa nu-mi ziceti ca e normal ca e frig si toate fac asa ca pana acum , in toti anii cat a fost in posesia mea nu a reactionat asa nici macar odata .
      Problema e ca nu oscileaza intr-un mod sa zic cum ar trebui , pur si simplu merge normal si brusc parca se opreste si iar merge 30 de secunde si iar brusc parca moare , toate astea timp de 3 -4 minute pana se incalzeste putin , precizez ca nu am nici un fel de problema in mers , sau dupa acele 3 minute de relanti totul este normal , unii spun ca regulatorul de presiune , altii spun ca bujiile , n-as vrea sa dau banii aiurea si sa faca tot la fel . Voi cum ati rezolvat problema asta ?
      Exact aceiasi problema am avut si eu,la inceput aveam fluctuatii si apoi se oprea motorul,incepuse sa se intample din ce in ce mai des,pana am ajuns sa se opreasca motorul mai tot timpul,verifica pompa injectie,pe tester o sa iti dea eroare ceva cu "presiune rail +/-...mare/mica" ceva de genul asta,eu zic ca este pompa de injectie,trebuie refacuta,cel mai bine o dai jos si te duci cu ea la verificat,apoi daca faci pompa trebuie sa schimbi regulatorul imv si curatat instalatie alimentare,rezervor,filtru motorina.Dar intai de toate verifica pompa injectie,pune-o pe un banc la un service care are asa ceva si verifica.
      http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

      Comment

      Working...
      X
      Anulare DPF
      Politica de Securitate Google