Problema Fum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Fum

    Salut , azi cand am vrut sa plec acasa de la munca am pornit masina sa se dezghete un pic geamurile sa mai stau de vorba cu un prieten si am observat ceva aiurea , nu stiu daca a mai facut asta pana acum ca nu m-am uitat dar scoate fum alb cam mult cateva minute bune , am mirosit si nu miroase a ulei , e normal sa faca asa? de la ce ar putea fi?
    si am mai observat un lucru nefiresc , dupa ce pornesc ventilatia pe caldura la maxim , se aude un tacanit si incepe un scartait usor sesizabil , cum o opresc dispare , asta ce ar putea fi? sa fie cureaua de la alternator?

  • #2
    fumul ala alb e de la frig pana se incalzeste putin,iar la ventilator nu stiu.

    Comment


    • #3
      Tacanitul din bord se aude de la releele de la incalzirea auxiliara.

      Comment


      • #4
        La mine se aude aeroterma in sine cand se roteste, banuiesc ca e rulmentul care scartaie in momentul in care e foarte rece in masina.
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • #5
          scartaitul ala dispare dupa ce se incalzeste masina stai linistit
          http://www.loganclub.ro/forum/loganu..._4-t46535.html

          Comment


          • #6
            am deschis capota si e clar ca e zgomot de rola ceva sau curea , dar ce dubios e ca daca opresc aeroterma se opreste si scartaitul , sa solicite mai mult alternatorul si sa faca asta ? cat despre fum , m-am uitat la o skoda fabia diesel si scoate intradevar dar mult mai putin ca loganul meu
            Last edited by edee; 12 January 2013, 11:37.

            Comment


            • #7
              La mine au fost semeringurile de la supape scotea fum alb la prima pornire cca 30 sec

              Comment


              • #8
                Fumul acela alb este de fapt abur si este absolut normal.
                sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                Comment


                • #9
                  Revin cu alta problema dupa ce am schimbat injectie , rezervoare , tampoane etc.. si deja m-am saturat de dacia diesel , urmatoarea masina jur ca nu va mai fi dacia sau renault dci ,
                  dar sa revin la problema , dimineata la rece sau dupa o zi nepornita , la relanti ,cateva minute pana se incalzeste am fluctuatii la rpm , sa nu-mi ziceti ca e normal ca e frig si toate fac asa ca pana acum , in toti anii cat a fost in posesia mea nu a reactionat asa nici macar odata .
                  Problema e ca nu oscileaza intr-un mod sa zic cum ar trebui , pur si simplu merge normal si brusc parca se opreste si iar merge 30 de secunde si iar brusc parca moare , toate astea timp de 3 -4 minute pana se incalzeste putin , precizez ca nu am nici un fel de problema in mers , sau dupa acele 3 minute de relanti totul este normal , unii spun ca regulatorul de presiune , altii spun ca bujiile , n-as vrea sa dau banii aiurea si sa faca tot la fel . Voi cum ati rezolvat problema asta ?
                  Last edited by edee; 24 January 2013, 11:58.

                  Comment


                  • #10
                    Cel mai simplu este sa o pui pe un tester, apoi vezi ce este de facut.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      cand sa o pun dimineata la rece ? nu mi se aprinde nimic in bord ,ramane eroarea scrisa in caz ca o pun dupa ce merg cu ea?

                      Comment


                      • #12
                        apa in motorina
                        Last edited by 77sky; 24 January 2013, 15:27.

                        Comment


                        • #13
                          Pentru @edee
                          O diagnoza ar fi foarte utila in cazul tau. Insa atentie nu doar citirea si stergerea codurilor de eroare aparute va depista si rezolva aceasta problema. Trebuiesc citite si datele de la motor in timp real. Aici se vede foarte bine cum si in ce condtitii functioneaza spre exemplu regulatorul de presiune, egr'ul si multe altele.

                          Comment


                          • #14
                            pai asta am intrebat mai sus daca apuca sa mearga 3 4 minute dispare problema , ma gandesc ca in timp real inseamna exact atunci cand e rece nu?

                            Comment


                            • #15
                              fluctuatiile alea sunt normale Si al mine se intampla cand este foarte frig pana se incalzeste. Porneste la 1300 rpm, scade la 700 creste iar si tot asa vreo 6 secunde si dupa se opreste si scade la 800 si ramane acolo. Pana se incalzeste.
                              MY CLA

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google