PROBLEME MOTOR 1,5 Dci 65 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • PROBLEME MOTOR 1,5 Dci 65 Cp

    Buna Ziua,
    am un Renault Kangoo 1,5 DCI, 65 cp, an 2005, cu aprox 150000 km, iar de cand a inceput sa fie frig afara pornea destul de greu (la 3-8 chei) si motorul dupa ce pornea avea un mers in relanti usor neregulat.
    Dupa un timp a inceput sa mi se aprinda in bord pt cateva secunde martorul de bujii (de regula cand acceleram) dupa care se stingea.
    Am fost la reprezentanta unde au gasit bujiile incadescente arse, au verificat mororina din filtru sa nu aiba span (nu au gasit nimic) si au verificat returul la injectoare. La injectoarul nr. 2 si nr. 3 sau umplut imediat paharelele.
    Ok, am trimis injectoarele in cauza la reconditionat la Sinaia, unde mi-au schimbat supapa de retur, le-am primit inapoi reconditionate si l-am dus la meserias sa mi le monteze.
    Dupa ce le-a montat, motorul a pornit relativ greu, dar cand a pornit mergea in doua pistoane si trepida foarte tare. Cand scotea mufa de la injectorul 2 si 4 nu se intampla nimic, iar cand umbla la mufa injectoarelor 1 si 3 dadea sa moara motorul.
    Nu imi explic, la injectorul 4 nici nu am umblat, si acum merge masina mai rau ca inainte.
    Sa trebuiasca oare scrise codurile injectoarelor ???

    Ii rog pe cei care imi pot oferii un sfat pertinent, sa ma ajute in aceasta problema.

    Cu deosebit respect,
    Radu

  • #2
    vezi ca nu cumva sa fi inversat injectoarele intre ele... din ce spui tu par a fi blocate...
    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

    Comment


    • #3
      In mod cert nu e nici o problema cu codurile. S'a gresit cu siguranta la aerisirea instalatiei. In primul rand trebuiau montate injectoarele pe motor, stransa conducta la rampa si lasat desfacut la injector. Apoi trebuia dat la automat pana iesea motorina , strans conductele, pus mufele la injectoare si apoi masina trebuia sa porneasca fara ca injectoarele sa se blocheze. Daca nu s'au urmat pasii astia atunci acele injectoare s'au blocat.

      Comment


      • #4
        eu am umblat la 2 si 3, unde e posibil sa le fi inversat, dar mie nu imi merge acum 2 si 4 !!!. Ori eu la 4 nu am umblat.

        Comment


        • #5
          atunci singura explicatie plauzibila este ca cele doua s-au blocat cand au ramas fara motorina....
          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

          Comment


          • #6
            Originally posted by rads View Post
            eu am umblat la 2 si 3, unde e posibil sa le fi inversat, dar mie nu imi merge acum 2 si 4 !!!. Ori eu la 4 nu am umblat.
            Am inteles ca nu ai umblat la injectorul 4, insa aer tot ai avut pe instalatie din moment ce s'a umblat la conducte. Acum singura solutie, e sa le dai jos si sa le trimiti inapoi unde le'ai facut sa ti le deblocheze. E destul de simplu, insa nu te'as sfatuii sa incerci singur asa ceva.

            Comment


            • #7
              Da, nu am stat langa meserias cand le-a montat. Ramane sa le dau jos pe cele blocate si sa le trimit la Sinaia pt a le debloca...., daca ziceti ca se pot debloca.
              Sa speram ca asta e problema si nu e vorba de altceva.
              Multumesc tuturor pt raspunsuri !

              Comment


              • #8
                1-daca n-ai ce face cu banii, trimitele la Sinaia...
                2-NICIODATA(!!!) nu se blocheaza injectoarele de la aer.
                3-injectorul 4 ti s-a blocat din cauza meseriasului de doi lei, ca nu a umblat curat pe acolo.
                4-
                Am fost la reprezentanta unde au gasit bujiile incadescente arse, au verificat mororina din filtru sa nu aiba span (nu au gasit nimic)
                normal ca nu au gasit, a ramas pe elementul filtrant, pe hirtie mai precis. ti-au verificat motorina care iese direct din pompa?
                5- i-a un compresor si sufla singur si injectoarele si tevile de inalta, inclusiv atunci cind le insurubezi la injectoare,iar daca vrei sa vezi ca iti porneste si NEAERISITA, baterie sa ai ca iti trebuie de vre-o 2-3 automate lungi, si apoi it merge perfect.
                atitea sf-uri de explicatii, cind in situatia ta rezolvarea sta intr-un compresor...

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google