Buna Ziua,
am un Renault Kangoo 1,5 DCI, 65 cp, an 2005, cu aprox 150000 km, iar de cand a inceput sa fie frig afara pornea destul de greu (la 3-8 chei) si motorul dupa ce pornea avea un mers in relanti usor neregulat.
Dupa un timp a inceput sa mi se aprinda in bord pt cateva secunde martorul de bujii (de regula cand acceleram) dupa care se stingea.
Am fost la reprezentanta unde au gasit bujiile incadescente arse, au verificat mororina din filtru sa nu aiba span (nu au gasit nimic) si au verificat returul la injectoare. La injectoarul nr. 2 si nr. 3 sau umplut imediat paharelele.
Ok, am trimis injectoarele in cauza la reconditionat la Sinaia, unde mi-au schimbat supapa de retur, le-am primit inapoi reconditionate si l-am dus la meserias sa mi le monteze.
Dupa ce le-a montat, motorul a pornit relativ greu, dar cand a pornit mergea in doua pistoane si trepida foarte tare. Cand scotea mufa de la injectorul 2 si 4 nu se intampla nimic, iar cand umbla la mufa injectoarelor 1 si 3 dadea sa moara motorul.
Nu imi explic, la injectorul 4 nici nu am umblat, si acum merge masina mai rau ca inainte.
Sa trebuiasca oare scrise codurile injectoarelor ???
Ii rog pe cei care imi pot oferii un sfat pertinent, sa ma ajute in aceasta problema.
Cu deosebit respect,
Radu
am un Renault Kangoo 1,5 DCI, 65 cp, an 2005, cu aprox 150000 km, iar de cand a inceput sa fie frig afara pornea destul de greu (la 3-8 chei) si motorul dupa ce pornea avea un mers in relanti usor neregulat.
Dupa un timp a inceput sa mi se aprinda in bord pt cateva secunde martorul de bujii (de regula cand acceleram) dupa care se stingea.
Am fost la reprezentanta unde au gasit bujiile incadescente arse, au verificat mororina din filtru sa nu aiba span (nu au gasit nimic) si au verificat returul la injectoare. La injectoarul nr. 2 si nr. 3 sau umplut imediat paharelele.
Ok, am trimis injectoarele in cauza la reconditionat la Sinaia, unde mi-au schimbat supapa de retur, le-am primit inapoi reconditionate si l-am dus la meserias sa mi le monteze.
Dupa ce le-a montat, motorul a pornit relativ greu, dar cand a pornit mergea in doua pistoane si trepida foarte tare. Cand scotea mufa de la injectorul 2 si 4 nu se intampla nimic, iar cand umbla la mufa injectoarelor 1 si 3 dadea sa moara motorul.
Nu imi explic, la injectorul 4 nici nu am umblat, si acum merge masina mai rau ca inainte.
Sa trebuiasca oare scrise codurile injectoarelor ???
Ii rog pe cei care imi pot oferii un sfat pertinent, sa ma ajute in aceasta problema.
Cu deosebit respect,
Radu
Comment