Arunca Cu Ulei Pe La Semeringul De La Chiuloasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunca Cu Ulei Pe La Semeringul De La Chiuloasa

    salut,

    am si eu o problema, am un logan euro 4 diesel si am ceva probleme la ea. de curand am reparat chiuloasa, am mers o saptamana cu ea dupa care a inceput sa arunce cu ulei pe la semeringul de la chiuloasa...s a scurs pe cureaua de distributie si pe cea de la accesorii..pe care a rupt o...le am schimbat, inclusiv semeringul de la chiuloasa...dupa vreo 1000 de km a inceput iar sa arunce pe la acelasi semering. mentionez ca nici fulia nu merge drept..desi este stransa bine...in mers,parca ar avea joc. poate sa fie stramba? sa ma ajute cineva ca m a disperat masina asta

  • #2
    Rasfoieste pe aici, pote afli ceva ce te-ar putea ajuta;
    Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      multumesc iancu,

      nu m am lamurit indeajuns. ei vb acolo de un pinion de la pompa de ulei..nici o treaba cu uleiul care curge pe la semeringul de la axa cu came. dupa cum am mai spus, problema este la pinionul de la distributie, nu se invarte centrat.desi am facut chiuloasa cap coada..am schimbat axa cu came cu una noua..am schimbat ghidurile de la supape..am planat o..totul ca la carte..nu inteleg de ce se invarte pinionul ala asa urat..parca ar avea joc..desi este strans..

      Comment


      • #4
        te referi la pinionul axului cu came? vezi ca poate sunt desfacute suruburile alea 3 ce tin pinionul... sau ai strans prea tare cureaua de distributie. nu prea vad cum sa se descentreze. axul de unde l-ai cumparat? conex cumva?

        pune axul vechi si vezi ce zice. de ce l-ai schimbat? da niste detalii...
        Last edited by Fyrestarter; 1 February 2013, 11:18. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          suruburile erau stranse, pana este buna...problema a fost la axa cu came...unde vine pinionul prins...am dus o la strungarul care mi a facut chiuloasa si a masurat o...acolo unde vine pinionul prins cu surub, desi este noua era nefinisata. a masurat o si nu era perfect dreapta de acolo si problema, avea doua zecimi diferenta( era stramba ) din cauza vibratiilor, deranja semeringul de pe pozitie si curgea ulei pe langa el, se scurgea pe curele si mai departe problemele pe care le am avut

          Comment


          • #6
            Originally posted by Fyrestarter View Post
            te referi la pinionul axului cu came? vezi ca poate sunt desfacute suruburile alea 3 ce tin pinionul... sau ai strans prea tare cureaua de distributie. nu prea vad cum sa se descentreze. axul de unde l-ai cumparat? conex cumva?

            pune axul vechi si vezi ce zice. de ce l-ai schimbat? da niste detalii...
            e vorba de pinionul de jos de la pompa de ulei,cel facut de Sinterom.Pe la ala scapa ulei.In general cand da ulei pe la distributie se schimba simering ax cu came,simering arbore si pinionul buclucas.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google