Lipsa Putere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lipsa Putere

    dupa ce am segmentat motorul am observat ca nu mai trage masina.am curatat egr-ul si degeaba.a mai trecut cineva prin problema asta ?

  • #2
    Cati km au facut decand ai facut segmentarea ? Oricum trebuie sa faci un anumit numar de km pentru ca acesta sa functioneze la capacitate. Ai fost la o diagnoza dupa segmentare sa vezi daca turbo merge in parametrii ?

    Comment


    • #3
      am facut decat 15 km ... pana sa segmentez motorul turbo tragea fff bine. Acum se aude acel fluierat usor dar nu trage ... in seara asta o sa fac cu ea un drum de 200 de km iar maine o sa merg si la test cu ea

      Comment


      • #4
        la cati km l-ai segmentat?

        Comment


        • #5
          260.000 km ... cica majoritatea in jurul la 300.000 trebuiesc segmentate ... la mine erau praf segmentii, cand ii scotea se spargeau.Imi consuma 1l de ulei la 200 km.

          Comment


          • #6
            Verifica tubulatura turbinei. Ceva nu e strans sau vreo garnitura neasezata la locul ei.
            Deci pana la urma l-ai segmentat (si eu am trecut prin faza asta, am 30000 de km de la reparatie). Cat a fost toata afacerea?

            Comment


            • #7
              Piesele au costat 775 lei (segmenti, garnitura chiulasa, ulei, antigel, filtru ulei, pasta , kit distributie) si manopera 250 lei
              Am fost azi la reprezentanta Dacia din Targoviste si am bagat-o pe test ... rezultat : turbosuflanta defecta. Am gasit la cineva din Bucuresti turbo reconditionat + turbo vechi la schimb 1000 de lei cu garantie 1 an.

              Comment


              • #8
                Am pus turbo nou si degeaba .... am curatat egr + tubulatura si tot nu trage. A mai patit cineva asa ceva ?

                Comment


                • #9
                  Tind sa cred ca testul ala la reprezentanta a fost facut de "Dorel", si probabil turbina ta veche avand ceva uzura si nelucrand in parametri ti-au aruncat mingea la fileu sec "turbo defect" cand poate ea mai ducea niste km asa. Bani dati aiurea...acu macar sa iti recupezeri banii pe asta inlocuita.

                  Comment


                  • #10
                    Rodajul la segmentare e mai lung decat la o schimbare de set. Segmentii trebuie sa se pasuiasca pe cilindrul deja cu anumite uzuri (poate usoara ovalizare). Cand am segmentat Dacia 1300, si-a dat drumul dupa vreo 2000km. Pana atumci poate aparea si un usor consum de ulei.

                    Comment


                    • #11
                      Mai las-o putin si o sa vezi ca isi da drumul. esti in rodaj. Dar niciodata nu va mai trage ca inainte... Nu vreau sa te dezamagesc dar un motor odata desfacut nu mai e ce-a fost.

                      Comment


                      • #12
                        De ce zici asta? nu sunt tot aceleasi suruburi de pus la loc si piese?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Fyrestarter View Post
                          Mai las-o putin si o sa vezi ca isi da drumul. esti in rodaj. Dar niciodata nu va mai trage ca inainte... Nu vreau sa te dezamagesc dar un motor odata desfacut nu mai e ce-a fost.
                          Normal. Din moment ce avea probleme inainte de a fi desfacut e clar ca e mult mai bun acum.

                          Iti tragea foarte bine inainte sa o faci pentru ca motorul mergea si pe ulei iar amestecul cu ulei intotdeauna va avea o ardere mai buna.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • #14
                            Bine ar fii fost sa aveti voi dreptate si nu eu... Dar practica spune altfel. Am comparat cu masina unui coleg si clar e mai fasneata a lui. Sa faca si initiatorul topicului o proba si sa ne spuna, ca asa dupa povesti... Ne contram pana de craciun...

                            Comment


                            • #15
                              ) crede-ma ca stiu cum trebuie sa mearga o panarama din asta de dci.A mea nu trage deloc, zici ca nu am turbo. Sunt sigur ca nu e turbina de vina pt ca asta pe care o am pe masina e a treia.Am dat si degeaba banii pe ea din cauza reprezentantei Dacia din Targoviste

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google