Logan Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan Diesel

    salut am un logan diesel din 2006..am si eu o problema ,este presiune mare in baia de ulei incat imi arunca joja in sus ....stie cineva din ce cauza ???

  • #2
    una din cauze sunt segmentii (scapa compresia in baie)... cati km ai?
    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

    Comment


    • #3
      sau un piston fisurat sau un segment facut praf si cazute bucati prin baie..pana nu desfaci nu ai de unde sa stii.la dacia prietenului meu zbura busonul de la ulei.cand lo desfacut era un piston spart.
      Last edited by margelatu; 4 March 2013, 15:23.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • #4
        Papa ulei sau creste nivelul, ulei cu miros de motorina? Cum porneste, cum trage? Fum? Un minim de detalii te rog... Incearca asta: cu motorul pornit si turat la 2000 de ture, joja scoasa, pune degetul in locul ei si vezi daca se acumuleaza presiune. Poate doar nu mai ai garnitura la joja si din vibratii, o scoate afara...

        Comment


        • #5
          Originally posted by popavlm View Post
          una din cauze sunt segmentii (scapa compresia in baie)... cati km ai?
          78 290 KM am

          Originally posted by Fyrestarter View Post
          Papa ulei sau creste nivelul, ulei cu miros de motorina? Cum porneste, cum trage? Fum? Un minim de detalii te rog... Incearca asta: cu motorul pornit si turat la 2000 de ture, joja scoasa, pune degetul in locul ei si vezi daca se acumuleaza presiune. Poate doar nu mai ai garnitura la joja si din vibratii, o scoate afara...
          nu manca ulei mult in schimb cam manca antigel...am sa incerc cu joja scoasa si turata la 2000

          Originally posted by Fyrestarter View Post
          Papa ulei sau creste nivelul, ulei cu miros de motorina? Cum porneste, cum trage? Fum? Un minim de detalii te rog... Incearca asta: cu motorul pornit si turat la 2000 de ture, joja scoasa, pune degetul in locul ei si vezi daca se acumuleaza presiune. Poate doar nu mai ai garnitura la joja si din vibratii, o scoate afara...
          fum scoate cand o pornesc dupa ce sta oprita o perioada ,culoarea fumului albastru
          Last edited by danydanut; 5 March 2013, 14:21. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            daca manca antigel pare de vina garnitura de chiulasa.
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • #7
              ai spuma pe joja si/sau pe capacul de la ulei? oricum nu mai merge asa cu ea ...
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • #8
                Verifica nivelul la ulei cu motorul aprit ceva timp si vezi daca apare o pelicula maro. daca nu, vezi pe unde pierzi antigel. Ai zis ca scoate fum albastru plus lipsa ulei pe joja... e semn rau... Un test de compresie neaparat. Dar parerea mea e ca tot la desfacut de motor ajungi si probabil segmentare. O intrebare: ai masina de noua, sau nu? La km astia mi se pare cam aiurea... Ai mers fara presiune de ulei cumva, ulei schimbat tarziu? Ceva s-a intamplat de ai dat de necazul asta.

                Comment


                • #9
                  Nu am luat-o noua sunt al 2-lea proprietar..Schimbul la ulei l-am facut in august anul trecut ..
                  Last edited by 77sky; 7 March 2013, 23:57.

                  Comment


                  • #10
                    iai verificat si tu macar de curios numarul de km?
                    Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
                    Cine este interesat ma poate contacta pe privat
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Eu cred ca e masina de minim 300.000 km. Face presiune in carter datorita scaparii compresiei pe la segmenti (de obicei), Daca scoate fum albastru, e clar ca mananca ulei. Oricum trebuie facuta o demontare a motorului si facuta o revizie completa.

                      Comment


                      • #12
                        @adicata2003 - Cam cati km ar putea tine un 1.5dci fara a-l segmenta, in conditii de exploatare normala(flushing oil, schimb de ulei si filtru la timp, utilizare normala fara excese de turatie)?
                        Ai vazut 1.5dci-uri cu peste 300.000km fara segmentari, interventii in motor?

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google