Martor Luminos Baterie Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor Luminos Baterie Aprins

    am urmatoarea problema: martorul luminos de la baterie aprins!
    -am verificat incarcarea-releu, incarca in parametri si larelanti si in turatie cu toti consumatorii
    -am schimbat carbunii platoului cu releul
    -problema este ca desi masina merge, nu-mi merge servodirectia decat daca pornesc masina si scot mufa mica cu 2 fire(verde+mero)de la alternator, in acel moment porneste servo, bag mufa la loc si imi merge servodirectia pana cand opresc motorul apoi tre sa fac aceleasi operatiuni, in tot acest timp martorul luminos este aprins
    -am scos bornele de la baterie, moment in care pret de cateva zile martorul luminos nu s-a mai aprins nici in momentul pornirii cand se verifica sistemul
    -de doua zile s-a aprins iar dar nu mai tine smecheria cu bornele
    -rugamintea un electrician experimentat sa-si dea cu parerea, ideea este ca nu vreau sa cumpar ceva fara sa fiu sigur care ar putea fi problema

  • #2
    acea mufa mica cu doua fire este mufa de excitare care spune calculatorului cat incarca alternatorul acum am si eu o intrebare ai schimbat cumva alternatorul?
    Mecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti

    Comment


    • #3
      nu am schimbat alternatorul , doar carbunii de la platoul cu releu dar asta acum aproximativ 6 luni, i-am schimbat tot pentru ca mi s-a aprins martorul la baterie, dar pana sa-i schimb nu incarca alternatorul mergeam din baterie, acum incarca in parametri, nu-mi porneste servo decat daca scot firele de la excitatie apoi le bag la loc, opresc motorul si tre sa fac aceleasi operatii, nu vreau sa dau nici banii pe releu degeaba, la tester nu cred ca ies erorile de la alternator

      Comment


      • #4
        Pe tester nu se poate determina daca releul este defect !
        Dupa parerea mea s-a intamplat altceva acolo - ceva s-a manevrat eronat .
        Ar trebui in prima faza masurat curentul de excitatie si pe urma alte concluzii de tras .

        Noroc

        Comment


        • #5
          Originally posted by bizonul xxx View Post
          nu am schimbat alternatorul , doar carbunii de la platoul cu releu dar asta acum aproximativ 6 luni, i-am schimbat tot pentru ca mi s-a aprins martorul la baterie, dar pana sa-i schimb nu incarca alternatorul mergeam din baterie, acum incarca in parametri, nu-mi porneste servo decat daca scot firele de la excitatie apoi le bag la loc, opresc motorul si tre sa fac aceleasi operatii, nu vreau sa dau nici banii pe releu degeaba, la tester nu cred ca ies erorile de la alternator
          Poate vă ajuta, răsfoind aici.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #6
            To alternatorul este de vina ...

            Comment


            • #7
              Originally posted by bizonul xxx View Post
              am urmatoarea problema: martorul luminos de la baterie aprins!
              -am verificat incarcarea-releu, incarca in parametri si larelanti si in turatie cu toti consumatorii
              -am schimbat carbunii platoului cu releul
              -problema este ca desi masina merge, nu-mi merge servodirectia decat daca pornesc masina si scot mufa mica cu 2 fire(verde+mero)de la alternator, in acel moment porneste servo, bag mufa la loc si imi merge servodirectia pana cand opresc motorul apoi tre sa fac aceleasi operatiuni, in tot acest timp martorul luminos este aprins
              -am scos bornele de la baterie, moment in care pret de cateva zile martorul luminos nu s-a mai aprins nici in momentul pornirii cand se verifica sistemul
              -de doua zile s-a aprins iar dar nu mai tine smecheria cu bornele
              -rugamintea un electrician experimentat sa-si dea cu parerea, ideea este ca nu vreau sa cumpar ceva fara sa fiu sigur care ar putea fi problema
              -----------------------------------
              -daca spui ca alternatorul iti incarca acum , si nu ai probleme cu bateria-e ok
              -verifica totusi tensiunea bateriei sa fi sigur -ar trebui sa fie 14,2v
              -acest martor reprezinta o eroare in computerul de bord al masinii -cauzata din cauza alternatorului ->tensiune scazuta/baterie moarta
              -pune testerul pe masina, scaneaza erorile si incearca sa le stergi pe toate
              -faptul ca ai decuplat bornele a condus la aparitia unor erori , la care se pot adauga si alte erori mai vechi
              -daca spui ca servo merge doar in aceste conditii : 1/.nu poate fi arsa 2/.se poate sa ai ceva scapari de lichid-din cate am mai citit pe alte forumuri -daca pompa servo nu are lichid suficient , nu poate creea presiunea necesara-nu porneste 3/un contact imperfect

              p.s. eu am avut martorul de buji aprins in permanenta .
              singura rezolvare a fost punerea testerului pe masina , scanarea erorilor si stergerea acestora. in momentul stergerii acestor erori , s-a stins si martorul din bord .acum motorul merge perfect

              Comment


              • #8
                Originally posted by adelyn10 View Post
                -----------------------------------
                -daca spui ca alternatorul iti incarca acum , si nu ai probleme cu bateria-e ok
                -verifica totusi tensiunea bateriei sa fi sigur -ar trebui sa fie 14,2v
                Cand întâlnesti o baterie care sa aibă 14,2v, da-mi și mie de veste; vin pe jos pana la tine să văd și eu minunea.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  -------------------------------
                  Cu motorul pornit, la bornele acumulatorului trebuie sa ai 14.2 +/-0.3 V.
                  Last edited by 77sky; 9 May 2013, 00:13.

                  Comment


                  • #10
                    adelyn10, colegul IancuMIC a precizat foarte bine: ce sa masoara la bornele acumulatorului, cu motorul pornit, este tensiunea de incarcare, nu tensiunea acumulatorului.
                    O baterie masurata la scurt timp dupa oprirea motorului are undeva pe la 12.9-12.8 V
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • #11
                      Da Iancu asa este ...o baterie incarcata in parametrii adecvati nu are mai mult de 12 ,9 V in gol ...poate nici atat 12,5 V se vede in practica !

                      Noroc

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by 77sky View Post
                        adelyn10, colegul IancuMIC a precizat foarte bine: ce sa masoara la bornele acumulatorului, cu motorul pornit, este tensiunea de incarcare, nu tensiunea acumulatorului.
                        O baterie masurata la scurt timp dupa oprirea motorului are undeva pe la 12.9-12.8 V
                        ----------------------
                        am specificat mai sus .."Cu motorul pornit, la bornele acumulatorului trebuie sa ai 14.2 +/-0.3 V.".

                        Comment


                        • #13
                          Postul ala e...editat de moderatori; tu ai spus altceva, de aceea ai fost corectat.
                          Originally posted by adelyn10 View Post
                          -verifica totusi tensiunea bateriei sa fi sigur -ar trebui sa fie 14,2v
                          Asta era postul tau initial.
                          Last edited by IancuMIC; 5 June 2013, 22:33.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by tudorel92 View Post
                            colegii...cred ca innebunesc...dupa ce am schimbat fulia si rulmentul de la alternator nu mi se mai stinge becul de la baterie. Am schimbat releul si degeaba...alternatorul incarca normal. Am citit si tot recitit toate topicurile forumului...si ar mai fi varianta sa schimb si puntea de diode...insa pana atunci am o intrebare...daca bateria este moarta/slaba (am mers cu masina cam 10 km fara alternator si zace de o saptamana) este posibil ca becul sa stea aprins din cauza bateriei?
                            Martorul baterie se imediat ce alternatorul incepe sa genereze tensiune; in caz contrar ramane aprins.
                            Cum ai constatat ca alternatorul incarca normal? De ce sa inlocuiesti puntea redresoare, din moment ce spui ca alternatorul e ok? Masoara inca o data tensiunea de incarcare.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #15
                              Am si eu o problema curenta baieti! Ieri cand veneam spre casa de la supermarket am observat ca mi s-a aprins martorul de la baterie. Aveam lumini aprinse, dezaburire luneta si ac. Cand acceleram se stingea martorul sau in mers, dar de cate ori stationam la stop si luam piciorul de pe acceleratie se aprindea imediat. E drept ca nu prea merg distante lungi cu masina, desi merg cu ea zilnic, sunt distante scurte. Sa fie bateria pe duca sau am probleme cu alternatorul?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google