Anulare Turbo Logan 1.5dci Euro 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anulare Turbo Logan 1.5dci Euro 3

    Salut pe toata lumea, sunt nou pe forum deci rog sa-mi scuzati ulterioarele greseli.Deoarece mia picat turbo, asta dupa ce sa turat singur(nu l-am lasat ca mergeam in continuare), vreau sa fac o verificare a motorului, deci sa anulez turbina.Poate sa-mi spuna si mie cineva metoda de anulare inclusiv ce se face cu furtunul de aer de la turbo?Mentionez ca nu am gasit aceste informatii complete si detaliate.

  • #2
    mare lucru nu e ... deci in principiu scoti turbina din locul ei , astupi conducta de ungere a turbinei (doar turul , returul poti sa il lasi asa ) de astupat o poti astupa cu un surub + piulita si seibi de cupru pt etansare perfecta , conducta de aer a turbinei o elimini odata cu turbo , motorul o sa traga aer prin partea de admisie pe la egr (sa fi atent sa nu ai mizerie pe acolo sa o aspire in motor ) si ii dai cheie , dar inainte de asta cel mai bine este sa te uiti in turbo sa vezi daca lipsesc pale din el , sa nu fi ajuns in cilindri .

    Comment


    • #3
      Cel mai probabil turbina ta a dat-o pe ulei. Nu stiu daca se mai poate recupera o astfel de turbina, cert e ca anularea ei nu e o solutie. Intereseaza-te daca se poate repara! Daca nu ai bani de o turbina noua, intotdeauna ramane varianta sa iei una de la un atelier de dezmembrari care se respecta.

      De anulat se poate, dar nu stiu cum. Nu vrei sa mergi fara turbina, pentru ca ti-ai blestema zilele ca nu mai ai pic de putere in motor, consumul ti-ar creste considerabil si ar aparea alte probleme mai grave, din cate am inteles de la un mecanic la care mergeam eu.

      Comment


      • #4
        @stefan ion , colegul nu vrea sa elimine turbina definitiv , vrea doar sa verifice daca motorul mai functioneaza

        Comment


        • #5
          A, ok. Am inteles acum.

          Comment


          • #6
            vezi ca turbo gasesti la 1.000 de lei reconditionat. Eu am cumparat asa ceva si sunt f multumit de ea.daca ai nevoie iti pot da un nr de tel

            Comment


            • #7
              Originally posted by grassu_tgv View Post
              vezi ca turbo gasesti la 1.000 de lei reconditionat. Eu am cumparat asa ceva si sunt f multumit de ea.daca ai nevoie iti pot da un nr de tel
              Va multumesc pentru amabilitate.M-am apucat de masina si am dat turbo jos, axul era in 2 bucati, paleti nu avea lipsa doar erau indoiti si plini de vaselina(ulei ars),dupa ce a cedat turbo am continuat sa merg pana ce a mancat 2 litri de ulei (atat am completat cand nu mai tragea motorul deloc), am obturat cele 2 tuburi de ulei ( tur cel de sus si returul cel de jos), tuburile de aer le-am lasat la locul lor, am scos axul turbinei si am pus un surub mai lung cu o saiba si in acest fel am separat evacuarea de admisie( scuze daca gresesc) dupa care am dat cheie. Minune a pornit, l-am lasat 3 min la relanti dupa care am accelerat treptat, scoate fum mult(mai putin ca atunci cand o luase pe ulei si mai alb). Problema este ca pe la 3500 se aude o bataie rapida si metalica(tac tac tac tac ), stie careva ce ar putea fii ?

              Comment


              • #8
                Nu il mai tura asa tare, pentru ca acest motor e facut sa aibe turbina care sa-i asigure un plus de aer. Cred ca tacanitul ala e normal. Fa pe dracu-n patru si baga-i o turbina ca nu-i bine sa mergi asa!

                Comment


                • #9
                  Am inteles ce este aceasta masina, eram pe autostrada si nu prea stiu a merge cu 120, bine ca nu am luat foc

                  Comment


                  • #10
                    Nu am mai intrat de mult pe forum vreau sa fac completarea, poate o sa ajute pe cineva, dupa ce schimbasem turbina, masina a continuat sa scoata fum inca vreo 400 km( dupa ce se incalzea motorul arzand uleiul din catalizator) . Motorul nu a avut nici cea mai mica problema chiar si dupa ce a mers fara ulei sau cu putin ulei, sia revenit ca prin minune dupa ce am pus ulei la nivel . Acest ulei l-am schimbat iar la 400 km sa se curate putin motorul.

                    Comment


                    • #11
                      Iti spun ca a mai ars uleiul depus pe tubulatura...de aceea a mai scos fum circa 400km.
                      Daca ai schimbat turbina cu una noua sa reconditionata si functioneaza atunci este ok, dar nu uita ca un dci nu este ca un mpi deci trebuie sa te porti mai bland cu el, dar asta nu inseamna ca trebuie sa nu o mai turezi cand si cand.
                      real power..... diesel power by

                      Comment


                      • #12
                        salutari tuturor.
                        am o mare problema cu o turbina de logan euro 3 in sensul ca s-a pus jos. <ax rupt in turbosuflanta>.acum vine partea mai grea: din cauza costului destul de ridicat al unei turbine noi, in jur de 1500, ma bate gandul sa cumpar una din dezmembrari , dar nici aici nu am gasit sub 1200. Sa o reconditionez pe a mea ar reduce costurile undeva la 1000 de lei ,dar nu i-mi ofera nimeni garantie pe reconditionare turbina logan euro 3 ,nu stiu care draq e motivul.
                        Sa risc cumparand una folosita,sa dau banii pe reconditionare fara garantie, sau sa merg pe ,sigur si scump?
                        Nu stiu daca conteaza dar precizez ca turbina m-a lasat la 2 saptamani dupa ce am facut motorul investind in el 2000 ron ,ptr ca in prostia mea nu am schimbat distributia la timp si am mai rulat inca 3200km peste.
                        Orice sugestie sau sfat sunt binevenite.

                        Comment


                        • #13
                          cum adica nu-ti da garantie dupa reconditionare ? nu exista asa ceva , cauta un service serios care face reconditionari , nu asculta la toti priceputii , la orice turbina reconditionata aia garantie minim 6 luni .

                          Comment


                          • #14
                            Cu competentele si profesionalismul din Romania nu m-as risca cu o turbina reconditionata, fiind neechilibrata bine (deci perfect nu exista) se duce in scurt timp, eu am optat pentru una la mana a doua, merge brici

                            Comment


                            • #15
                              Si de unde stii ca ala nu a fost reconditionat?
                              I HAVE A !sigpic
                              fara linkuri externe in semnatura

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google