Pornire F.greoaie Si Oprire In Mers Si Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire F.greoaie Si Oprire In Mers Si Relanti

    De 1 luna de zile ma confrunt cu aceasta problema si nu stiu ce sa mai fac! Am schimbat filtru motorina original si senzor presiune carburant(imv). La tester imi da presiune mica;de unde poate sa fie? Am verificat si pompa, zice ca-i buna dar... nu-s asa sigur. Dimineata dupa ce reusesc sa o pornesc nu mai am treaba toata ziua cu pornirea pana a doua zi dimineta si nu fuge mai mult de 110-120km/h . Dupa oprirea in mers si relanti porneste normal.
    Astept pareri.

  • #2
    a inceput pilitura la pompa. lasa returul pompei sa curga intr-un pet de 5l, apoi pune magnetul pe pet.

    Comment


    • #3
      Am schimbat paletii si garniturile la pompa; paletii vechi aveau un pic de uzura.

      Daca ar fi injectoarele n-ar trebui sa porneasca greu toata ziua? Mie imi porneste f.f. greu dimineata,cateodata se descarca bateria si ii dau curent de la alta masina ca sa o pot porni; in restul zilei nu am probleme pana a doua zi. Mentionez ca uneori cand era mai caldut afara pornea mai usor. Injectoarele le-am verificat la reprezentata cu paharelele si sunt bune.

      Cand am schimbat senzorul de presiune de pe pompa, codul acestuia nu coincidea cu ala care a fost pe masina. Are vreo importanta?
      Last edited by johnny2625; 19 March 2013, 23:44. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        daca ai umblat la pompa vezi ca nu ai aerisit bine sistemul de injectie. eu luna viitoare schimb porcariile din pompa, sapt asta nu a mai pornit deloc si am desfacut common railul si injectoarele, le-am curatat si este ok acum chiar si dimineata porneste normal, cu o mica intarziere din cauza pompei .... oricum in common rail era o mazga de nu am mai vazut si aia era problema. aeriseste bine injectoarele si pompa si trebuie sa mearga. e de chinuiala ... doar la common rail si la inj umblat si a durat aerisirea cca. 1 ora... dupa care a mai urmat si a doua zi dupa ce am mers ceva cu ea o mica aerisire ..

        Comment


        • #5
          Injectoarele le-am verificat la reprezentata cu paharelele si sunt bune.
          probabil returul injectoarelor era la fel la toate, dar cita motorina si in cit timp? poate dadeau foarte mult, dar in mod egal comparindu-le intre ele, si atunci omori si electromotorul, si bateria pina nu-i schimbi valvele de retur la injectoare .

          Cand am schimbat senzorul de presiune de pe pompa, codul acestuia nu coincidea cu ala care a fost pe masina. Are vreo importanta?
          nu.

          Comment


          • #6
            Originally posted by johnny2625 View Post


            Daca ar fi injectoarele n-ar trebui sa porneasca greu toata ziua? Mie imi porneste f.f. greu dimineata,cateodata se descarca bateria si ii dau curent de la alta masina ca sa o pot porni; in restul zilei nu am probleme pana a doua zi. Mentionez ca uneori cand era mai caldut afara pornea mai usor. Injectoarele le-am verificat la reprezentata cu paharelele si sunt bune.
            In mod cert cei de la reprezentanta nu au stiut sa interpreteze in mod corect cantitatea de motorina care o da fiecare injector in parte. Exact cum zice si colegu nostu mai sus probabil ele dau in mod egal motorina pe retur insa cu mult peste limita maxima admisa(un ciclu are 2.5 ml timp de 2 minute, acum depinde de gradatia fiecaruia) de aceea ai si prima pornire greoaie. Ti-as recomanda sa mergi la un service specializat pe reparatia sistemelor de injectie common rail.

            Comment


            • #7
              daca ai refacut pompa ,presupun ca ai schimbat si regulatorul ...am avut aceiasi problem la masina :se oprea in mers,la relanti...la inceput se oprea rar,dar apoi din ce in ce mai dea,pana a inceput sa se auda un tzacanit din motor,pe tester imi dadea eroare presiune rail(ceve de genul),am facut pompa,si schimbat regulatorul imv,am curatat rezervor si toata alimentarea.Acum merge super.Stima
              http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

              Comment


              • #8
                Am schimbat si regulatorul dar nu sunt asa sigur ce a facut ala la pompa. A inceput de cateva zile sa se auda o crantaneala la motor;sa fie de la injectoare sau de la pompa?

                Comment


                • #9
                  de la injectoare. au mizerie sau pilitura. iti decomand verificarea de urgenta a pompei si a motorinei care iese din filtru.

                  Comment


                  • #10
                    Filtru de motorina(original) l-am schimbat acum 1 luna cand au inceput problemele.Cand am schimbat paletii si garniturile la pompa nu se auzea crantaneala.Ma candesc la paletii vechi ca aveau un pic de uzura;daca ar baga pompa span in injectoare in cat timp ti le-ar afecta?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by johnny2625 View Post
                      Am schimbat si regulatorul dar nu sunt asa sigur ce a facut ala la pompa. A inceput de cateva zile sa se auda o crantaneala la motor;sa fie de la injectoare sau de la pompa?
                      Asa cum am mai zis,exact aceiasi problema am avut,verifica pompa,apoi dupa ce o faci schimba reg imv,degeaba schimbi regulatorul daca nu faci pompa,pompa daca e stricata iti strica regulatorul nou,spune mecanicului sa iti dea jos pompa si sa o verifice cineva care se pricepe.succes

                      Dupa ce ai facut pompa sa iti curete si alimenyarea,rezervor si sa pui filtru nou
                      Last edited by danielriz; 24 March 2013, 23:08. Reason: Automerged Doublepost
                      http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by johnny2625 View Post
                        Am schimbat si regulatorul dar nu sunt asa sigur ce a facut ala la pompa. A inceput de cateva zile sa se auda o crantaneala la motor;sa fie de la injectoare sau de la pompa?
                        In cazul tau ar fi indicat sa mergi cu masina direct la un service specializat pe reparatia sistemelor de injectore common rail si iti vei rezolva problema. Pana nu pui masina pe tester si faci un test de retur la injectoare nu ai de unde sa stii sigur de la ce provine acel zgomot.

                        Comment


                        • #13
                          Pompa si apoi regulatorul si eventual curatate injectoarele
                          http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

                          Comment


                          • #14
                            Clantanitul Acela metallic este datorat diuzelor(valvelor) uzate care nu mai pot tine presiunea de pompa deci tu ai cel putin 2 diuze uzate , recomand schimbarea la toate 4 injectoare, dupa reparare pune 200ml ulei 2T in motorina la fiecare plin( dilueaza uleiul intr-o sticla de 1,5 litri cu motorina si varsa in rezervor)apoi umple rezervorul

                            Comment


                            • #15
                              As avea si eu o intrebare, am un Kangoo cu motor de 1,5 dci de 65 cp, euro 3, cred ca e acelasi motor ca si pe logan.Cate o data porneste din prima iar uneori cand vrea ea , la 2 sau 3 chei, iar acum a facut o chestie interesanta , a pornit bine iar apoi cand sa accelerez, murea motorul, a facut treaba asta de 3 ori, deci pornea ,la relanti mergea , iar la accelerare , chiar si pe loc , scoasa din viteza , murea motorul, nu imi afiseaza nimic pe bord.Dupa treaba asta a pornit si a mers normal , ca inainte, am mai facut vreo 5 km fara vreun simptom, sa fie cumva apa in motorina? sau alte minuni?( alimentez numai de la pompa).

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google