Revin cu inca o problema , (eu deja incep sa ma amuz ) am uitat numarul lor , cand plec de pe loc trebuie sa turez masina foarte tare ca altfel vibreaza foarte rau ca atunci cand te urci prima oara la volan , de asemenea cand merg incet a 1 sau a 2 a si schimb vitezele dupa ce ridic ambreiajul se aude un zgomot metalic ca si cum s ar freca fier pe fier , vreau sa zic ca in mers nu simt nimic neobisnuit ambreiajul pare ca nu patineaza dar in acelasi timp parca smuceste simtitor la fiecare schimbare de viteza , acum vine si intrebarea , care e problema ? ambreiajul? un tampon ? un rulment?
Problema Zgomot Si Trepidatii
Collapse
X
-
cred ca e ambreiajul si la mine mai face din cand in cand asa, incearca in viteza a 5-a sa fie la 80km/h sa calci acceleratia la podea si vezi daca o ia vitezometrul inainte, daca era tamponul antirasturnare se simte rau cand o accelerezi si iei piciorul de pe acceleratie in viteza se balangane rau schimbatorul in fata si inapoi
-
Bieleta anticuplu (antibasculare, antirasturnare) este un suport motor care impiedica tendinta de rotire a ansamblului motor-CV in momentul accelerarii
Urca masina pe o rampa si trage de ea, e dupa scut, pe mijlocul masinii. Una noua originala costa cam 150 lei. La mine nu era rupta de tot, dar din cauza ei se auzea o bataie la relanti. Stiu ca daca se rupe se misca motorul in timpul accelerarii pentru ca nu se mai tine decat in tampoanele alea doua de sus si se roteste liber fata-spate.Logan Prestige - 2008 - 1.5 dCi 85 CP
Comment
-
salut
cred ca si la mine este o problema cu suportul antirasturnare ca in orice treapta cand o las din acceleratie si apoi o accelerez iar se misca maneta inainte si inapoi si smuceste,bocsa aia de sus de la maneta este ok ca am verificato!stiti cumva unde gasesc o bieleta antirasturnare mai ieftina ceva?
Comment
-
Dupa un drum de vreo 1300 de km facuti in 2 zile, mi-au aparut trepidatii la motor intre 1800 si 2000 de rotatii, uneori si peste 2000, cand accelerez. Daca accelerez f incet, sau mai brusc motorul nu mai tremura. Obligatoriu tremura cand e motorul rece, uneori chiar si cand e cald.
Masina functioneaza normal, am facut o diagnoza si nu apare nici o eroare, am consumat aproape toata motorina din rezervor, am inlocuit filtrul de motorina, dar pb persista. Ce ar putea fi?
Comment
-
Sperand ca ma pot incadra in acest thread, ca sa nu mai fac altul va descriu si eu problema mea. Am fost sa schimb uleiul la service in urma cu o saptamana si de atunci se tot aude o bataie in zona scutului in momentul in care ridic ambreiajul/pun frana mai brusca sau mai rar cand trec peste denivelari. Am verificat scutul si pare bine prins. Nu am mai avut timp sa trec pe la acel service sa ii intreb ce au facut pe acolo. Aveti idee ce ar putea fi? Gen ce este sub scut care ar putea provoca acest zgomot. Unde sa mai verific?Don't drink and drive. Smoke and fly !
Comment
-
Originally posted by pisty View PostSperand ca ma pot incadra in acest thread, ca sa nu mai fac altul va descriu si eu problema mea. Am fost sa schimb uleiul la service in urma cu o saptamana si de atunci se tot aude o bataie in zona scutului in momentul in care ridic ambreiajul/pun frana mai brusca sau mai rar cand trec peste denivelari. Am verificat scutul si pare bine prins. Nu am mai avut timp sa trec pe la acel service sa ii intreb ce au facut pe acolo. Aveti idee ce ar putea fi? Gen ce este sub scut care ar putea provoca acest zgomot. Unde sa mai verific?Last edited by margelatu; 5 August 2014, 09:39.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Salutare, dupa multe lupte seculare am aflat cauza zgomotului :cadrul motor era slabit. Cu ocazia asta mi-am indreptat si scutul (la ciocan )) am schimbat si bascula ca aveau joc pivotii + bieletele antiruliu. Urmeaza tamponul hidroelastic. Multumesc pt raspunsuri.Don't drink and drive. Smoke and fly !
Comment
Comment