Erori Logan 1.5 Dci Euro4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Erori Logan 1.5 Dci Euro4

    Martorul de bujii s-a aprins din mers.
    Mergand cu masina , in 2 zile se descarca bateria .

    Verificat:

    -becuri , sigurante -bune
    -verificat alternator -incarca bun
    -partea de injectie -retur injectoare bun
    -verificat bujii-bune
    -verificat releu de bujii-bun

    Am pus testerul pe masina si am scanat erorile.
    Le-am putut citi , si am mai sters din ele .

    Nu pot sterge urmatoarele 8 erori :

    Devices with failures:

    -GMT GTB Daylight Time
    -Date 2013-05-03T10:37 2013-05-03T13:37

    -->Vehicle with 8 failures

    A)Injection - DCM12 - L4C51 - v4.1* * Failures detected
    1)Injector Circuit/Open - Cylinder 1
    2)Injector Circuit/Open - Cylinder 2
    3)Injector Circuit/Open - Cylinder 3
    4)Injector Circuit/Open - Cylinder 4
    5)Glow Plug/Heater Circuit "A"
    6)Exhaust Gas Recirculation Throttle Position Control Circuit
    7)Charging System Voltage
    8)Fuel Trim

    Va rog sa ma ajutati cu o parere /un sfat .
    Ce ar putea insemna fiecare eroare in parte?

    Multumesc !

    Momentan am inceput sa caut fiecare eroare in parte .

    In traducere :

    Eroarea 1 :Injector Circuit/Open - Cylinder 1
    Traducere: Circuitul injectorului/deschis - Cilindru 1

    Eroarea 2:Injector Circuit/Open - Cylinder 2
    Traducere: Circuitul injectorului/deschis - Cilindru 2

    Eroarea 3:Injector Circuit/Open - Cylinder 3
    Traducere:Circuitul injectorului/deschis - Cilindru 3

    Eroarea 4:Injector Circuit/Open - Cylinder 4
    Traducere:Circuitul injectorului/deschis - Cilindru 4

    Eroarea 5:Glow Plug/Heater Circuit "A"
    Traducere:Bujia incandescentă/Circuit de încălzire "A"

    Eroarea 6:Exhaust Gas Recirculation Throttle Position Control Circuit
    Traducere:Circuitul de Control al poziţiei Clapetei de recirculare a gazului de eşapament

    Eroare 7:Charging System Voltage
    Traducere:Tensiunea sistemului de încărcare

    Eroare 8:Fuel Trim
    Traducere:Garnitura Carburant
    Last edited by adelyn10; 3 May 2013, 15:59. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    sa-ti dau traducerea pentru testerul de origine pentru logan:
    -pentru erorile 1-4 sunt probleme cu injectoarele (partea electronica sau chiar diuzele)
    -pentru eroarea 5 una sau mai multe bujii incandescente arse
    -pentru eroarea 6 EGR defect
    iar pentru restul de doua erori nu stiu pentru ca nu am dat de ele pana acum
    ce am explicat eu este cu aproximatie exact sa sti ce are trebuie sa faci o diagnoza cu testerul recomandat de renault adica can clip eu cu asta lucrez si nu am avut batai de cap
    Mecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti

    Comment


    • #3
      --------------------------
      Multumesc!
      Last edited by 77sky; 4 May 2013, 09:22.

      Comment


      • #4
        Cu cea mai mare placere
        Mecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti

        Comment


        • #5
          Acestea sun erori electrice,nu au legatura cu presiunea de injectie sau diuzele.Iti spun ca injectoarele au fost deconectate electric(circuit deschis)
          1)Injector Circuit/Open - Cylinder 1
          2)Injector Circuit/Open - Cylinder 2
          3)Injector Circuit/Open - Cylinder 3
          4)Injector Circuit/Open - Cylinder 4
          Au aparut din cauza pierderii de tensiune si eroarea "7)Charging System Voltage" este responsabila pentru cele mai de sus.
          Daca s-a descarcat bateria si masina rula,acela a fost momentul in care au aparut erorile.
          Incearca sa stergi erorile cu motorul oprit,contactul pus.Daca nu se sterg....este o problema.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Rac View Post
            Acestea sun erori electrice,nu au legatura cu presiunea de injectie sau diuzele.Iti spun ca injectoarele au fost deconectate electric(circuit deschis)
            1)Injector Circuit/Open - Cylinder 1
            2)Injector Circuit/Open - Cylinder 2
            3)Injector Circuit/Open - Cylinder 3
            4)Injector Circuit/Open - Cylinder 4
            Au aparut din cauza pierderii de tensiune si eroarea "7)Charging System Voltage" este responsabila pentru cele mai de sus.
            Daca s-a descarcat bateria si masina rula,acela a fost momentul in care au aparut erorile.
            Incearca sa stergi erorile cu motorul oprit,contactul pus.Daca nu se sterg....este o problema.
            ------------------------------------------------------
            Multumesc pentru sfaturi!
            Am rezolvat problema. Am facut o noua scanare , astazi spre deosebire de ieri ,am reusit sa sterg erorile. Se stinge martorul din bord , motorul merge rotund , nu mai troncane , nu mai scoate fum .

            Comment


            • #7
              La primele erori nu are rost sa mai scriu deoarece sunt destul de clar descrise de colegii nostri de mai sus. Cat priveste celelalte erori: nr.5: Probabil ai vreo bujie arsa sau nu iese curent din releu inspre fise. Eroarea nr.6 se refera la pozitia clapetei de la Egr. La citirea datelor de la motor in timp real se vede exact cat lucreaza din capacitate. Cel mai probabil EGR-ul nu functioneaza in parametrii corespunzatori. Eroarea numarul 7 provine probabil de la o scadere de tensiune din baterie pe care ecu a sesizat'o si a memorat eroarea respectiva. Atat timp cat alternatorul isi face treaba si incarca eu zic ca nu ai de ce sa iti faci probleme. Cat priveste eroare numarul 8 Fuel Trim ea se refera la existenta aerului pe instalatii. Verifica sa vezi daca nu trage aer pe la filtru de motorina, pe la para de amorsare, verifica de asemena traseul de la rezervor la filtru de mortorina. Chiar daca erorile respective ai reusit sa le stergi cu siguranta dupa un anumit numar de km parcursi unele dintre ele vor aparea din nou.

              Comment


              • #8
                Originally posted by ady24 View Post
                La primele erori nu are rost sa mai scriu deoarece sunt destul de clar descrise de colegii nostri de mai sus. Cat priveste celelalte erori: nr.5: Probabil ai vreo bujie arsa sau nu iese curent din releu inspre fise. Eroarea nr.6 se refera la pozitia clapetei de la Egr. La citirea datelor de la motor in timp real se vede exact cat lucreaza din capacitate. Cel mai probabil EGR-ul nu functioneaza in parametrii corespunzatori. Eroarea numarul 7 provine probabil de la o scadere de tensiune din baterie pe care ecu a sesizat'o si a memorat eroarea respectiva. Atat timp cat alternatorul isi face treaba si incarca eu zic ca nu ai de ce sa iti faci probleme. Cat priveste eroare numarul 8 Fuel Trim ea se refera la existenta aerului pe instalatii. Verifica sa vezi daca nu trage aer pe la filtru de motorina, pe la para de amorsare, verifica de asemena traseul de la rezervor la filtru de mortorina. Chiar daca erorile respective ai reusit sa le stergi cu siguranta dupa un anumit numar de km parcursi unele dintre ele vor aparea din nou.
                -----------------------
                Multumesc ! o sa tin cont de sfaturi ! Paste fericit!

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google