Originally posted by MihaiiahiM
View Post
Probleme Turbina Logan 1.5 Dci
Collapse
X
-
Originally posted by iulius s.p. View PostCod OE pentru garnitura pompa vid=8200073003[45 lei]
Comment
-
Originally posted by MihaiiahiM View PostVezi ca se gaseste kit garnituri de reparat turbine.
Motorul pate merge si fara turbina, numai ca pierde din putere. Ce treaba are turbina cu pistoanele?internal combustionizer
Comment
-
Originally posted by zeegermans View Postprobabil edee se refera cand turbina e kaput si baga mult ulei pe admisie, ceea ce poate duce la topirea pistoanelor. mai sunt cazuri de genul asta pe aici pe forum, ori cand se tureaza motorul de nebun, tot din cauza uleiului ajuns in camera de ardere.sigpic
Comment
-
tot ce am vrut eu sa fac a fost sa imping autorul topicului spre remiderea problemei la turbina indiferent de natura ei, majoritatea detinatorilor de diesel stiu la ce m-am referit cand am adus pistoanele in discutie printre ei se afla si zeegermans , MihaiiahiM promitem ca peste 10 ani (sau Doamne fereste nu doresc asta la nimeni ) cand o sa faci un topic ca-ti baga turbina ulei in admisie, sa te sfatuim sa o lasi asa ca e bine se infige mai tare, punct .
Mustafa speram sa vi cu vesti bune .Last edited by edee; 14 May 2013, 22:19.
Comment
-
Nu am sfatuit pe nimeni sa o lase asa, am spus ca poate circula cu masina fara probleme, dar cu atentie. Acum fiecare intelege ce vrea. Atata timp cat in intervalul dintre doua schimburi de ulei nivelul acestuia nu scade sub minim consider ca masina poate merge fara probleme. Dar, repet, fiecare intelege ce vrea.sigpic
Comment
-
Daca doamne fereste incepe sa bage ulei prin admisie,motorul nu se mai opreste pana nu arde tot uleiul din motor,fapt ce duce la distrugerea motorului.simptomele sunt simple,pe evacuare o sa iasa foaaaaaarte mult fum alb iar motorul incepe usor a se tureze iar singura modalitate de a opri motorul(din contact nu se mai opreste garantat) este sa apesi frana,bagi in viteza si ridici ambreiajul.tot ce povestesc este din experienta nu din auzite.sper sa ajute pe cineva postul asta in vederea salvarii motoruluiandroidu'
Comment
-
Salut!
Am si eu o problema legata de turbina. Masina functioneaza absolut normal, consum de ulei de max 0,5 l la 10000km. Turbina nu scoate niciun fel de zgomot, dar are joc in ax. Nu cat sa loveasca palele eliciei dinspre admisie in carcasa, dar are joc. E normal sa aiba joc?
Multumesc!
Comment
-
buna
Originally posted by edee View Postce e cel mai trist si dramatic in acelasi timp ca , daca cedeaza turbina pana la urma si ti baga uleiul in admisie e pa pa si motorul , mai bine verifici si remedeiezi acum , nu te joci cu turbine defecte , bafta
daca turbine se strica, motorul nu are de a face absolut deloc din pricina uleiului in admisie, daca motorul ramane accelerat fara cheie in contact se opreste cu o treapta superioara gen treapta 4 sau 5, mai riscant este daca s-ar rupe bucati de paleti si ajung in motor, eu am mers dupa ce turbine a luato pe ulei pana ce catalizatorul si valvola egr s-au infundat de ulei ars, motorul este beton nici o problema, 400 de km am mers forjat dupa schimbul de turbo sa curat catalizatorul bineinteles noaptea si pe coclauri, deci mai ramasesem cu 1,5 litri de ulei in motor, care avea si o bataie saracul fara ulei
Comment
-
Sunt curios cum s-a rezolvat problema, pana una alta si eu trebuie sa o schimb pt ca scuipa ulei pe evacuare, cred, de iese fum de acolo, si urla cand o accelerez mai tare si consuma ulei cam 1l la 1000 km. Motorul este unul de 48 kw , euro 3.Am sunat pe la vreo 2 service-uri care reconditioneaza turbine si mi-au spus ca pentru motor 1,5 dci euro 3 nu mai reconditioneaza ca au avut probleme, si vand numai turbine noi, cu 1600 lei ( cred ca fara tva).Cei care ati avut probleme cum ati rezolvat-o , care sunt pasii, si cat v-a costat? Pareile sunt bine venite, mai ales a celor din Cluj.
Comment
-
Comment