se refera la furtunul ce vine din filtrul de aer si se duce in turbo ...
Probleme Turbina Logan 1.5 Dci
Collapse
X
-
@MihaiiahiM daca zici tu... , zi-mi si mie ce poti sa vezi daca dai jos celalat furtun? :| ...cum iti sufla aer in bot ? , daca desface ce furtun i-am zis o sa vada clar daca pierde ulei sau nu... , desfacand furtunul ala poti vedea jocul turbinei si daca a pierdut ulei .. daca are baltoaca in turbina si pe furtune, e clar ca e terminata.
Comment
-
Originally posted by siv View Post@MihaiiahiM daca zici tu... , zi-mi si mie ce poti sa vezi daca dai jos celalat furtun? :| ...cum iti sufla aer in bot ? , daca desface ce furtun i-am zis o sa vada clar daca pierde ulei sau nu... , desfacand furtunul ala poti vedea jocul turbinei si daca a pierdut ulei .. daca are baltoaca in turbina si pe furtune, e clar ca e terminata.
Sau cel putin asta este parerea mea, avand in vedere cazurile pe care le-am intalnit eu. Oricum ulei, provenit din condensarea vaporilor de ulei, e pe tot circuitul.Attached Filessigpic
Comment
-
Mai este varianta, si cred ca aceasta este cea mai apropiata de realitate in cazul de fata, când uleiul ajunge in turbina de pe evacuare si ia foc direct in turbina si pe primul tronson de esapament, in cazul asta trebuie scoasa iesirea din acea turbina (destul de greu se face treaba tinand cont ca suruburile sunt nitel arse pe acolo, dar se poate, dupa noroc.sigpic
Comment
-
Am reconditionat-o, am garantie 3 luni fara limita de km, cu tot cu filtru de aer si de ulei + ulei , m-a costat 1500 lei, nu mai scoate fum asa tare, in fata la motor nu mai scuipa ulei , ramane sa vad daca mai consuma ulei.Intrebare de baraj: ce fel de joja este la motorul de 1,5 dci euro 3 , 48 kw, eu am avut in el una de plastic, s-a rupt si am cumparat alta din dezmembrari de metal, vanzatorul zicea ca cea de metal e originala si ca cea de plastic e de la benzinare, va rog sa imi spuneti de care aveti, ca sa stiu cum controlez exact nivelul de ulei.
Comment
-
Pai atunci inseamna ca cel de la dezmembrari m-a pacalit, il sunasem inainte si poate a pus o joja in motor pana sa vin eu, alta decat cea originala, sau asa a primit masina , joja fiind schimbata de ultimul proprietar.Ce e ciudat e ca asta de metal se potriveste parca mai bine, sta mai fixa, dar problema e daca indica corect sau daca nu atinge ceva prin baie sau pe unde o ajunge.Atunci cele de metal sunt la motoarele cu benzina , sa inteleg.
Comment
Comment