Probleme Turbina Logan 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    se refera la furtunul ce vine din filtrul de aer si se duce in turbo ...

    Comment


    • #32
      O dadusi de gard, adica taman pe dos. Pai pe acolo trage turbina, deci nu ai ce sa vezi. Poate doar sa-i dai o gura de praf.
      Last edited by 77sky; 3 December 2013, 00:20.
      sigpic

      Comment


      • #33
        Trebuie sa fie o modalitate de a verifica turbosuflanta, sau sa verifici tot timpul la 1000 km uleiul din motor. Sau numai la servi-suri se verifica pe laptop.

        Comment


        • #34
          pui ceas de boost si senzor de presiune ulei cu ceas de presiune ulei in bord, si ai rezolvat problema
          as recomanda sa pui si ceas ptr temp ulei, bafta
          ​​​​​​

          Comment


          • #35
            @MihaiiahiM daca zici tu... , zi-mi si mie ce poti sa vezi daca dai jos celalat furtun? :| ...cum iti sufla aer in bot ? , daca desface ce furtun i-am zis o sa vada clar daca pierde ulei sau nu... , desfacand furtunul ala poti vedea jocul turbinei si daca a pierdut ulei .. daca are baltoaca in turbina si pe furtune, e clar ca e terminata.

            Comment


            • #36
              Cu mentiunea ca daca nu stii ce faci pe acolo s-ar putea sa pierzi o jumate de zi asa ca mine, ca nu mai intrau la loc. Trebuie lucrat la "cald" sa zic asa. Eu nu mai desfac acele furtune in viata mea.

              Comment


              • #37
                Originally posted by siv View Post
                @MihaiiahiM daca zici tu... , zi-mi si mie ce poti sa vezi daca dai jos celalat furtun? :| ...cum iti sufla aer in bot ? , daca desface ce furtun i-am zis o sa vada clar daca pierde ulei sau nu... , desfacand furtunul ala poti vedea jocul turbinei si daca a pierdut ulei .. daca are baltoaca in turbina si pe furtune, e clar ca e terminata.
                Trebuie sa scoti conducta pe care impinge turbina, nu pe care trage, pentru ca pe acolo pe unde trage nu are cum sa se stranga ulei. La modelele mai vechi, gen bmw 325 diesel (am avut unul), filtrul de aer era in dreapt pozitionat mai jos decat turbina si se strangea ulei in el. Dar in cazul de fata mai tot uleiul se strange in intercooler.

                Sau cel putin asta este parerea mea, avand in vedere cazurile pe care le-am intalnit eu. Oricum ulei, provenit din condensarea vaporilor de ulei, e pe tot circuitul.
                Attached Files
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Mai este varianta, si cred ca aceasta este cea mai apropiata de realitate in cazul de fata, când uleiul ajunge in turbina de pe evacuare si ia foc direct in turbina si pe primul tronson de esapament, in cazul asta trebuie scoasa iesirea din acea turbina (destul de greu se face treaba tinand cont ca suruburile sunt nitel arse pe acolo, dar se poate, dupa noroc.
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Atentie!!!
                    Nu cumparati de la OKALBA turbo, e un tepar!!!

                    Comment


                    • #40
                      Am reconditionat-o, am garantie 3 luni fara limita de km, cu tot cu filtru de aer si de ulei + ulei , m-a costat 1500 lei, nu mai scoate fum asa tare, in fata la motor nu mai scuipa ulei , ramane sa vad daca mai consuma ulei.Intrebare de baraj: ce fel de joja este la motorul de 1,5 dci euro 3 , 48 kw, eu am avut in el una de plastic, s-a rupt si am cumparat alta din dezmembrari de metal, vanzatorul zicea ca cea de metal e originala si ca cea de plastic e de la benzinare, va rog sa imi spuneti de care aveti, ca sa stiu cum controlez exact nivelul de ulei.

                      Comment


                      • #41
                        e de plastic la mine...dci, 48kw
                        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                        Comment


                        • #42
                          si la mine tot de plastic am 63 kw

                          Comment


                          • #43
                            la toti e de plastic

                            Comment


                            • #44
                              Pai atunci inseamna ca cel de la dezmembrari m-a pacalit, il sunasem inainte si poate a pus o joja in motor pana sa vin eu, alta decat cea originala, sau asa a primit masina , joja fiind schimbata de ultimul proprietar.Ce e ciudat e ca asta de metal se potriveste parca mai bine, sta mai fixa, dar problema e daca indica corect sau daca nu atinge ceva prin baie sau pe unde o ajunge.Atunci cele de metal sunt la motoarele cu benzina , sa inteleg.

                              Comment


                              • #45
                                Eu am clio 1.5 dci si am joja de metal , deci si joja ta poate fi de origine .... in fine daca vrei sa fi sigur ca sunt la fel de ce nu le compari? o lipesti putin pe cea rupta daca mai ai bucata si vezi cum indica fiecare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google