Probleme Turbina Logan 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Pai asta era problema, ca nu mai aveam partea lipsa si nu aveam termen de comparatie, dar in fine am rezolvat-o, am rugat pe un tip cu un kangoo cu aceeasi motorizare , si care avea joja de plastic, si sunt aproape identice, nivelul de minim si maxim cred ca difera cu un ml ceea ce e putin , la el la motor a lui indica un nivel minim de ulei si la fel si a mea bagata in motorul lui,deci in concluzie se poate verifica si cu asta de metal si cum ziceam parca se potriveste mai bine, merci celor care au postat .

    Comment


    • #47
      Când vei schimba uleiul sa pui cantitatea respectiva, sa tragi masina pe un loc drept (sau in locul unde parchezi de obicei), iar dimineata, dupa ce s-a lasat tot uleiul sa faci un semn cu un cutter pe joja si apoi urmaresti acel semn. E cel mai sigur asa.
      sigpic

      Comment


      • #48
        Pot sa fac acum semnul ca l-am schimbat si pe el odata cu reparatia turbinei.
        Merci.

        Comment


        • #49
          Buna ziua,
          Cred ca...nu stiti limba romana sau, aveti greutati de exprimare, stiti cumva ce inseamna cuvantul " tepar " ? va rog sa-l definiti sa inteleg si eu despre ce este vb. ? noi suntem cel mai mare deposit din Romania de Turbosuflante si piese aferente acestora iar daca ati cumparat de la noi va rog sa va definiti problema ! in caz contrar...va rog sa va potoliti cu aceste afirmatii eronate si de prost augur ! Va asigur ca avem peste 3800 de client in portofoliu ( Romania ) si nici o piesa in garantie ! Daca aveti nelamuriri, astept sa ne contactati,

          La revedere .

          Comment


          • #50
            salut cum i-mi dau seama daca este dus turbo? asta care e acum pe masina are cam 40 k km, masina acum in sarcina are un suierat cand trec de 2000 / 2500 ture si incet incet incepe si scoate din ce in ce mai mult fum albastrui, la drum intins parca nu ar mai scoate asa mult sau cel putin nu il vad eu in retrovizoare. se poate vedea la tester daca este dusa turbina? vreau pareri cine a reconditionat si cam la ce pret e una noua. si asta care e pe masina a fost tot noua dar m-a tinut 40.000 km nu mi se pare normal......

            Comment


            • #51
              treaba cu fumul albastru poate fi de acolo..., deoarece papa ulei pe la turbina..., iar treaba cu suieratu poate fi de acolo,sunt care incep sa suiere cand incepe oboseala la ele...,dar tptusi nu e chiar normal dupa 40mii doar...!!

              Comment


              • #52
                ar fi bine sa verifici si traseul de ungere al turbinei... sper ca ai un ulei bunicel in motor, nu orice "namol"...
                Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by stanciuflorin View Post
                  se poate vedea la tester daca este dusa turbina?.
                  Cu testerul poti vedea presiunea realizata de turbocompresor.In functie de testerul si programul de diagnoza folosit,poti vedea valoarea presiunii ceruta de program si valoarea realizata de turbo.Cele doua valori,in conditii normale,trebuie sa fie aproape identice... Ca reper ajutator, poti citi si valoarea presiunii atmosferice!

                  Comment


                  • #54
                    reper pentru ce?
                    si daca omul are presiune mai mica data de turbo, fata de cea ceruta de tester ce ar trebui sa faca? spune-i dar pe pasi , exact , fara abureli ieftine de fetita.
                    sa nu-l pui din prima sa schimbe turbo , sau sa nu postezi vrajeli cum ca esti si tu la inceput si abia acum inveti , cum ai mai spus pe alt post. oamenii aici cauta solutii nu teoreticieni. pentru acestia exista clasa politica.

                    Comment


                    • #55
                      "reper pentru ce?" -sunt testere,a caror programe de diagnoza, nu arata valoarea presiunii ceruta de programul calculatorului motor,in aceasta situatie,se poate folosi valoarea presiunii atmosferice,ca reper. "spune-i dar pe pasi , exact " -Eu consider ca am dat un raspuns scurt,concis si la obiectul intrebarii.Ce doresti dumneata...,nu bag in seama! E adevarat,ca mai am enorm de invatat si nu am nici o jena sa recunosc.Din putinul acumulat de mine,impart cu cei mai putin informati,citeodata mai scap si cite o "perla",dar pe care mi-o asum responsabil... "fara abureli ieftine de fetita." -Este a 2 oara cind cer moderatorilor,ca pe acest forum sa se dezbata subiecte(nu neaparat tehnice),dar sa nu se aduca atingere,persoanelor care participa la discutie. Precizez ca eu o sa citesc inca odata regulamentul...!

                      Comment


                      • #56
                        Turbina de logan euro 3 e la fel ca cea de euro 4? Am pus intrebarea aici sa nu mai deschid un alt topic. Multumesc pentru raspunsurile obiective
                        Last edited by Fyrestarter; 26 October 2015, 21:48.

                        Comment


                        • #57
                          Bună seara,să înțeleg că la Loganul meu 1.5 dci dacă scoate fum negru mult de la 1600 rpm si nu trage apoi in treapta a 5 a nu urcă mai mult de 2000 rpm cu fum negru mult pe tobă scos e defectă turbina?Se merită una recondiționată sau una din desmembrări?Trebuie înlocuit si egr ul sau merge curățat?

                          Comment


                          • #58
                            Cred ca ai colmatata admisia,si din lipsa de aer suficient,motorina nu poate arde corect,efectele fiind,lipsa putere,consum enorm,fum abundent.Un eventual consum de ulei alarmant, ar necesita un test de compresie,verificare turbo si in final,verificare uzura simeringuri supape

                            Comment


                            • #59
                              Înlocuit turbina la 135000 de km. Era praf. Joc enorm atât pe admisie cât i pe evacuare. Preul unui mers subturat, la consum...
                              Last edited by 77sky; 27 February 2016, 08:57.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google