Problema Scapare Ulei Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu am ales repararea turbinei si tot papa ulei,la fel si la mine nu am fum dupa mine,masina trage dar papa cam 1l la 500Km.
    @sedativ18:cat a costat segmentarea pt. ca avem acelasi motor 1.5dci si ma bate gandul si pe mine la o segmentare.
    Supapele le-ai schimbat?

    Comment


    • #32
      In cazul consumului de ulei problema trebuie analizata foarte atent,deoarece acelasi efect are mai multe cauze posibile.Problemele de etanseitate la semeringurile supapelor,probleme la nivelul segmentilor,probleme la torbocompresor,toate duc la consum de ulei.Mecanicul ce face constatarea isi asuma raspunderea de a gasi cauza reala si a elimina efectul deranjant(chiar pecuniar).Separarea gazelor epurate,de admisia turbo si verificarea in cunostinta de cauza a compresiei,mai ales interpretarea competenta a acesteia,sunt doar citeva metode de lucru rapide si eficiente...

      Comment


      • #33
        Greu gasesti un mecanic bun,dupa ce am fost la diagnosticare dl.mecanic si-a cam prins urechile la remontarea furtunelor ce intra si ies din turbina,punandu-le total gresit,neavand grija la acele garnituri din interiorul lor.Mi-a zis simplu ca ar fi turbina dupa inspectia vizuala si ...atat.Separarea gazelor epurate am facut-o chiar eu inainte cu o luna.Acu ce sa zic chiar era ulei la partea de admisie turbo, de aici si diagnosticul.
        Last edited by blea; 28 May 2015, 15:26.

        Comment


        • #34
          Adevarat ca gasesti greu un mecanic,in adevaratul sens al cuvintului,de aceea atunci cind il gasesti,trebuie sa-l pretuiesti si la propriu si la figurat...

          Comment


          • #35
            Originally posted by blea View Post
            Greu gasesti un mecanic bun,dupa ce am fost la diagnosticare dl.mecanic si-a cam prins urechile la remontarea furtunelor ce intra si ies din turbina,punandu-le total gresit,neavand grija la acele garnituri din interiorul lor.
            Nu te supăra, dar acela NU este mecanic. ÃŽi poţi spune cel mult, ...cârpaci.

            Comment


            • #36
              Pentru cine intereseaza , segmentarea m-a dus undeva la 1.200 lei incluzand curea de distributie , ulei si cuzineti .... la supape nu am umblat momentan


              Dar inca nu pot da de cap problemei cu masina care nu trage .... am gasit un furtunas lipsa si am crezut ca el e cauza pt care nu trage masina , mai exact in capat la wastegate vine acel furtunas si bagat in furtunul care intra in admisie

              turata pe loc turbo deschide la 4,000 rpm si atunci foarte putin , merge foarte greu wastegate ala , nu stiu daca e normal asa si mai nou se aude un zgomot ca si cum ar lovi paletii in turbo daca ii dau pana la 3,000 sa zicem si iau piciorul de pe acceleratie . Si ultima turbina facea aceeasi chestie cu zgomotul si nu are joc in paleti sau ceva de genul.Deci turbo schimbat degeaba

              daca cineva se pricepe intra-adevar la probleme de genul asta sau cunoaste vreun mecanic foarte bun sau ceva persoana buna la diagnosticari , vedere presiune turbo sau ceva de genul in bucuresti , va rog mult anuntati-ma
              Last edited by sedativ18; 1 June 2015, 12:41. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #37
                Bun pret...multumim de informatie,acel furtunas de care zici e foarte important.Vezi sa nu fi omis si alte furtunase dl. mecanic,de aici si lipsa de putere.Eu dupa schimbarea ambreiajului m-am crucit...nu mai mergea:vitezometru,kilometraj,alarma+inchiderea centralizata,claxon si nu mai stiu ce.Domnii mecanici mai uita cate un fir,cate un furtunas...

                Comment


                • #38
                  Salutare, un sfat va rog: de ceva timp dupa ce se incalzeste bine motorul, masina incepe sa scoata fum alb, mult fum, am verificat epuratorul si l-am desfundat am curatat partea de admisie de ulei, dar nu era mult. Am ajuns la concluzia ca am pierderi de ulei interne in partea turbinei evacuare, si cand galeria se incalzeste din cauza gazelor de ardere pe acolo se incinge si uleiul si iese, pe esapament, fum alb, chiar si la relanti. Dupa care dupa un timp stand asa se opreste fumegatul si nu mai scoate o periada de timp, banuiesc eu pana se acumuleaza iar ulei in acea zona a turbinei. Care pot fi cauzele acumularii de ulei in turbina partea evacuare gaze? Mentionez ca masina trage foarte bine, nu se aud sunete sau zgomote suspecte, metalice.... In ultima vreme a inceput sa consume ulei cam 1 L la 1000 km. Incerc sa demontez conducta de retur ulei a turbinei sa verific daca este infundata... Aveti ceva sfaturi? (axul turbinei nu are joc, aproximativ 1-2 mm joc, normal)
                  Last edited by RYCHY88; 29 September 2015, 21:58.
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Ma baga si eu in seama, sper sa nu gresesc insa fumul alb de obicei este legat de antigel, se ciupeste garnitura de chiuloasa si baga antigel in baie si ies aburi seriosi pe teava! Daca gresesc sa ma corectati va rog frumos!

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by mariusstf View Post
                      Ma baga si eu in seama, sper sa nu gresesc insa fumul alb de obicei este legat de antigel, se ciupeste garnitura de chiuloasa si baga antigel in baie si ies aburi seriosi pe teava! Daca gresesc sa ma corectati va rog frumos!
                      Exclus, asta insemna sa am spume in ulei. Altcineva care se pricepe imi poate da un raspuns la problema mea?
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Un joc de 1-2mm sa stii ca nu e normal deloc. Daca mai e si longitudinal, apai sa stii ca-i bai mare...

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google