Scoate Fum Negru Si Motorul Parca Merge In 3 Injectoare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scoate Fum Negru Si Motorul Parca Merge In 3 Injectoare

    Buna ziua. Citesc de ceva vreme acest forum si ma minunez de problemele aparute la un logan.
    Sunt posesor al unui logan 1.5 DCI 65cp. Am schimbat turbina, pompa de motorina, injectoarele, filtru motorina. De tras, trage bine motorul dar problema este ca tot scoate acel fum negru si pana in 2.000 de turatii se aude un tacanit si la relanti motorul parca ar merge in 3 injectoare. Sunt, sa zicem disperat, nimeni nu stie care ar fi problema, am fost la reprezentanta Dacia si la alti zeci de mecanici. Toti se uita ca broasca la par si dau din umeri. Am bagat peste 4500 lei in ea si degeaba.
    Dupa ce-am schimbat filtru de motorina se vad niste bule de aer pe tur si retur.
    Last edited by Bacchus; 8 August 2013, 11:00.

  • #2
    Cu privire la sunetul acela strident este posibil sa vina de la regulatorul de presiune de pe pompa. Cand s'a schimbat pompa s'a inlocuit si regulatorul de presiune ? Cat priveste fumul, v'as recomanda sa curatat supapa EGR care in mod cert nu lucreaza in parametri. Dupa aceste operatiuni daca acel fum tot persista, atunci catalizatorul este infundat.

    Comment


    • #3
      mie la vito imi facea din cauza la injectoare..daca ii dadeam talpa parca era masina de facut fum..costul reparatiei a fost 300lei de 2 injectoare..
      Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
      Cine este interesat ma poate contacta pe privat
      sigpic

      Comment


      • #4
        Catalizarorul l-am scos, injectoarele le-am schimbat luni deci nu au nici o saptamana! Totusi o sa curat egr-ul si sa verific regulatorul! O sa revin cu detalii maine, mersi deocamdata!

        Am facut ce-ai zis tu ady24 dar face la fel. Alte idei?
        Last edited by Bacchus; 9 August 2013, 20:00. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          verifica partea electrica a injectoarelor.

          Comment


          • #6
            MOTORINA schimba pompa si pune ulei 2T asta dupa ce faci un test pe returul injectoarelor, pui la fiecare injector un furtunas de 50 60 cm si pui intr-o sticla sa fie transparent furtunasul sa poti vedea motorina pe furtunas trebuie sa vina foarte incet cel care da multa motorina schimbai diuza numai bine

            Comment


            • #7
              Originally posted by Fyrestarter View Post
              verifica partea electrica a injectoarelor.
              si eu tot pe asta as paria. trebuiesc recalibrate. la distributie nu s-a umblat ? posibil sa fi sarit un dinte ?

              fum negru=prea mult combustibil , combustibil nears.
              mers intrerupt la relanti=injectia/detonatia se produce eronat la 1 piston

              ps:o belea nu vine niciodata singura , mai ales cand nu e reparata la timp
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • #8
                Originally posted by Bacchus View Post
                Catalizarorul l-am scos, injectoarele le-am schimbat luni deci nu au nici o saptamana! Totusi o sa curat egr-ul si sa verific regulatorul! O sa revin cu detalii maine, mersi deocamdata!

                Am facut ce-ai zis tu ady24 dar face la fel. Alte idei?
                Daca spui ca ai facut injectoarele, le'ai montat in aceeasi ordine in care le'ai scos ? Ar trebuii verificat daca codurile corespund cu ce este in ECU.

                Comment


                • #9
                  Buna ziua. Eu am un sunet strident la motor ca un tacanit des, care se aude numai in momentul in care schimb viteza la o turatie mare, peste 3000. Tot acest sunet se mai aude si in momentul in care masina ajunge la viteza de 130/140 km si turatia este constanta. De la ce ar putea fi? Masina are 110000 km si nu am umblat niciodata la motor. Cateodata am impresia ca pe la 80 km/h parca o incetineste ceva, ca apoi dupa ce trec de aceasta viteza masina sa aiba mai multa putere, la fel se simte si la 110, pana pe la 120.

                  Comment


                  • #10
                    pe tester ai pus-o ?
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • #11
                      In proportie destul de mare s-ar putea sa fie vorba de regulatorul de presiune de pe pompa. Nu exclud posibilitatea ca vre-un injector sa faca probleme. De aceea iti recomand sa megi la un centru specializat in reparatia injectoarelor si sa faci o diagnoza pentru a depista de unde provine acel sunet.

                      Comment


                      • #12
                        Nu am mers niciodata cu ea la tester, dar acum la revizie o sa o verific in amanunt. Ce filtru de motorina folositi? Care este cel mai bun?

                        Comment


                        • #13
                          Cel original este întotdeauna cel mai bun !

                          Comment


                          • #14
                            corectare

                            Originally posted by ady24 View Post
                            Cu privire la sunetul acela strident este posibil sa vina de la regulatorul de presiune de pe pompa. Cand s'a schimbat pompa s'a inlocuit si regulatorul de presiune ? Cat priveste fumul, v'as recomanda sa curatat supapa EGR care in mod cert nu lucreaza in parametri. Dupa aceste operatiuni daca acel fum tot persista, atunci catalizatorul este infundat.
                            Scuze pentru corectare: pe Logan este montat regulator de debit (nu de presiune). in general vina pentru fumul abundent si zgomotul anormal o poarta egr-ul. Dupa curatirea acestuia se impune o recalibrare din tester, altfel este foarte posibil sa se aprinda martorul de injectie

                            Comment


                            • #15
                              Dupa cum spune si colegul de mai sus , dupa demontarea regulatorului trebuie neaparat pus si testerul pentru ca ecu sa recunoasca noile valori altfel motorul va functiona defectuos.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google