Ieri am intrat si eu in randul celor cu belele la dci ,am parcat masina cu spatele si a iesit un fum negru gros, apoi dupa o ora am plecat acelasi fum si am scos-o din oras pe un deal si i-am dat 3000 de ture.Azi am mers cu ea in oras cand plec de pe loc daca nu o iau f. incet scoate fum , am mai bagat o tura apoi in afara am pus peste motorina de Rompetrol si una aditivata de Mol si fumul nu a disparut dar s-a albit si nu e chiar ceata totala ca inainte, dar apare la o accelarare cat de cat lucru ce nu se imtimpla inainte masina fiind in stare buna.Precizez ca masina are 47000 km reali unic proprietar , ulei maxim 5000 km schimbat Elf 10W-40, filtrul are 17000 km xe la schimbare, motorina doar de la pompe serioase.Cine are vreo idee va rog un sfat.
Fum La Esapament
Collapse
X
-
Trebuie sa mirosi fumul. Daca dupa incalzire, are un miros evident distinct, iritant, intepator sau dulceag, atunci fumul alb reprezinta patrunderea lichidului de racire in ulei si in camera de ardere. Ori garnitura de chiuloasa crapata, ori chiulasa crapata sau camasa crapata sau mai rar, fisura in blocul motor. Verifica daca scade nivelul de antigel sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului. La ulei daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul.
De asemenea prea mult ulei, poate produce fum alb dar dupa un timp dispare. Insa mirosul este diferit, nu iritant-intepator.I HAVE A !sigpic
fara linkuri externe in semnatura
Comment
-
Azi a fost curatat EGR de catre un mecanic si desi nu era groasa treaba totusi nu permitea sa se inchida valva si dupa l-a curat si l-a pus la loc , a curatat conductele am dus-o pe un deal si parca trage altfel si nu pare sa mai scoata fum.De vina ar fi mersul subturat si desi stiam de treaba asta de mult, mersul prin oras, mai ales in Bistrita cu strazi scurte, trafic aglomerat, soferi care nu stiu decat 2 viteze e ''ucigator'' zic eu pt DCI.
Comment
Comment