Turbina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Costi-bc View Post
    Daca te dai interesant colegule n-ai nimerit persoana si nici topicul. De simeringuri supape ai auzit din intamplare? Asta ca sa nu sari la segmentare din prima ca toti Doreii.
    Aditivi in ulei pui doar cand vrei s-o vinzi fara s-o repari sa te tina pana in targ.
    presupun ca vorbesti de supapele din chiuloasa nu,pai atunci spune si mie ce rol indeplinesc acestea din urma la orice motor fie el diesel sau benzina .ps: sper ca te-ai prin unde bat !!!

    Comment


    • #17
      Da mai multe detalii. Kilometrii , ulei , consum ulei , ai fiert-o , a mai fost umblat in motor...

      Sa nu fie placebo. E normal ca un motor rece sa scoata fum la o acceleratie brusca.

      Mai cauta pe net despre aditivi in motoare reno.

      @vali - stiu ce rol indeplinesc , admisie si evacuare , dar sa stii si tu ca segmentii pot fi buni uneori , si de ungere si de ardere. Daca semeringurile supapelor is duse ai exact aceste simptome. Daca n-ai patit personal nu inseamna ca nu exista.
      Ps: cu test de compresie se verifica , dar nu mai zi la nimeni ca poate nu te crede. Asa am patit eu mai sus...
      Last edited by Costi-bc; 17 September 2013, 20:56.
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • #18
        in general fumul albastru este dat de uleiul ars. pentru edificare fa-i un consum de ulei (verifica nivelul cu auto pe o suprafata plana si cu motorul rece, apoi fa aceiasi verificare dupa aproximativ 1000 km). daca apare un consum de ulei, acesta nu este foarte usor de evidentiat prin testul de compresie (poti sa ai segmentii raclori cocsati sau uzati, insa compresia va fi in limite normale daca ceilalti segmenti sint ok). consumul de ulei poate aparea pe la semeringurile supapelor, caz in care remedierea presupune demontarea chiulasei si inlocuirea acelor semeringuri (bineinteles si a garniturii de chiulasa si a celorlalte garnituri cere se demonteaza)

        Comment


        • #19
          Costi-bc nota 10 punctat bine dar stai sa mai adaug ceva pt. colegu @danielriz sa il luminam putin am un material unde sunt lucruri pe care eu le stiam dar da mai bine cu un copy paste decat cu cuvintele mele astea ar fi cateva cauze la modul general .
          FUM ALBASTRU :
          Cand masina scoate fum albastru sau fum albastrui:
          Uleiul ajunge in camera de ardere. Fumul este albastrui si poate mirosi a ulei.
          Cauze: segmenti uzati, garnituri, semeringuri uzate la supape, ghidajele de la supape uzate, si/sau motor uzat si uleiul este aspirat prin valva PCV.
          Ca defectiune, poate fi inselator, cateodata masina trage mai bine, datorita arderii uleiului.
          Fumul albastrui doar la pornire: segmentii pe terminate dar inca functionali.
          Remediere, reparatie: segmentare, schimbare semeringuri supape, ghidaje

          Pe langa toate astea ar trebui verificat si conducta de retur ulei la turbosuflanta !

          Comment


          • #20
            ok,multumesc
            http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

            Comment


            • #21
              Originally posted by andreicry View Post
              consumul de ulei poate aparea pe la semeringurile supapelor, caz in care remedierea presupune demontarea chiulasei si inlocuirea acelor semeringuri (bineinteles si a garniturii de chiulasa si a celorlalte garnituri cere se demonteaza)
              Nu trebuie neaparat data jos chiulasa pt schimbarea simeringurilor de supapa.

              Comment


              • #22
                Salutare

                Ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste coduri ptr.turbina de dci 65 cai euro 3 ma lasat turbina si am inteles ca sa-r potrivi si de pe Clio cu aceeasi motorizare sau ceva variante.Va multumesc

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google