Originally posted by Costi-bc
View Post
Turbina
Collapse
X
-
Da mai multe detalii. Kilometrii , ulei , consum ulei , ai fiert-o , a mai fost umblat in motor...
Sa nu fie placebo. E normal ca un motor rece sa scoata fum la o acceleratie brusca.
Mai cauta pe net despre aditivi in motoare reno.
@vali - stiu ce rol indeplinesc , admisie si evacuare , dar sa stii si tu ca segmentii pot fi buni uneori , si de ungere si de ardere. Daca semeringurile supapelor is duse ai exact aceste simptome. Daca n-ai patit personal nu inseamna ca nu exista.
Ps: cu test de compresie se verifica , dar nu mai zi la nimeni ca poate nu te crede. Asa am patit eu mai sus...Last edited by Costi-bc; 17 September 2013, 20:56.o/____\o
(i)
.........
Comment
-
in general fumul albastru este dat de uleiul ars. pentru edificare fa-i un consum de ulei (verifica nivelul cu auto pe o suprafata plana si cu motorul rece, apoi fa aceiasi verificare dupa aproximativ 1000 km). daca apare un consum de ulei, acesta nu este foarte usor de evidentiat prin testul de compresie (poti sa ai segmentii raclori cocsati sau uzati, insa compresia va fi in limite normale daca ceilalti segmenti sint ok). consumul de ulei poate aparea pe la semeringurile supapelor, caz in care remedierea presupune demontarea chiulasei si inlocuirea acelor semeringuri (bineinteles si a garniturii de chiulasa si a celorlalte garnituri cere se demonteaza)
Comment
-
Costi-bc nota 10 punctat bine dar stai sa mai adaug ceva pt. colegu @danielriz sa il luminam putin am un material unde sunt lucruri pe care eu le stiam dar da mai bine cu un copy paste decat cu cuvintele mele astea ar fi cateva cauze la modul general .
FUM ALBASTRU :
Cand masina scoate fum albastru sau fum albastrui:
Uleiul ajunge in camera de ardere. Fumul este albastrui si poate mirosi a ulei.
Cauze: segmenti uzati, garnituri, semeringuri uzate la supape, ghidajele de la supape uzate, si/sau motor uzat si uleiul este aspirat prin valva PCV.
Ca defectiune, poate fi inselator, cateodata masina trage mai bine, datorita arderii uleiului.
Fumul albastrui doar la pornire: segmentii pe terminate dar inca functionali.
Remediere, reparatie: segmentare, schimbare semeringuri supape, ghidaje
Pe langa toate astea ar trebui verificat si conducta de retur ulei la turbosuflanta !
Comment
-
-
Originally posted by andreicry View Postconsumul de ulei poate aparea pe la semeringurile supapelor, caz in care remedierea presupune demontarea chiulasei si inlocuirea acelor semeringuri (bineinteles si a garniturii de chiulasa si a celorlalte garnituri cere se demonteaza)
Comment
Comment