Turbina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turbina

    Salut!Am o intrebare
    Daca masina scoate fum si nu se duce mai mult de 120km/h inseamna ca sa stricat turbina?
    Va-s ruga sa imi dati si mie un link cu un site de unde mi-as putea lua alta la mana a doua.
    Sau daca stiti pe cineva care reconditioneaza turbine.
    Multumesc!

  • #2
    trebuie studiata problema, nu inseamna ca e turbina neaparat.Cauzele pot fi si altele ...vezi un mecanic sau cineva care are idee cat de cat, nu schimbati piese degeaba dupa ureche
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      In prmul rand curatare valva EGr si tevile din jur , la mine nu inchidea valva si scotea fum acum ca e curatat nu mai scoate si merge si mai bine plus un consum super.In consecinta o turez mai cu curaj desi ma incurca rau soferi de mana a saptea din orasul meu parca sunt toti incepatori.

      Comment


      • #4
        deci ieri la 17.30, scotea fum si tot ieri la 21.37 nu mai scotea fum si merge mai bine. adica abia acum trece de 120km/ora si inainte cu citeva ore nu trecea de viteza asta? sau cum?

        Comment


        • #5
          Originally posted by meggeo82 View Post
          deci ieri la 17.30, scotea fum si tot ieri la 21.37 nu mai scotea fum si merge mai bine. adica abia acum trece de 120km/ora si inainte cu citeva ore nu trecea de viteza asta? sau cum?
          Atentie la useri, colegu! sunt 2 persoane diferite.

          Comment


          • #6
            in concluzie stie cineva care este problema?si a mea scoate fum la pornire,intodeauna la pornire,la prima accelerare scoate un fum albastru...stie cineva care ar putea fi cauza ?
            http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

            Comment


            • #7
              ulei in camera de ardere adunat in timp (cand motorul e oprit) . banuiesc ca-ti consuma ulei . nu ? fa pentru inceput un test de compresie.

              @ banks - verifica intercoolerul si furtunele lui (daca ai) si egr-ul.
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • #8
                Originally posted by Costi-bc View Post
                ulei in camera de ardere adunat in timp (cand motorul e oprit) . banuiesc ca-ti consuma ulei . nu ? fa pentru inceput un test de compresie.

                @ banks - verifica intercoolerul si furtunele lui (daca ai) si egr-ul.
                care este motivul ptr care se strange ulei in camera de ardere?care este solutia?cat costa sa repar ?multumesc
                http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

                Comment


                • #9
                  [QUOTE=Costi-bc;1511911]ulei in camera de ardere adunat in timp (cand motorul e oprit) . banuiesc ca-ti consuma ulei . nu ? fa pentru inceput un test de compresie.
                  Daca nu sti mai bine taci decat sa spui o prostie ,de unde sa se adune ulei in camera de ardere daca ai sti unde se afla poate nu ai fi spus prostia asta ,probabil in opinia ta se afla in baia de ulei ca acolo se aduna uleiul cand se opreste motorul .

                  Ca idee pt. @danielriz acum nu ar fi nici o problema dar mai tarziu s-ar putea agrava daca nu bagi un aditiv in ulei ,problema provine de la segmentii daca spui ca scoate fum albastru doar la pornire . ,daca scotea tot timpul era de la turbosuflanta .

                  Comment


                  • #10
                    Ar putea sa fie si furtunul de presiune dintre turbo si valva egr spart sau perforat, poate face si un vajait ca un feon si nu ai bagat de seama, asta cand o calci.

                    Comment


                    • #11
                      [QUOTE=valentin2005;1511972]
                      Originally posted by Costi-bc View Post
                      ulei in camera de ardere adunat in timp (cand motorul e oprit) . banuiesc ca-ti consuma ulei . nu ? fa pentru inceput un test de compresie.
                      Daca nu sti mai bine taci decat sa spui o prostie ,de unde sa se adune ulei in camera de ardere daca ai sti unde se afla poate nu ai fi spus prostia asta ,probabil in opinia ta se afla in baia de ulei ca acolo se aduna uleiul cand se opreste motorul .

                      Ca idee pt. @danielriz acum nu ar fi nici o problema dar mai tarziu s-ar putea agrava daca nu bagi un aditiv in ulei ,problema provine de la segmentii daca spui ca scoate fum albastru doar la pornire . ,daca scotea tot timpul era de la turbosuflanta .
                      ce fel de aditiv si ce cantitate??
                      http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by scatiu View Post
                        Atentie la useri, colegu! sunt 2 persoane diferite.
                        mercic, scuze!

                        Comment


                        • #13
                          sall
                          eu la vechea dacie 1310 foloseam aditiv cu teflon 2+2 dar cu siguranta mai sunt si alte marci poate mai bune decat 2+2,cantitatea era 500 ml. daca nu ma insel si se baga odata cu uleiul la schimb sau ulterior ,ca performante pot sa iti recomand 2+2 la mine a mers cind nu bagam aditiv pisca ulei 200 ml. la 1000 km ,cand adaugam aditivul avem ulei la joja de la schimb la schimb .

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by valentin2005 View Post
                            Daca nu sti mai bine taci decat sa spui o prostie ,de unde sa se adune ulei in camera de ardere daca ai sti unde se afla poate nu ai fi spus prostia asta ,probabil in opinia ta se afla in baia de ulei ca acolo se aduna uleiul cand se opreste motorul .
                            Daca te dai interesant colegule n-ai nimerit persoana si nici topicul. De simeringuri supape ai auzit din intamplare? Asta ca sa nu sari la segmentare din prima ca toti Doreii.
                            Aditivi in ulei pui doar cand vrei s-o vinzi fara s-o repari sa te tina pana in targ.
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • #15
                              deci...sa pun sau sa nu pun aditiv in ulei ???sau care credeti ca este rezolvarea ?care este cauza acestei probleme(fum albastru la pornire,doar la pornire)
                              http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google