Zgomot La Turatii Mari

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot La Turatii Mari

    Salutare,

    Am si eu o problema cu loganul meu, pe care inca nici un mecanic n-a rezovlat-o.

    atunci cand incerc sa ma dau la ea sau o duc intr-o treapta de viteza pana mai sus incepe si se aude o paraiala ca de mitraliera sau ca si cum o tabla pe undeva o bate vantul face putin asa si apoi modificandu-se turatia zgomotul dispare.

    am verificat toate suruburile si cred ca pot sa afirm sigur ca nu e nici o tabla in bataia vantului.
    eu cel mai usor reproduc zgomotul pe autostrada cand ajung pe la 120km/h si continui sa accelerez. in oras am reusit mai greu sa reproduc pt ca nu prea am loc...
    subliniez ca nu e continuu zgomotul ... cand ajunge la turatia respectiva se aude cat o tin acolo apoi dispare.

    am fost la service automarcus si maistrul de acolo a reusit sa reproduca zgomotul si in treptele inferioare (2 si 3) si la turatii relativ mici , pana in 3000.
    concluzia lui a fost ca : "ëste zgomotul pe care il faceau dacile vechi cand aveau avansul reglat prost" si a pus testerul pe ea sa verifice injectoarele... aparent n-au nici o problema. tin minte PARCA ca cu testerul pe ea s-a reprodus zgomotul lucru care mie , pe loc , nu mi s-a intamplat niciodata indiferent cat m-am chinuit. concluzia lui a fost ca n-are nimic si ca s-o las asa ! ... ah doar o bujie arsa si ca s-o schimb cand am timp/chef.

    insa ma cam doare inima s-o las asa. am mai fost la cineva care mi-a schimbat bascula antirasturnare dar tot de pomana...


    -revizii la timp/distributia schimbata la timp/filtre ... etc... in general am mare grija de masina si nici motorina nu pun din locuri dubioase.
    astept orice sfat/intrebare
    multumesc.

  • #2
    Acel zgomot este de la injectoare ,la mine a facut asa de noua pe la 2200 turatii, stiu ca este vb. de un reglaj din calculator -injectie adica o corectie la injectoare ,la tine poate a facut pana acum si nu ai observat sau poate ai uzura prea mare la injectoare si calculatorul incearca sa faca acele corectii .

    Comment


    • #3
      N-am dci (din ce spun unii, de vina ar fi injectoarele, carburantul), asa ca nu fac decat sa-ti propun sa rasfoiesti pacilea.

      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #4
        si a pus testerul pe ea sa verifice injectoarele... aparent n-au nici o problema. tin minte PARCA ca cu testerul pe ea s-a reprodus zgomotul lucru care mie , pe loc , nu mi s-a intamplat niciodata indiferent cat m-am chinuit
        e vorba de una din verificari facuta pe timpul diagnozei. daca in timpul diagnozei motorul a facut acele zgomote, dar mult mai pronuntate decit in mersul normal pe drum, atunci singura varianta de a scapa de zgomotele respective e sa generezi coduri noi la injectoare. exista si o varianta mai ieftina si anume sa le dai jos, si sa le cureti piesa cu piesa, dar in varianta asta, nu o sa dispara complet, practic din masina nu o sa le auzi decit daca treci prin dreptul vre-unui parapete gen zid de beton, sau ceva oarecum similar,astfel incit in momentul respectiv sa fi cu ea la turatia la care stii ca s-ar auzi(1500-1700rpm), sa o accelerezi si cu geamul deschis ca altfel nu cred ca se aude.
        dar peste toate astea, ca sa stai linistit, uite: eu merg cu zgomotul asta de vre-o 100k si nu are absolut nimic, iar in km astia, masina a vazut de nu stiu cite ori Transfagarasanul, si alti munti, toata tara, Bulgaria, Grecia si peste toate cel mai important, naveta la servici, unde o omor la viteza si la stil de condus, pt ca e greu cu trezirea de dimineata...
        sper ca te-am convins sa fi linistit.
        numai bine!

        Comment


        • #5
          acelas zgomot il am si eu de vre-un an de zile, timp in care am facut aproape 15k-20k de km, dar in schimb eu stiu ca este de la injectoare.... am facut testul cu borcanasele si au dat cam multa motorina pe retur. Nu ma apuc s-o repar pana cand nu o mai pornii dimineata, singurul lucru este ca evit sa trec de 3000 rpm pentru ca de la pragul ala in sus face asa " ca un zgomot de avans la dacia veche care mergea cu gazolina "...
          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

          Comment


          • #6
            sall
            cati km ai cu masina ?
            ai avut masina de noua ?
            de unde ai alimentat cu motorina ?
            Last edited by 77sky; 28 September 2013, 16:35.

            Comment


            • #7
              poi s-o luam in ordine:
              aproape 180k
              da , de noua
              preponderent galeata si decantata intr-un butoi de 200 de litrii...
              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

              Comment


              • #8
                multumes tuturor pentru raspuns.
                atunci o mai las asa.. mie cam tot de 1 an face
                masina am luat-o de noua , acum are 75k km

                Comment


                • #9
                  la motoarele de 65 cp, de regula acele zgomote la turatii de peste 3000 rpm sint date de anomalii in functionarea egr-ului sau de interventii asupra injectoarelor (diuze schimbate fara a testa injectoarele pe un stand performant). chiar daca pornirea este ok, in sarcini mari injectoarele pot pulveriza un debit de carburant neconform, ceea ce afecteaza combustia, si, si implicit zgomotul motorului. de asemenea un egr care in sarcini mari permite reciclarea de gaze va avea acelasi efect (batai ale motorului)

                  Comment


                  • #10
                    la injectoare nu s-a umblat niciodata. urmeaza sa fac revizia luna urmatoare.. o sa cer sa-mi curete si EGR-ul sa vedem . am vazut un tutorial pe net cum se curata dar nu prea imi vine sa ma apuc singur....

                    in alta ordine de idei .. am facut iarasi niste drumuri pe A3 si ma enerveaza maxim zgomotul cand vreau sa-i dau talpa mai tare.

                    intre timp am schimbat motorina... incerc sa bag numai OMV si Rompetrol. PARCA cu aia de la OMV nu mai face asa usor zgomot , dar e posibil sa mi se para doar, sa fie un efect placebo

                    am inteles ca se pot curata injectoarele ? dar ca apoi trebuie resincronizate... ? cand am fost la automarcus nu mi-au zis nimic legat de asta deci presupun ca ar trebui sa gasesc alt service... aveti idee unde in bucuresti ?... sau merita sa incerc sa le curat ?

                    multumesc.

                    Comment


                    • #11
                      Pune dintr-un singur loc motorina.
                      Eu pun numai de la rompetrol si ii place.
                      Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                      Comment


                      • #12
                        Salut

                        la km tai sunt sigur 1 sau mai multe supape de retur ale injectoarelor, schibale pe cele uzate nu ai ce curate astea cu curatatu sunt povesti

                        Comment


                        • #13
                          am rezolvat !!
                          trist fiind ca trebuie sa bag atatia bani in injectoare/supape/pompa injectie etc... am hotarat s-o iau cu inceputul si sa-mi fac revizia perioada pt ca venise timpul ... in decembrie urmand sa mai aman putin injectoarele.

                          -long story short.... sonda de la filtrul de motorina nu fusese bagata bine la ultima schimbare , acum aprox 2 ani (cu 20000 km in urma adica) (pierdeam si motorina pe acolo, dar aparent doar in sarcina pt eu in parcare n-am vz niciodata balta sub masina).

                          -partea dubioasa a fost ca s-a chinuit mecanicul o gramada ca in filtrul nou (de origine) s-o bage bine si pana n-a marit gaura putin cu un cutit n-a intrat.
                          el mi-a zis ca poate la ultima revizie au vz ca nu intra sonda si ori au schimbat-o ori au rupt putin din urechile de la orificiul din filtrul.
                          mi-a zis ca pt urmatoarea revizie sa-mi iau si o sonda noua din ac loc de unde cumpar si filtrul si sa probez acolo ca intra in el.
                          ma rog...

                          faza e ca acum masina nu mai paraie la turatii mari !! problema rezolvata !

                          nu stiu exact care e procesul si cum functioneaza exact acolo si de ce ar scoate acel zgomot cand nu e bagata bine sonda dar de atunci povestesc la toata lumea ca sa stie inca un loc unde ar trebui verificat in caz de probleme.

                          o zi buna

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google